JohanDark ARTWORK
+6
Finn Hudson
Shindoh
Aliena
Rei Bardock
Aska
JohanDark
10 participantes
Pàgina 1 de 1
JohanDark ARTWORK
Podriem començar amb algún dibuix de Bola de Drac....
Doncs bé Començarem amb els dibuixos que em varen demanar els de DBM per poder fer un especial... que en varen ser tres.
1a Ilustració
Lo que me pedian: -Vegeta esta tomando una pequena piedra al suelo. El decorado cerca de el tiene bastante detalles. Es en la naturalleza. Vemos un poco de verdura cerca de el, y unas colinas mas lejo.. (Tingueu en compte que segurament qui ho va escriure va ser en Thibarick i l´home va fer el seu esforç pe rescriure en Castellà... xD).
El que vaig acavar fent:
2a Ilustració
Lo que me pedían…
-Goku abra una puerta, tiene la mano sobre el puñado. Vemos un poco el interior de la casa.
En aquest cas vaig intentar ser una mica més... imaginatiu i no posar simplement una habitació amb objectes sense vida i prou... xD
3a Ilustració
-En el aire, Bra coge un pequeno dragon con mucho velocidad. El dragon es sorprendido. Es un dibujo dinamico, la velocidad se ve bien.
Bé... doncs, en aquest últim cas us ensenyaré una mica el procés que vaig seguir abans de fer l´acabat final...
i finalment
El resultat final:
Bé... espero que us hagi agradat... i espero respostes!!
Sino no penjaré res de nou!
SALUT!
Doncs bé Començarem amb els dibuixos que em varen demanar els de DBM per poder fer un especial... que en varen ser tres.
1a Ilustració
Lo que me pedian: -Vegeta esta tomando una pequena piedra al suelo. El decorado cerca de el tiene bastante detalles. Es en la naturalleza. Vemos un poco de verdura cerca de el, y unas colinas mas lejo.. (Tingueu en compte que segurament qui ho va escriure va ser en Thibarick i l´home va fer el seu esforç pe rescriure en Castellà... xD).
El que vaig acavar fent:
2a Ilustració
Lo que me pedían…
-Goku abra una puerta, tiene la mano sobre el puñado. Vemos un poco el interior de la casa.
En aquest cas vaig intentar ser una mica més... imaginatiu i no posar simplement una habitació amb objectes sense vida i prou... xD
3a Ilustració
-En el aire, Bra coge un pequeno dragon con mucho velocidad. El dragon es sorprendido. Es un dibujo dinamico, la velocidad se ve bien.
Bé... doncs, en aquest últim cas us ensenyaré una mica el procés que vaig seguir abans de fer l´acabat final...
i finalment
El resultat final:
Bé... espero que us hagi agradat... i espero respostes!!
Sino no penjaré res de nou!
SALUT!
Re: JohanDark ARTWORK
Realment la teva feina es digna d'admiració. El que més m'ha es veure que tú en un munt de gargots has aconseguit modelar aquell dibuix de la Son Bra.
Realment, ho fas genial, JohanDark!!
Realment, ho fas genial, JohanDark!!
Encara m'enrecordo quan em vas ensenyar aquests dibuixos per primera vegada. Des d'aleshores no he dubtat ni un segon del teu talent artístic!
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Soc l'única a la que les imatges se li veuen cortades? O sigui que s'em veu un tros només, de totes maneres el que es veu está molt bé. Jo soc incapaç de dibuixar un gosset (per posar un exemple) i admiro molt la gente que dibuixa bé. I el que el meu ordinador em deixa veure aquí es molt xulo, m'encanta.
Aliena- Namekià
- Nombre de missatges : 51
Data d'inscripció : 25/01/2012
Passada màxima, ets un crack, em mola molt els esquemes senzills que fas noi , em trec el barret sincerament, tenen un dinamisme els teus dibuixos que dificilment costa de aprendre. Has estudiat còmic o algun tipus de formació artística?
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Ubicació : Òdena
Aliena escrigué:Soc l'única a la que les imatges se li veuen cortades? O sigui que s'em veu un tros només, de totes maneres el que es veu está molt bé. Jo soc incapaç de dibuixar un gosset (per posar un exemple) i admiro molt la gente que dibuixa bé. I el que el meu ordinador em deixa veure aquí es molt xulo, m'encanta.
A mi també em passava xDD
El fòrum va ser creat ahir a la nit, i encara te petits... "bugs".
Ara ja està arreglat (crec)
Salut!!
Aska escrigué:Aliena escrigué:Soc l'única a la que les imatges se li veuen cortades? O sigui que s'em veu un tros només, de totes maneres el que es veu está molt bé. Jo soc incapaç de dibuixar un gosset (per posar un exemple) i admiro molt la gente que dibuixa bé. I el que el meu ordinador em deixa veure aquí es molt xulo, m'encanta.
A mi també em passava xDD
El fòrum va ser creat ahir a la nit, i encara te petits... "bugs".
Ara ja està arreglat (crec)
Salut!!
Siii!! Ara ja els puc veure bé, es que abans com tampoc podia donar-li a la foto per veurela en gran en una altra finestra... Però ja està!
I he de dir que veient-los sencers em reafirmo! m'encanta com estàn fets, tents molt bona mà, Johan!
Aliena- Namekià
- Nombre de missatges : 51
Ara les imatges es veuen perfectes
No m'ho puc creure! Aquest dibuix d'en Vegeta el vaig fer servir com a avatar a Twitter durant un temps xD Era teu... El mundo es un pañuelo, que diuen xD
M'encanten els teus dibuixos. Amb el d'en Vegeta ja estava impressionat, però amb aquest de la Bra m'has deixat bocabadat No puc esperar per veure'n més.
M'encanten els teus dibuixos. Amb el d'en Vegeta ja estava impressionat, però amb aquest de la Bra m'has deixat bocabadat No puc esperar per veure'n més.
Finn Hudson- Humà
- Nombre de missatges : 23
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Aquí y allà
Son una passada!!! m'encanten!!! no havia tingut la ocasió de dir-ho doncs ara ho dic!! jajaj m'agraden molt!! es xulo el teu estil! ^^
by:tay
by:tay
Oh fas molt be, el que mes m'agrada es en Vegeta, al principi pensaba que portaba una rosa a la ma en comptes d'una pedra
El meu prefe clarament es la Bra, es com una Bulma salvatge *__*
Shindoh escrigué:El meu prefe clarament es la Bra, es com una Bulma salvatge *__*
Una Bulma salvatge!!! jajjajajajja!!! x'D
JohanDark!!! M'encanten, m'encanten els teus dibuixos!! Tots en el fòrum sou uns grans artistes!!!
Tinc unes ganes d'acabar amb els exámens i tornar a dibuixar jo també! T.T. Una abraçada a tooots! ^^.
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
bons dibuixos, compare .... sento el teu de amilova ... i sento més que no tingui més motius per entrar al lloc
original litoX- Humà
- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 09/10/2012
Ubicació : Asturies
original litoX escrigué:bons dibuixos, compare .... sento el teu de amilova ... i sento més que no tingui més motius per entrar al lloc
No sé a quin lloc et refereixes que no tinc més motius per entrar-hi xD, però moltes gràcies per el teu suport.
Crec que vol dir que no tenía més motius per entrar a amilova a part del teu còmic xDJohanDark escrigué:original litoX escrigué:bons dibuixos, compare .... sento el teu de amilova ... i sento més que no tingui més motius per entrar al lloc
No sé a quin lloc et refereixes que no tinc més motius per entrar-hi xD, però moltes gràcies per el teu suport.