Personatges que i falten
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Personatges que i falten
Hola, doncs amb aquest nou post, vui que tota la gent digui quins personatges faltarien a DBM o us agradaria que sortis.
Bé, per a mi, m'hauria agradat que hagues sortit el Son Gohan del futur del Tranks, i que expliqui com va derrotar els androides en el seu Univers. Un personatge aixi tenia que haber fet acte de precència perque trobu que en DBM n'hi ha personatges que per el meu punt de vista sobren, exemples: Mari Sue, Neko Majin, Belzeebub, Guerrers Nanotecnologics, les noies del Univers d'en Boujack.
Ara posseu personatges importants que alten o que us agradés que surti, salut.
Bé, per a mi, m'hauria agradat que hagues sortit el Son Gohan del futur del Tranks, i que expliqui com va derrotar els androides en el seu Univers. Un personatge aixi tenia que haber fet acte de precència perque trobu que en DBM n'hi ha personatges que per el meu punt de vista sobren, exemples: Mari Sue, Neko Majin, Belzeebub, Guerrers Nanotecnologics, les noies del Univers d'en Boujack.
Ara posseu personatges importants que alten o que us agradés que surti, salut.
Déu Vegeku U16- Humà
- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 30/01/2012
Ubicació : Barcelona
Re: Personatges que i falten
Jo crec que en Mirai Trunks, en Satàn i en Janemba m'hagueren agradat molt ^^
En tinc més pel cap, però amb aquests m'hagués conformat XD
En tinc més pel cap, però amb aquests m'hagués conformat XD
- Janemba, Sr. Satan, Paiku-han...
- A-13, A-14, A-15, A-19, Dr. Gero.
- Turles
Però només m'hagués agradat un nou univers amb els noms dels androides.
- A-13, A-14, A-15, A-19, Dr. Gero.
- Turles
Però només m'hagués agradat un nou univers amb els noms dels androides.
Company Vegeku, ja hi ha un post que es parla sobre això. Agraeixo la teva iniciativa de participar, però em veig obligat a tancar aquest tema perquè l'altre va ser creat abans.
El post en qüestió és aquest: https://dbmcat.forocatalan.com/t32-universos-personatges-que-trobem-a-faltar-o-no
El post en qüestió és aquest: https://dbmcat.forocatalan.com/t32-universos-personatges-que-trobem-a-faltar-o-no
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum