Bola de Drac Multiverse - Fòrum
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.






Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Afiliats

JohanDark Wordpress


Bola de Drac Multiverse

ALTRES LINKS D'INTERÉS _______________________




OVA: Episode of Bardock

+4
Finn Hudson
Lasombradenox
Aska
Sakmaister
8 participantes

Ir abajo

OVA: Episode of Bardock Empty OVA: Episode of Bardock

Missatge  Sakmaister Ds Gen 28, 2012 9:20 am

Bé, espero haber obert el tema a la secció correcta, m'agradaria saber la vostra opinió (com li vaig preguntar a Rei Bardock un cop) de l'especial alternatiu del pare d'en Son Goku, en Bardock.
Sobretot, quines conclusions se'n poden extreure en quant a la llegenda del superguerrer, les coses que haguessin pogut passar, i les possibles teories que se'n podrien treure de tot allò que, malauradament, ens deixa com enigma una vegada hem vist l'anime.
I també insisteixo, soc el primer que pensa que no està currat (només la qualitat d'imatge), i tampoc es una crida a ficar-se negativament amb l'OVA, considero que a més de per motius economics, s'ha d'haver fet per algun tipus de motiu que vulgui relacionar tot aquest cacau amb Bola de Drac.

Very Happy
Sakmaister
Sakmaister
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 33

https://www.facebook.com/sak90bcn

Tornar a dalt Ir abajo

OVA: Episode of Bardock Empty Re: OVA: Episode of Bardock

Missatge  Aska Ds Gen 28, 2012 5:09 pm

Mira, jo sempre li he volgut trobar lògica al món d’en Toriyama, i n’hi havia trobat una... A DB es segueix el Lamarckisme! Very Happy
Així doncs, si un guerrer tenia un fill amb na humana, el resultat era un nen amb cua, i quan el guerrer assolia el SSJ, deixava de necessitar la cua, per tant perdia aquesta facultat, i es quedava amb el gen del SSJ despert (diguem que es el mateix cromosoma però mutat).
Així doncs, la teoria diria que si un guerrer es transforma en SSJ només pot ser quan perd la cua i s’enrabia, la necessitat d’augmentar el seu poder, i no tenir el seu mitjà d’increment natural, fa que es transformi.

Bé, això era el que pensava, i deixant de banda GT, queda demostrat que es cert, ja que quan en Son Goku te en Son Gohan, aquest neix amb cua i sense capacitat de SSJ, però en Sn Goten neix sense cua i es pot transformar en SSJ.

Bé.. Ara treuen aquest OVA “oficial” i.. Tenim un Bardock SSJ amb cua... Que viatja en el temps en comptes de morir... I massa coses rares.

A mi, personalment, no m’acaba de fer el pes. Crec que podien haver-se currat una història mooooolt millor... Però bé... que hi farem? xD

Salut!! Wink
Aska
Aska
Administrador Ro Kaioshin
Administrador Ro Kaioshin

Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 34
Ubicació : IN04

https://dbmcat.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

OVA: Episode of Bardock Empty Re: OVA: Episode of Bardock

Missatge  Lasombradenox Dg Gen 29, 2012 12:55 am

Crec que aquest especial és una pressa de pèl pels fans de la sèrie. Em fa molta llàstima que un geni com el Toriyama ensorri un gran mite com és Bola de Drac a base de fer especials així, el Dragon Ball SD (els guions són seus) i dissenys de versions alternatives de personatges per a videojocs: en Broly en 3r nivell fa mal a la vista, per no parlar dels nois del joc de cartes "Dragon Ball Heroes", el guió d'aquest especial, el guió de l'especial del germà de'n Vegeta (tot i que aquest no estava malament del tot), permetre que existeixi DBGT o, encara pitjor... Dragon Ball Ev*l*tion
Lasombradenox
Lasombradenox
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 38
Ubicació : El Carmelo, Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

OVA: Episode of Bardock Empty Re: OVA: Episode of Bardock

Missatge  Finn Hudson Dg Gen 29, 2012 5:02 am

Veig que no sóc l'únic que pensa que l'especial d'en Bardock podria estar molt millor. Tot i així, no diré que no em va agradar perquè sempre que surt algo nou de Bola de Drac m'emociono xD
Finn Hudson
Finn Hudson
Humà
Humà

Nombre de missatges : 23
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 33
Ubicació : Aquí y allà

Tornar a dalt Ir abajo

OVA: Episode of Bardock Empty Re: OVA: Episode of Bardock

Missatge  Rei Bardock Dg Gen 29, 2012 5:58 am

Aquest especial és pur Marketing per tenir als fans contents i treure coses noves de Dragon Ball.

Ara hi ha molta gent que es pensa que en Bardock és el Superguerrer llegendari i no és així, perquè és en Goku, ja que en Tori volia acabar el manga a la saga Freezer i així en Goku moria i quedava com a Saiyà Llegendari.
També passa el mateix amb en Broly...

L'especial del 2008 i aquest especial d'en Bardock només serveixen per passar una bona estona, perquè el tema guió són bastant mediocres.
Rei Bardock
Rei Bardock
Administrador Dai Kaioshin
Administrador Dai Kaioshin

Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

OVA: Episode of Bardock Empty Epidodi Bardock

Missatge  Son Bra Dt Gen 31, 2012 5:10 am

Bueeno, més o menys a mi em va agradar l'episodi, sempre les coses noves poden tenir, doncs això, que s'ho podrien haver currat molt més i que l'història... Shocked Doncs que l'història, no ens esperàvem pas que per exemple viatgés en el temps enmig d'una explosió al planeta Vegeta ^^. Pero jo em vaig emocionar molt quan vaig veure com s'enrabiava de veritat en Bardock... Però perquè sortís en super guerrer, jo l'hauria fet transformar-se quan ell va a matar a en Freezer (perquè s'entera que vol destruír el planeta) Very Happy Very Happy Però no es suficient fort, o està molt cansat o... (no sé, alguna cosa XD) i en Freezer, el mata pels péls Shocked ... Aquesta per a mi seria la veritable raó per la qual en Freezer té un trauma amb els super guerrers Laughing Laughing Laughing Laughing
Son Bra
Son Bra
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 27
Ubicació : Spain is different ^^

Tornar a dalt Ir abajo

OVA: Episode of Bardock Empty Re: OVA: Episode of Bardock

Missatge  Shindoh Dt Gen 31, 2012 9:34 am

Vamos el que diem relleno, només que es passable i ens ho empassem tots, jo em vaig quedar una mica igual quan el vaig veure, per que fins fa poc no habia vist ni la meitat de material extra fora de la serie i em vaig quedar una mica descolocada amb la historia aquesta, no se si es un intent de continuació del moment o es una historia treta de la xistera xD
Shindoh
Shindoh
Administradora Kaioshin
Administradora Kaioshin

Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Òdena

Tornar a dalt Ir abajo

OVA: Episode of Bardock Empty Re: OVA: Episode of Bardock

Missatge  Super Vegeta Ds Abr 13, 2013 2:14 am

A mí, l'especial no em va semblar malament, però el vaig trobar molt cur i poc currat, en Bardock és podía aver transformat en SSJ quan el freezer, tal i com diu la Son Bra.

Salutacions del gran Príncep Sayià
Super Vegeta
Super Vegeta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Edad : 24
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac

Tornar a dalt Ir abajo

OVA: Episode of Bardock Empty Re: OVA: Episode of Bardock

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum