Bola de Drac Multiverse - Fòrum
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.






Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Afiliats

JohanDark Wordpress


Bola de Drac Multiverse

ALTRES LINKS D'INTERÉS _______________________




Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

+8
Kaname
Aska
)DarkBardock(
John Crichton
SokuShageta
Shindoh
Son Bra
Rei Bardock
12 participantes

Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

Missatge  Rei Bardock Dv Feb 10, 2012 7:56 am

Aquí us deixo un petit homenatge que li vam regalar a en Joan Sanz el passat Saló del Manga (29/10/2011) on lluita contra en Vegeta de l'U13 al torneig de Multiverse. Esperem que us agradi! Només dir que ha tingut molt bona acollida per la gent que l'ha llegit, d'entre ells en Joan Sanz, i fins i tot li vam ensenyar a en Marc Zanni al Saló i ens va demanar que li enviéssim per facebook. També la Joël Mulachs, la Mònica Padrós i la Roser Contreras l'han llegit i els ha encantat.

Spoiler:











Rei Bardock
Rei Bardock
Administrador Dai Kaioshin
Administrador Dai Kaioshin

Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Re: Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

Missatge  Son Bra Dv Feb 10, 2012 9:36 am

Jajajajaj! Com m'he rigut!!! Laughing "Això no té cap sentit, ho sabeu oi?" X'DD I les frases mítiques d'en Vegeta dites pel mismíssim Joan Sanz: ¿Aixó et penses? Doncs mira que a mi hem sembla que et fas massa il·lusions, microbi... Un got de llet calentona... ¡Fuet mortaaaaaal! (I surt un fuet de veritaat!!!!! jajaja "Jo volia posar fuet amb pa i tomàquet, però no em varen deixar... Razz ) Laughing . Us ha quedat de conya!!! Razz Moltes felicitats, continueu així i gràcies per tot el vostre treball que esteu fent tant aquí com al Multiverse! Una abraçada! ^^
Son Bra
Son Bra
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 27
Ubicació : Spain is different ^^

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Re: Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

Missatge  Shindoh Dv Feb 10, 2012 1:23 pm

Wooo ja el vaig llegir, el joan s'en va anar més feli´ç!!! quina gràcia xDDD, i pensar que quasi bé som veïns (a uns 20km de distància xD)
Shindoh
Shindoh
Administradora Kaioshin
Administradora Kaioshin

Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Òdena

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Re: Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

Missatge  SokuShageta Ds Feb 11, 2012 3:46 am

Fuet amb pa i tomaquet!! XDDDDD
SokuShageta
SokuShageta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Aqui, a casa meva home!

http://sokushageta.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Re: Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

Missatge  John Crichton Ds Feb 11, 2012 8:32 am

JAJAJAAJ
El millor OVA que podria tindre DB Multiverse....
Genial nanos!
he estat rient una bona estona jo sol al sofa... La meva xicota s'estava preocupant i tot. jeje
molt bona feina!

Salutacions
John Crichton
John Crichton
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 03/02/2012
Edad : 40
Ubicació : La nau levyathan Moya,

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Re: Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

Missatge  )DarkBardock( Dt Feb 21, 2012 9:14 am

Jajaja molt bo, la fusió del fuet mortal i el final flash seria "Fuet Flash" o "Final fuet" XD
)DarkBardock(
)DarkBardock(
Humà
Humà

Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 21/02/2012
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Re: Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

Missatge  Aska Dt Feb 21, 2012 9:32 am

Molt bo!! En Johan i tu us ho vau currar un munt!!
Aska
Aska
Administrador Ro Kaioshin
Administrador Ro Kaioshin

Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 34
Ubicació : IN04

https://dbmcat.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Re: Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

Missatge  Kaname Dc Feb 22, 2012 5:56 am

Que gran aixo de Fuet mortal xDDD Casi em dona un atac de tant riure jeeje aixi mola un especial, si senyor!
Kaname
Kaname
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Edad : 35
Ubicació : Mallorca

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Gràcies!

Missatge  JohanDark Dv Mar 09, 2012 6:15 am

Me n´alegro molt que hagi fet riure aquest còmic a més d´un!

La veritat és que quan en Pedro (Bardock) em va proposar la idea, ho vaig veure un munt de feina i temps invertit del que no disposava gaire (ara encara menys...) Però la veritat és que va ser una bona inversió de temps i esforç per un resultat que crec que ha agradat força. ^^

(Tot s´hagi de dir... vaig acceptar la idea perque la historia que em va passar en Bardock em va agradar força, va tenir una idea molt bona per realitzar aquest especial ^^)

Moltes gràcies! Wink

JohanDark
Humà
Humà

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 25/01/2012
Edad : 37
Ubicació : Barcelona

http://arkham.amilova.com

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Re: Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

Missatge  Sakmaister Dv Mar 09, 2012 6:20 am

Jo em quedo amb el gran dubte de com va reaccionar en Joan Sanz xd
Que us va dir?
Molt bona feina el còmic per cert, amb les característiques vacil·lades del nostre Vegeta de sempre Smile

Sak
Sakmaister
Sakmaister
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 33

https://www.facebook.com/sak90bcn

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Reacció d´en Joan Sanz i Marc Zanni.

Missatge  JohanDark Dv Mar 09, 2012 8:55 am

Sakmaister escrigué:Jo em quedo amb el gran dubte de com va reaccionar en Joan Sanz xd
Que us va dir?
Molt bona feina el còmic per cert, amb les característiques vacil·lades del nostre Vegeta de sempre Smile

Sak

Bé la reacció d´en Joan Sanz va ser de Sorpresa i agraïment, també ho va pujar al seu facebook com a noticia notable en la del día del saló del manga sobre moltes altres coses que havien passat i això doncs es va agraï bastant.

Però almenys per part meva, em va sorprendre més la reacció d´en Marc Zanni al veure un còmic fet sobre el seu company.

Ja que la seva resposta va ésser: Molt maco, realment un bon treball... Però que sapigueu una cosa... En Son Gokuh No ho deixaria així...

(En altres paraules... que també li faria gràcia si fessim un especial amb el seu alter ego contra ell. xD)

JohanDark
Humà
Humà

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 25/01/2012
Edad : 37
Ubicació : Barcelona

http://arkham.amilova.com

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Re: Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

Missatge  VEGT Dv Mar 09, 2012 9:51 am

jajaj es una passada!!! X'DDDD es molt divertit!! ja l'havia llegit però no me pogut resistir en tornar-ho a llegir es una passda!! jajaja >u< us ho han currat!







by:Tay
VEGT
VEGT
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 97
Data d'inscripció : 28/01/2012
Edad : 29
Ubicació : en un lloc molt lluny d'aqui planejant el meu pla malefic...

http://vegt.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Re: Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

Missatge  Super Vegeta Ds Abr 06, 2013 9:20 pm


Quina passada lo del fuet mortal jajajja xddd!!! a veure si feu un del goku...
Salutacions del gran Prínceps dels guerrers de l'espai.
Super Vegeta
Super Vegeta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Edad : 24
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac

Tornar a dalt Ir abajo

Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock Empty Re: Joan Sanz vs Vegeta U13, by JohanDark & Bardock

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum