DarkBardock Artwork
5 participantes
Pàgina 1 de 1
DarkBardock Artwork
I aquí teniu un dibuix meu, reconec que no sóc la pera dibuixant però bueno la intenció és el que comte XD, potser més endavant penjo més dibuixos.
Dibuix d'en Goku ssj4 fet pel paint.
Aaaaal·leluia després de milions d'intents per fi he aconseguit penjar la imatge que tant se'm resistia.
Aaaaal·leluia després de milions d'intents per fi he aconseguit penjar la imatge que tant se'm resistia.
Editat per darrera vegada per )DarkBardock( el Dj Feb 23, 2012 6:41 am, editat 7 cops en total
)DarkBardock(- Humà
- Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 21/02/2012
Ubicació : Catalunya
Re: DarkBardock Artwork
)DarkBardock( escrigué:I aquí teniu un dibuix meu, reconec que no sóc la pera dibuixant però bueno la intenció és el que conte XD, potser més endavant penjo més dibuixos
Però puja'l!! xDDD
Que no el veiem
Aquest és el primer dibuix que vaig fer amb el paint, la veritat és que volia fer el Bu original, però em va sortir aquest nyap que sembla una fusió (o una absorció en el cas d'en bu) d'en Super buu i un tiu que no havia dormit en 1 any (com a mínim).
)DarkBardock(- Humà
Estan molt be per ser fets amb el paint, el Goku m'agrada molt, quina traça hi tens! ^^
Kaname- Namekià
- Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Ubicació : Mallorca
Kaname escrigué:
Estan molt be per ser fets amb el paint, el Goku m'agrada molt, quina traça hi tens! ^^
Gràcies, en Goku va ser l'últim dibuix que vaig fer.
Ja sé que aquest tema el vaig obrir per ensenyar els meus dibuixos però he decidit fer un fotomuntatge, em pregunto quin serà el gust del final flash d'en Vegeta XD.
Ja sé que aquest tema el vaig obrir per ensenyar els meus dibuixos però he decidit fer un fotomuntatge, em pregunto quin serà el gust del final flash d'en Vegeta XD.
)DarkBardock(- Humà
Dibuix bàsic fet per mi de l'Altair (és un dels principals personatges dels videojocs Assassin's Creed) el fons l'he personalitzat jo XD.
)DarkBardock(- Humà
jajajaj!)DarkBardock( escrigué:Kaname escrigué:
Nou dia, nou dibuix.
Ezio (un altre paio d'Assassin's Creed).
)DarkBardock(- Humà
)DarkBardock( escrigué:Nou dia, nou dibuix.
Uouuu! Cada dibuix el veig millor Una petita recomanació... Ja veig que treballes amb el Paint i per tant valoro molt l'esforç que fas, però intenta posar ombres a les cares i mans, ja veuràs com guanyaran una gran qualitat
Trafalgar Law- Saiyà
- Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 06/02/2012
Ubicació : En algun lloc del món de One Piece
Hola! nois i noies després de 5 mesos sense venir he tornat i amb un nou dibuix! aquest cop amb en Yusei Fudo de la serie Yu-Gi-Oh.
No vaig posar-li ombres ni res ja que era un prototip per a una wiki espero que us agradi!
No vaig posar-li ombres ni res ja que era un prototip per a una wiki espero que us agradi!
)DarkBardock(- Humà
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum