Hola, sóc jo, en Bardock!
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola, sóc jo, en Bardock!
Bé, el títol de la presentació és en al·lusió al que es diu als avançaments de Bola de Drac Z Kai.
Sóc en Bardock, suposo que alguns ja em coneixereu, tinc el plaer de formar part de l'staff de DBM en català.
Podeu dirigir-vos cap a mi com a Bardock o Rei Bardock, com vosaltres desitgeu.
El perquè d'aquest nick... encara que sembli mentida, en Bardock no és el meu personatge preferit de Bola de Drac, ja que el primer és en Son Gohan i el següent en Son Goku, però en Bardock és un personatge que admiro moltíssim. El fet d'autoanomenar-me Rei és degut a l'història de l'Univers 3 de DBM.
De sèries manga/anime m'agraden Bola de Drac (òbviament), Bakuman, Yu Yu Hakusho, Death Note, entre d'altres.
A l'actualitat tinc l'enorme privilegi de treballar i també m'agrada fer esport.
Una salutació a tothom i ens anem llegint!
Sóc en Bardock, suposo que alguns ja em coneixereu, tinc el plaer de formar part de l'staff de DBM en català.
Podeu dirigir-vos cap a mi com a Bardock o Rei Bardock, com vosaltres desitgeu.
El perquè d'aquest nick... encara que sembli mentida, en Bardock no és el meu personatge preferit de Bola de Drac, ja que el primer és en Son Gohan i el següent en Son Goku, però en Bardock és un personatge que admiro moltíssim. El fet d'autoanomenar-me Rei és degut a l'història de l'Univers 3 de DBM.
De sèries manga/anime m'agraden Bola de Drac (òbviament), Bakuman, Yu Yu Hakusho, Death Note, entre d'altres.
A l'actualitat tinc l'enorme privilegi de treballar i també m'agrada fer esport.
Una salutació a tothom i ens anem llegint!
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Re: Hola, sóc jo, en Bardock!
Ostres, ningú t'havia donat la benvinguda :0
Benvingut Bardock, es un honor tenir-te per aquí entre nosaltres, tirarem endavant tots junts el fòrum!! Sparking!!!
Benvingut Bardock, es un honor tenir-te per aquí entre nosaltres, tirarem endavant tots junts el fòrum!! Sparking!!!
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
xDDD
Ets el renegat a qui no saludem!!
Jeje, jo cre que és perquè ets el més conegut de tots :O
Bé, per mera formalitat (xD)... BENVINGUT, Bardock!! :3
Hem de fer aquest espai (internet) nostre i conquerir-lo!!!
Ets el renegat a qui no saludem!!
Jeje, jo cre que és perquè ets el més conegut de tots :O
Bé, per mera formalitat (xD)... BENVINGUT, Bardock!! :3
Hem de fer aquest espai (internet) nostre i conquerir-lo!!!
Nostre, nostre!!!! bwahahahahaa
Pero sense violència aquí eh
Pero sense violència aquí eh
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Ostres Bardock! Heu tingut una feinada amb el fòrum eeh!! ^.^ Està supercurrat!!! Gràcies per aquest gran espai pels fans de DB i DBM!! Una abraçada a toots!!
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum