Bola de Drac Multiverse - Fòrum
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.






Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Afiliats

JohanDark Wordpress


Bola de Drac Multiverse

ALTRES LINKS D'INTERÉS _______________________




Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

+9
Paul Teason
Vegeta_Saiyan
SokuShageta
Sakmaister
Lupus Sigarrensis
Finn Hudson
Aska
Rei Bardock
Lasombradenox
13 participantes

Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Lasombradenox Dj Gen 26, 2012 11:24 am

Un univers que m'hauria agradat veure voltant pel torneig és el de DBGT: Tot i que aquesta part no m'agrada tant com BdD/Z, hauria estat força divertit veure com els altres Vegeta s'horroritzen en veure al seu homòleg de GT amb aquell ridícul bigoti.

I un personatge que he trobat a faltar a l'univers 9 és el Sr. Satan perquè hauria estat molt xocant veure'l tant fort com la seva filla Vídel XD
Lasombradenox
Lasombradenox
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 38
Ubicació : El Carmelo, Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Rei Bardock Dj Gen 26, 2012 11:35 am

Lasombradenox escrigué:I un personatge que he trobat a faltar a l'univers 9 és el Sr. Satan perquè hauria estat molt xocant veure'l tant fort com la seva filla Vídel XD

Cert, hagués estat un punt d'humor sens dubte!

Jo he trobat a faltar un Gokhan (fusió d'en Goku i Gohan). De fet en Salagir s'ho va plantejar, però ho va pensar tard i es va decantar per en Vegeku per el caràcter fosc d'en Vegeta.

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Gokhan_vs_buuvegeta_final_by_naruttebayo67240-d3i50oo
Rei Bardock
Rei Bardock
Administrador Dai Kaioshin
Administrador Dai Kaioshin

Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Aska Dj Gen 26, 2012 11:41 am

Rei Bardock escrigué:
Lasombradenox escrigué:I un personatge que he trobat a faltar a l'univers 9 és el Sr. Satan perquè hauria estat molt xocant veure'l tant fort com la seva filla Vídel XD

Cert, hagués estat un punt d'humor sens dubte!

Jo he trobat a faltar un Gokhan (fusió d'en Goku i Gohan). De fet en Salagir s'ho va plantejar, però ho va pensar tard i es va decantar per en Vegeku per el caràcter fosc d'en Vegeta.

Spoiler:

La veritat es que un Gokhan hagués molat molt... I podía ser perfectament part d'un altre univers :O

I no hi havia caigut!! On es el Sr. Satàn?!?!!? O_o
Aska
Aska
Administrador Ro Kaioshin
Administrador Ro Kaioshin

Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 34
Ubicació : IN04

https://dbmcat.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Lasombradenox Dj Gen 26, 2012 11:42 am

Això del Gokhan ja ho havia sentit a dir en algun altre forum... Es parlava d'un univers on hi estarien en Gokhan i un Ten Shin iincreiblement fort. Personalment em decanto pel Vegeku sens dubte Razz
Lasombradenox
Lasombradenox
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 38
Ubicació : El Carmelo, Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Finn Hudson Dj Gen 26, 2012 4:28 pm

No hi havia caigut en en Gokhan i la veritat és que seria força interessant. Pensant-ho bé, en Gokhan hauria de ser molt més fort que en Vegeku, ja que en Son Gohan superava per bastant en Vegeta en aquell moment. A més, hauríem de tenir en compte la part humana d'en Gokhan... Seria una brutalitat de personatge xD

Jo trobo a faltar en Janemba de la pel·licula "fusió", per exemple. És un dels enemics més forts que han sortit a les pel·lícules i la veritat és que, per mi, faria tanta por com en Broly.

També m'haguès agradat veure un univers on en Son Gohan del futur és qui viatja en el temps per prevenir en Son Goku i els demés i trobar el "punt feble" dels androides.
Finn Hudson
Finn Hudson
Humà
Humà

Nombre de missatges : 23
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 33
Ubicació : Aquí y allà

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Rei Bardock Dj Gen 26, 2012 5:42 pm

Finn Hudson escrigué:No hi havia caigut en en Gokhan i la veritat és que seria força interessant. Pensant-ho bé, en Gokhan hauria de ser molt més fort que en Vegeku, ja que en Son Gohan superava per bastant en Vegeta en aquell moment.
Doncs jo crec que tot i que en Gohan superava de bon tros a en Vegeta, en Gokhan no seria més poderós que en Vegeku. El Gran Kaitoxin va dir que en Vegeku era tan poderós perquè la fusió era realitzada per dos rivals.

Finn Hudson escrigué:Jo trobo a faltar en Janemba de la pel·licula "fusió", per exemple. És un dels enemics més forts que han sortit a les pel·lícules i la veritat és que, per mi, faria tanta por com en Broly.
Seria un problema, ja que es tornaria boig i començaria a destruir l'estadi. Alguna cosa semblant a en Broly, vaja...

El que trobo a faltar també és un Bu petit! Però passaria igual que amb l'hipotètic Janemba o com l'esmentat Broly.
Rei Bardock
Rei Bardock
Administrador Dai Kaioshin
Administrador Dai Kaioshin

Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Lupus Sigarrensis Dv Gen 27, 2012 1:25 am

A mi la idea d'un possible "Gokhan" no m'agrada gens. Per que sent directes, a l'hora del "llit", què? XD Per no parlar de les coses del dia a dia.
Lupus Sigarrensis
Lupus Sigarrensis
Humà
Humà

Nombre de missatges : 43
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 38
Ubicació : Calaf - Alta Segarra

http://planetasigarra.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Lasombradenox Dv Gen 27, 2012 4:36 am

Suposo que en Gokhan es quedaria amb la Vídel, ja que veuria a la Chichi com una mare.
Lasombradenox
Lasombradenox
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 38
Ubicació : El Carmelo, Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Finn Hudson Dv Gen 27, 2012 1:54 pm

Rei Bardock escrigué:
Finn Hudson escrigué:No hi havia caigut en en Gokhan i la veritat és que seria força interessant. Pensant-ho bé, en Gokhan hauria de ser molt més fort que en Vegeku, ja que en Son Gohan superava per bastant en Vegeta en aquell moment.
Doncs jo crec que tot i que en Gohan superava de bon tros a en Vegeta, en Gokhan no seria més poderós que en Vegeku. El Gran Kaitoxin va dir que en Vegeku era tan poderós perquè la fusió era realitzada per dos rivals.

Vols dir? Jo creia que les arracades sumaven els poders dels dos personatges i el multiplicaven per 10. Tot i així, fa la tira que no em llegeixo la part d'en Bu, per tant, no et discuteixo que sigui el que tu dius xD

Seria genial veure en Bu petit a Multiverse! Molt millor que el Bu gordo... xD

I, nois, la Chichi sempre acaba perdent amb totes les fusions possibles d'en Goku xDDD "M'encanta" la manera com l'han eliminat a l'univers 16 xD
Finn Hudson
Finn Hudson
Humà
Humà

Nombre de missatges : 23
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 33
Ubicació : Aquí y allà

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Lasombradenox Dv Gen 27, 2012 2:10 pm

Ara que mencioneu a la Chichi...

Hauria estat bé veure una Chichi molt forta entre els humans de l'univers 9!
Lasombradenox
Lasombradenox
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 38
Ubicació : El Carmelo, Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Rei Bardock Ds Gen 28, 2012 11:38 am

Finn Hudson escrigué:Vols dir? Jo creia que les arracades sumaven els poders dels dos personatges i el multiplicaven per 10. Tot i així, fa la tira que no em llegeixo la part d'en Bu, per tant, no et discuteixo que sigui el que tu dius xD
I tant! N'estic completament segur fins que algú demostri el contrari Very Happy
Rei Bardock
Rei Bardock
Administrador Dai Kaioshin
Administrador Dai Kaioshin

Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Finn Hudson Dg Gen 29, 2012 6:13 am

Rei Bardock escrigué:
Finn Hudson escrigué:Vols dir? Jo creia que les arracades sumaven els poders dels dos personatges i el multiplicaven per 10. Tot i així, fa la tira que no em llegeixo la part d'en Bu, per tant, no et discuteixo que sigui el que tu dius xD
I tant! N'estic completament segur fins que algú demostri el contrari Very Happy

Tens tota la raó, ho he mirat ara mateix xD Tot i així, el Gran Kaitoxin diu que la fusió és així de poderosa perquè la fan aquests dos, referint-se a que la fan dos personatges poderosos, no com en Kibito i en Kaitoxin (que és a qui li diu tot això). Després afegeix que la fusió entre rivals és la més poderosa de totes. Per això, jo crec que tot i no ser rivals, la fusió entre en Goku i en Gohan (pare i fill, i en Gohan molt més fort que en Vegeta) seria, com a mínim, tant poderosa com la fusió entre Goku i Vegeta, si no més. Però és una teoria que no puc demostrar xDDD

Lasombradenox escrigué:Hauria estat bé veure una Chichi molt forta entre els humans de l'univers 9!

I tant! Però suposo que si no hi ha en Son Goku, a aquest univers la Chichi va perdre el contacte amb els altres quan el follet tortuga va apagar el foc del castell del seu pare.
Finn Hudson
Finn Hudson
Humà
Humà

Nombre de missatges : 23
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 33
Ubicació : Aquí y allà

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Sakmaister Dg Gen 29, 2012 6:27 am

En Paiku-han podria "ficar-se" en algun dels universos o com a un altre univers??

També trobo a faltar el senyor Satan, es clar, el Janemba (univers en el que es trobaria sol, com el monstre Buu, el Cèl·lula o el Broly)...

I a veure que us sembla aquest univers que `proposo´ que seria interessant de veure: un univers on el Doctor Guero (A-20) hagués arribat a dominar el món amb els seus androides (és clar,dominar primer a androides com l'A-17 o l'A-18 XDDDDD)
Aquests hipotetics components serien: A-13, A-14 i A-15 (Amb la corresponent `fusió´amb l'A-13)
L' A-16, l'A-19, i després, o l'A-17 i l'A18, o en Cèl·lula directament.
Obviament s'obriria la imaginació a un nombrós exercit d'androides, inclus algun androide fabricat amb base d'un suprguerrer derrotat xd... Moltes coses podrien haver-se donat.

Sakmaister
Sakmaister
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 33

https://www.facebook.com/sak90bcn

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Finn Hudson Dg Gen 29, 2012 6:43 am

Sakmaister escrigué:En Paiku-han podria "ficar-se" en algun dels universos o com a un altre univers??

També trobo a faltar el senyor Satan, es clar, el Janemba (univers en el que es trobaria sol, com el monstre Buu, el Cèl·lula o el Broly)...

I a veure que us sembla aquest univers que `proposo´ que seria interessant de veure: un univers on el Doctor Guero (A-20) hagués arribat a dominar el món amb els seus androides (és clar,dominar primer a androides com l'A-17 o l'A-18 XDDDDD)
Aquests hipotetics components serien: A-13, A-14 i A-15 (Amb la corresponent `fusió´amb l'A-13)
L' A-16, l'A-19, i després, o l'A-17 i l'A18, o en Cèl·lula directament.
Obviament s'obriria la imaginació a un nombrós exercit d'androides, inclus algun androide fabricat amb base d'un suprguerrer derrotat xd... Moltes coses podrien haver-se donat.


Molt bona aquesta! No hi hauria pensat mai... Si el Dr. Gero haguès tingut control sobre els androides les coses podrien haver estat molt diferents. M'agrada això que has dit sobre fer servir de base un super guerrer per fer un androide. Molt bounce
Finn Hudson
Finn Hudson
Humà
Humà

Nombre de missatges : 23
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 33
Ubicació : Aquí y allà

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  SokuShageta Dt Gen 31, 2012 1:46 pm

En Gokhan es una aberració! No
Pensau: en Goku, vulguis o no te alguna clase de "contacte" amb la xixi, ens entenem oi? Neutral
incest? pale
SokuShageta
SokuShageta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Aqui, a casa meva home!

http://sokushageta.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Vegeta_Saiyan Dc Feb 01, 2012 5:20 am

Trobo a faltar al Toninjika i un univers on el Pilaf va arribar a dominar el món XD i tambe un univers per l'exercit mes poderos de la historia
[R><R] RED RIBBON ARMY [R><R] XDDD


Editat per darrera vegada per Vegeta_Saiyan el Dg Feb 05, 2012 2:56 pm, editat 1 cop en total
Vegeta_Saiyan
Vegeta_Saiyan
Humà
Humà

Nombre de missatges : 35
Data d'inscripció : 25/01/2012
Edad : 39
Ubicació : Planeta Vegeta

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Paul Teason Dg Feb 05, 2012 3:16 am

Falta un univers del pilaf, de la red ribbon, el sr satan a l'univers 9, etc. I el gokhan!
Paul Teason
Paul Teason
Humà
Humà

Nombre de missatges : 18
Data d'inscripció : 30/01/2012
Edad : 26
Ubicació : Planeta Terra

http://sites.google.com/site/paulteason

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Lasombradenox Dl Feb 06, 2012 12:04 pm

A mi també m'haguès agradat que el Satanàs Cor Petit de l'U3 anès acompanyat pel Piano o altres dels seus dimonis, entre els quals fins i tot també hi podria estar un Cor Petit fill.
Lasombradenox
Lasombradenox
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 38
Ubicació : El Carmelo, Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  whitesheron Ds Jun 09, 2012 7:04 am

Jo el que trobo a faltar és en Thules al univers on estan en nappa, en kakarot, en vegeta i en raditz.
També trobo a faltar un univers on en Son Goku no va poder recuperar el seu cos a Nàmec i se'l va quedar en Guineu, molaria veure quines transformacions o atacs desenvoluparia... haha
I com han dit en Satan a l'univers d'els humans.

whitesheron
Humà
Humà

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 09/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Shen Dv Ago 31, 2012 1:10 am

Un Tao Pai Pai de l'univers 9 amb una força colosal. I, per suposat, els androides A-19 y A-20 després d'haver absorbit unes quantitats brutals d'energia dels superguerres i de tots els humans.
Shen
Shen
Humà
Humà

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 31/08/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Itram Dv Oct 05, 2012 5:39 am

A mi m'agradaria veure un univers on en Corpetit i en Son Gohan desde els temps de l'arribada dels Saiyans s'aguessin convertit en un Equip molt poderos i a l'hora un dels mes malvatas de tots els universos. I que en Son Gohan digues pare en Corpetit i rebutjes el seu passat huma, els guerrers de l'espai i el seu pare.

Un altre que m'agradaria seria seria un Mirai Son Gohan que hagues perdut el braç i que pel seu compte vençes en Celula i els Androides 17 i 18.

Itram
Itram
Humà
Humà

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 06/03/2012
Edad : 39
Ubicació : Univers 21

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Super Vegeta Dl Abr 01, 2013 9:39 pm

Jo trobo que falta un univers en que en en Gohan i en Trunks delfutur haguésin sobreviscut gràcies a que en Cor Petit s'hagués fusionat amb Déu hi s'agués carregat l'A-17 i L'A-18, després s'haguésin entrenat i que en Trunks i en Gohan poguéssin arribar al nivell 2 de super guerrer.
Super Vegeta
Super Vegeta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Edad : 24
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac

Tornar a dalt Ir abajo

Universos/Personatges que trobem a faltar (o no) Empty Re: Universos/Personatges que trobem a faltar (o no)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum