Hola, em presento
+3
Shindoh
Rei Bardock
Kaname
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola, em presento
Hola a tothom! Soc el Kaname i un asidu del fancomic Dragon ball multiverse... fins ara en castellà pero fa uns dies vaig descobrir (si, a bones hores xD) que existía la versió en català sense la presencia de trolls i coses extranyes que comenten per allà xD Esper no ofendre a ningu pero oh deu meu, quina tranquilitat llegir els comentaris en català sobre la trama i no coses com "primero" "askjdfkkjfdsk" "hoygan! mi Pikollo se charinga a su Songohandas!"
Apart de Bola de drac, m'agraden altres series com Madoka Magica, Umineko, Fate/stay night, Fullmetal Alchemist, Evangelion, Hellsing, d.gray-man etc, un poc de Naruto (només el manga) i Bleach per els trolleos que fot el senyor Kubo Tite xD
Doncs això es tot, espero que ens duguem be (ohm que feia d'estona no usaba el català a internet XD el tinc oxidat un poc, perdó de tot cor ^^)
Oh el meu personatge de bola de drac preferit mmm el Trunks del futur i el Vegeku jajaja. Y del comic la Son Bra XD
Apart de Bola de drac, m'agraden altres series com Madoka Magica, Umineko, Fate/stay night, Fullmetal Alchemist, Evangelion, Hellsing, d.gray-man etc, un poc de Naruto (només el manga) i Bleach per els trolleos que fot el senyor Kubo Tite xD
Doncs això es tot, espero que ens duguem be (ohm que feia d'estona no usaba el català a internet XD el tinc oxidat un poc, perdó de tot cor ^^)
Oh el meu personatge de bola de drac preferit mmm el Trunks del futur i el Vegeku jajaja. Y del comic la Son Bra XD
Kaname- Namekià
- Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Ubicació : Mallorca
Re: Hola, em presento
Benvingut!
Dir-te que la versió catalana existeix des de l'Octubre del 2010, així que vas una mica amb retard Però me n'alegro molt que l'hagis descobert recentment.
Per cert, el meu personatge preferit de Multiverse també és la Son Bra.
Salut!
Dir-te que la versió catalana existeix des de l'Octubre del 2010, així que vas una mica amb retard Però me n'alegro molt que l'hagis descobert recentment.
Per cert, el meu personatge preferit de Multiverse també és la Son Bra.
Salut!
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Benvingut Kaname!!
Es normal que a les comunitats grans,sigui de la parla que sigui hi hagi molts trolls es proporcional XDD
Tranqui, per aqui trolls no, i si en sorgeixen els eliminem amb els superpoders de la parra xDDD
Passa-t'ho bé amb tots nosaltres, posteja molt i llegeix les normes
Salutacions
Es normal que a les comunitats grans,sigui de la parla que sigui hi hagi molts trolls es proporcional XDD
Tranqui, per aqui trolls no, i si en sorgeixen els eliminem amb els superpoders de la parra xDDD
Passa-t'ho bé amb tots nosaltres, posteja molt i llegeix les normes
Salutacions
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Benvingut!
Tens bona pinta com a fanmanga serà un gust tindre't entre nosaltres
I enhorabona i al sort que has tingut d'haver trobat el DBM amb la teva llengua
Tens bona pinta com a fanmanga serà un gust tindre't entre nosaltres
I enhorabona i al sort que has tingut d'haver trobat el DBM amb la teva llengua
Trafalgar Law- Saiyà
- Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 06/02/2012
Ubicació : En algun lloc del món de One Piece
Rei Bardock, mes val tard que mai jajaja!
Shindoh, m'ha fet molta gracia lo dels superpoders de la parra xD
Trafalgar Law, gracies
Gracies a tots 3 per la benvinguda!
Shindoh, m'ha fet molta gracia lo dels superpoders de la parra xD
Trafalgar Law, gracies
Gracies a tots 3 per la benvinguda!
Kaname- Namekià
Uooo!! Tinc admiradors per tot arreu xD! Espero que segueixis passant'hi per aquí i que a posejar hi falta gent! (i llegeix les normes... que si no... no saps el que et podria arribar a passar... ) Fora conyes! Benvingut Kaname!!!
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Son Bra escrigué:Uooo!! Tinc admiradors per tot arreu xD! Espero que segueixis passant'hi per aquí i que a posejar hi falta gent! (i llegeix les normes... que si no... no saps el que et podria arribar a passar... ) Fora conyes! Benvingut Kaname!!!
La Son Bra es pren les meves amenaces seriosament xDDDD bwahahahahahahahahahhahaha
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Benvingut Kaname!!
Que no t'espanti la Shindoh, que no ens menjem ningú xDDDDDD
Els gossos cerbers de tres caps els tenim amagats
Bé, passa-ho molt bé aquí, amb tots nosaltres
Salut!!
Que no t'espanti la Shindoh, que no ens menjem ningú xDDDDDD
Els gossos cerbers de tres caps els tenim amagats
Bé, passa-ho molt bé aquí, amb tots nosaltres
Salut!!
Moltes gracies a tots i totes per la càlida benvinguda! M'ho paso molt be per aqui, sou gent genial jeje ^^
Kaname- Namekià