Aska... ¿Artwork? xD
+9
Kaname
Son Bra
VEGT
SokuShageta
Shindoh
Lasombradenox
Aliena
Rei Bardock
Aska
13 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Aska... ¿Artwork? xD
Gràcies a Déu que començo a dominar una mica els colors!! xDDDTrafalgar Law escrigué:Sí, com ja han dit més amunt, a part del Goku (que es normal si es un esbos) els altres m'agraden i els colorejats! Ufff!!! Ja ho tens dominadíssim, els millores i tot! hahaha
Saluts!
El meu m'ha costat, company
M'encanta veure tanta acceptació ^^
Estàn molt bé els dibuixos, veig que t'has anat animant i cada cop n'has fet més, m'agrada com els pintes, o fàs a mà o amb el paint, hem refereixo al dibuix en general.
Salutacioons del gran Príncep Sayià
Super Vegeta- Namekià
- Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac
Els dibuixos els acostumo a fer a paper, desprès els escanejo i amb el photoshop faig un lineart i els pinto.Super Vegeta escrigué:Estàn molt bé els dibuixos, veig que t'has anat animant i cada cop n'has fet més, m'agrada com els pintes, o fàs a mà o amb el paint, hem refereixo al dibuix en general.
Aprofito per posar-ne un de recent:
Son Gohan SSJ2:
Bon Gohan! :P
Aquest Gohan m'ha agradat molt!! Se'l força ben fet, exepte el cabell, que t'has flipat una mica i n'hi has fet un munt! Però a part d'això, lo que és el cos i els músculs, molt ben aconseguits!
Trafalgar Law- Saiyà
- Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 06/02/2012
Ubicació : En algun lloc del món de One Piece
Merci ^^ La veritat es que sí que li vaig fer molt de cabell xDDD Però com que no vaig fer servir cap referència en vaig fer fins que vaig dir prou xDDDTrafalgar Law escrigué:Aquest Gohan m'ha agradat molt!! Se'l força ben fet, exepte el cabell, que t'has flipat una mica i n'hi has fet un munt! Però a part d'això, lo que és el cos i els músculs, molt ben aconseguits!
Deixo un Ganondorf que acabo d'acabar
Joder
Si que feia temps que no veia dibuixos teus, però aquest últim dibuix es brutal!! Està massa ben fet!! Hahahah segueix així crack!!
Si que feia temps que no veia dibuixos teus, però aquest últim dibuix es brutal!! Està massa ben fet!! Hahahah segueix així crack!!
Trafalgar Law- Saiyà
- Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 06/02/2012
Ubicació : En algun lloc del món de One Piece
Hahaha, merci company!Trafalgar Law escrigué:Joder
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum