Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock
+8
Kaname
Aska
)DarkBardock(
John Crichton
SokuShageta
Shindoh
Son Bra
Rei Bardock
12 participantes
Pàgina 1 de 1
Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock
Aquí us deixo un petit homenatge que li vam regalar a en Joan Sanz el passat Saló del Manga (29/10/2011) on lluita contra en Vegeta de l'U13 al torneig de Multiverse. Esperem que us agradi! Només dir que ha tingut molt bona acollida per la gent que l'ha llegit, d'entre ells en Joan Sanz, i fins i tot li vam ensenyar a en Marc Zanni al Saló i ens va demanar que li enviéssim per facebook. També la Joël Mulachs, la Mònica Padrós i la Roser Contreras l'han llegit i els ha encantat.
- Spoiler:
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Re: Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock
Jajajajaj! Com m'he rigut!!! "Això no té cap sentit, ho sabeu oi?" X'DD I les frases mítiques d'en Vegeta dites pel mismíssim Joan Sanz: ¿Aixó et penses? Doncs mira que a mi hem sembla que et fas massa il·lusions, microbi... Un got de llet calentona... ¡Fuet mortaaaaaal! (I surt un fuet de veritaat!!!!! jajaja "Jo volia posar fuet amb pa i tomàquet, però no em varen deixar... ) . Us ha quedat de conya!!! Moltes felicitats, continueu així i gràcies per tot el vostre treball que esteu fent tant aquí com al Multiverse! Una abraçada! ^^
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Wooo ja el vaig llegir, el joan s'en va anar més feli´ç!!! quina gràcia xDDD, i pensar que quasi bé som veïns (a uns 20km de distància xD)
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
JAJAJAAJ
El millor OVA que podria tindre DB Multiverse....
Genial nanos!
he estat rient una bona estona jo sol al sofa... La meva xicota s'estava preocupant i tot. jeje
molt bona feina!
Salutacions
El millor OVA que podria tindre DB Multiverse....
Genial nanos!
he estat rient una bona estona jo sol al sofa... La meva xicota s'estava preocupant i tot. jeje
molt bona feina!
Salutacions
John Crichton- Namekià
- Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : La nau levyathan Moya,
Jajaja molt bo, la fusió del fuet mortal i el final flash seria "Fuet Flash" o "Final fuet" XD
)DarkBardock(- Humà
- Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 21/02/2012
Ubicació : Catalunya
Molt bo!! En Johan i tu us ho vau currar un munt!!
Que gran aixo de Fuet mortal xDDD Casi em dona un atac de tant riure jeeje aixi mola un especial, si senyor!
Kaname- Namekià
- Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Ubicació : Mallorca
Gràcies!
Me n´alegro molt que hagi fet riure aquest còmic a més d´un!
La veritat és que quan en Pedro (Bardock) em va proposar la idea, ho vaig veure un munt de feina i temps invertit del que no disposava gaire (ara encara menys...) Però la veritat és que va ser una bona inversió de temps i esforç per un resultat que crec que ha agradat força. ^^
(Tot s´hagi de dir... vaig acceptar la idea perque la historia que em va passar en Bardock em va agradar força, va tenir una idea molt bona per realitzar aquest especial ^^)
Moltes gràcies!
La veritat és que quan en Pedro (Bardock) em va proposar la idea, ho vaig veure un munt de feina i temps invertit del que no disposava gaire (ara encara menys...) Però la veritat és que va ser una bona inversió de temps i esforç per un resultat que crec que ha agradat força. ^^
(Tot s´hagi de dir... vaig acceptar la idea perque la historia que em va passar en Bardock em va agradar força, va tenir una idea molt bona per realitzar aquest especial ^^)
Moltes gràcies!
Jo em quedo amb el gran dubte de com va reaccionar en Joan Sanz xd
Que us va dir?
Molt bona feina el còmic per cert, amb les característiques vacil·lades del nostre Vegeta de sempre
Sak
Que us va dir?
Molt bona feina el còmic per cert, amb les característiques vacil·lades del nostre Vegeta de sempre
Sak
Reacció d´en Joan Sanz i Marc Zanni.
Sakmaister escrigué:Jo em quedo amb el gran dubte de com va reaccionar en Joan Sanz xd
Que us va dir?
Sak
Bé la reacció d´en Joan Sanz va ser de Sorpresa i agraïment, també ho va pujar al seu facebook com a noticia notable en la del día del saló del manga sobre moltes altres coses que havien passat i això doncs es va agraï bastant.
Però almenys per part meva, em va sorprendre més la reacció d´en Marc Zanni al veure un còmic fet sobre el seu company.
Ja que la seva resposta va ésser: Molt maco, realment un bon treball... Però que sapigueu una cosa... En Son Gokuh No ho deixaria així...
(En altres paraules... que també li faria gràcia si fessim un especial amb el seu alter ego contra ell. xD)
jajaj es una passada!!! X'DDDD es molt divertit!! ja l'havia llegit però no me pogut resistir en tornar-ho a llegir es una passda!! jajaja >u< us ho han currat!
by:Tay
by:Tay
Quina passada lo del fuet mortal jajajja xddd!!! a veure si feu un del goku...
Salutacions del gran Prínceps dels guerrers de l'espai.
Super Vegeta- Namekià
- Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac