Em presento!!!
+3
Aska
Rei Bardock
TrunkSword
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Em presento!!!
Hola sóc en TrunkSword i tinc 13 anys (em sembla que sóc el més jove d'aquí). Vaig començar a llegir el manga de Bola de Drac als 6 anys mes o menys. Vaig conèixer DBM fa bastant poquest, quan en Belzeebub lluitava contra en Cor Petit. A vegades semblo una mica "novato" perquè no conec tots els detalls de DB.
Sóc bastant tímid i no comento gaire, només m'informo, però si cal comentar es fa.
El nom del meu nick és molt simple, en Trunks Espassa era el millor lluitador del meu Budokai Tenkaichi 2 i com de petit sempre l'agafava, es va convertir en un dels meus personatges favorits.
Sóc bastant tímid i no comento gaire, només m'informo, però si cal comentar es fa.
El nom del meu nick és molt simple, en Trunks Espassa era el millor lluitador del meu Budokai Tenkaichi 2 i com de petit sempre l'agafava, es va convertir en un dels meus personatges favorits.
TrunkSword- Humà
- Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Barcelona
Re: Em presento!!!
Benvingut, TrunkSword!
S'agraeix que t'hagis registrat i que, tot i que llegeixes DBM des de fa poquet, comentis a cada pàgina que surt. No et preocupis per aquestes dades de "novato" que menciones, per això estan les pàgines de DBM, per ajudar-nos els uns als altres, per teoritzar sobre successos futurs, etc. Igual que en aquest fòrum! T'has de sentir lliure per comentar tot el que vulguis sense cap mena d'impediment, i no has de pensar si estàs cometent errors o no, perquè tothom s'equivoca.
Salut!
S'agraeix que t'hagis registrat i que, tot i que llegeixes DBM des de fa poquet, comentis a cada pàgina que surt. No et preocupis per aquestes dades de "novato" que menciones, per això estan les pàgines de DBM, per ajudar-nos els uns als altres, per teoritzar sobre successos futurs, etc. Igual que en aquest fòrum! T'has de sentir lliure per comentar tot el que vulguis sense cap mena d'impediment, i no has de pensar si estàs cometent errors o no, perquè tothom s'equivoca.
Salut!
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Rei Bardock escrigué:Benvingut, TrunkSword!
Salut!
Gràcies pels ànims i la benvinguda.
TrunkSword- Humà
- Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Barcelona
Hola TrunkSword
Espero que t'ho passis molt bé aquí i... No pateixis!! En el món que suposa internet, preguntar es el millor camí
Així que no et tallis per res eh!! Si tens qualsevol cosa a dir, sera benvinguda ^^
Salut!!
Espero que t'ho passis molt bé aquí i... No pateixis!! En el món que suposa internet, preguntar es el millor camí
Així que no et tallis per res eh!! Si tens qualsevol cosa a dir, sera benvinguda ^^
Salut!!
Ostres!!! que jove!! així m'agrada!! >u< que hi hagi mes gent de totes les edats que li agradi bola de drac!! bueno doncs, benvingut aqui al forum de bola de drac multiverse espero que t'ho passis molt be! i publica i comenta que tranquil que si t'equivoques en alguna cosa no passa res!! no et menjarem pas!! XD jajaj sigues molt actiu i si tens algun dubte no dubtis en dir-ho!! ^^
by:Tay
by:Tay
que bé! un altre fan d'en Trunks Doncs benvingut i pregunta tots els dubtes que tinguis
Aliena- Namekià
- Nombre de missatges : 51
Data d'inscripció : 25/01/2012
Benvingut Trunks
Jo també et donc la benvinguda, si tens mai cap problema t'ajudaré en el que calgui ok? La gent de per aquí es de bona pasta!!
Salutacions!
Jo també et donc la benvinguda, si tens mai cap problema t'ajudaré en el que calgui ok? La gent de per aquí es de bona pasta!!
Salutacions!
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Hola germanet!! Jajaja, no et preocupis i comenta tot el que vulguis!! Benvingut siguis TrunkSword!!!
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum