Hola a tots i totes!! Em dic Son Bra!!
+3
Shindoh
Sakmaister
Son Bra
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola a tots i totes!! Em dic Son Bra!!
Holaa!! Em presento! Sóc la Son Bra (la del Multiverse!! xD), vaig veure aquest fòrum gràcies al Rei Bardock en el cómic DBM , i com m'agrada moltíssim tant el món de Bola de Drac normal, com el de Multiverse, vaig dir: Quin lloc més adient per parlar-hi, postejar i fer comentaris si no es per aquí? ^^ M'agrada molt Bola de Drac desde que tinc memòria, tinc alguns dibuixos (ves a saber on paren! ), i també tinc alguns capítols en uns cds que estan gastadíss¡ms de tant veure'ls X''D... Però ara que començen a emitir la série al 3XL tenim una altre oportunitat per veure-la toota !! També m'agrada el cómic del Multiverse!! El vaig descobrir fa uns quants mesos i en un parell d'hores me'l vaig llegir sencer!! XD, i estic mooolt emocionada per veure quines seran les próximes pàgines!!A més, al llegir-lo, un dels meus personatges preferits al Dragon Ball Multiverse, és la Son Bra de l'altre univers (òbviament que quan s'enfada reparteix unes hosti**...) Peròò... Qui m'agrada moltíííssm més i que surt al Bola de Drac és, (com no!!): en Vegetaa!! El millor del món!!! >.<. Bueno, a veure si postegem moolt i començem a veure'ns tots per aquí!! Encantada de conéixer a tothom!! Fins una altree!! jajajajaja!!
Editat per darrera vegada per Son Bra el Dt Gen 31, 2012 7:32 am, editat 1 cop en total
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Re: Hola a tots i totes!! Em dic Son Bra!!
Molt benvinguda Son Bra
M'alegra moltíssim que la comunitat de noies del fòrum s'expandeixi, dones al poder!!!
Passa-t'ho genial, posteja molt, fes molts amics i no trenquis les normes!!
M'alegra moltíssim que la comunitat de noies del fòrum s'expandeixi, dones al poder!!!
Passa-t'ho genial, posteja molt, fes molts amics i no trenquis les normes!!
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Més dones i damunt, la Son Bra!
Benvinguda! Com bé ha dit Shindoh, dones al poder! Dins de poc dominarem el món, ho aconseguirem abans que molts altres malvats.
Benvinguda! Com bé ha dit Shindoh, dones al poder! Dins de poc dominarem el món, ho aconseguirem abans que molts altres malvats.
Lucy Liberty- Humà
- Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Vila-real, Castelló
Ostres... Son Bra... ets el meu personatge preferit de DBM! Tot un honor tenir-te per aquí! No agafis cap rampell de ràbia i no facis que aquest fòrum se'n vagi a pastar fang
Per cert, què hi fa en Vegeta a la teva foto d'avatar... Ja veuràs quan s'enteri en Vegeku....
Benvinguda!
Per cert, què hi fa en Vegeta a la teva foto d'avatar... Ja veuràs quan s'enteri en Vegeku....
Benvinguda!
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Rei Bardock escrigué:Ostres... Son Bra... ets el meu personatge preferit de DBM! Tot un honor tenir-te per aquí! No agafis cap rampell de ràbia i no facis que aquest fòrum se'n vagi a pastar fang
Benvinguda!
Ostres! O.O''... Bueeeno: és igual !! Es que no trobava cap foto de la Son Bra Multiverse amb en Vegeku... Ara el pare se sentirà malament i tot ^.^'' Jajajaa, ii no et preocupis Bardock, que no estic enrabiada i no l'enviaré pas a pastar fang, el fòrum...
Per cert, ara que hi estic! Gràcies a tothom per la benvinguda! Hem de començar a emplenar això de Boladedracmaníacs i fer explotar el comptador de visites!!! Som-hii!!!
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
benvinguda filla!!!! XD és genial que les noves generacions continuin amb bola de drac xddddd
Vegeta_Saiyan- Humà
- Nombre de missatges : 35
Ubicació : Planeta Vegeta
Ostres,em pensava que t'havia donat la benvinguda :S
Doncs ara te la dono, sigues molt benvinguda i a passar-ho molt bé per aquí ^__^
Doncs ara te la dono, sigues molt benvinguda i a passar-ho molt bé per aquí ^__^
Aliena- Namekià
- Nombre de missatges : 51
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum