els dibuixets d'en Vegt
+6
SokuShageta
Lucy Liberty
Aska
Aliena
Rei Bardock
VEGT
10 participantes
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: els dibuixets d'en Vegt
eyy eyy!! que avui es un dia especial? bleeh.. naaah.. avui es dimarts nanuus!! i he fet aquest dibuix XD jaja espero que us agradi! son tots els meus oc's (original caracter) eeeeespero que us agradi!! :3
blehh..bleh. xD jaja ale ale!! quan en tingui mes els pujo! ^3^
fins aviat!
- Spoiler:
blehh..bleh. xD jaja ale ale!! quan en tingui mes els pujo! ^3^
fins aviat!
XD jaja no puc parar de riure amb el poketherainbows XD jajaja esque a Deviantart, els meus oc's son mes o menys famosos XD jaja neeh.. es mentida, pero tenia ganes de cambiar d'aires xD jaja
despres intentare puja alguna cosa menys cursi xD jaja si?
jajajajaj
ains.. xD jaja
fins aviat!
by:Tay
despres intentare puja alguna cosa menys cursi xD jaja si?
jajajajaj
ains.. xD jaja
fins aviat!
OOh... Què monus que són :3!!!! Et surten molt bé els animalets!!!!! ^^ I amb quin programa ho has pintat ?? És increïble! Segueix així Tay !!!! Per cert, ja que hi estic: Feliç St Valentí a tothom! <3
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Son Bra escrigué:OOh... Què monus que són :3!!!! Et surten molt bé els animalets!!!!! ^^ I amb quin programa ho has pintat ?? És increïble! Segueix així Tay !!!! Per cert, ja que hi estic: Feliç St Valentí a tothom! <3
jajaja merci bonica!!! ^w^ el programa que utilitzo es el photoshop, es el que sempre he fet servir jejeje. ^w^ pero l'scketch (l'esborrany) el faig a ma i despres el paso al ordinador, així es mes sencill. ^w^
turururu moltes gracies a tots els que seguiu la meva galeria!!
aqui porto el dibuix que he fet per a en bardock, ^u^, perque a fet moltes coses per nosaltres! es una mica pessim pero bueno... U..U nose fer res mes, es en forma chibi, perque en normal em sortia amb cara de assessí jejeje
aqui va en bardock chibi!
- Spoiler:
espero que us agradi!!!
fins aviat!
by:tay
Editat per darrera vegada per VEGT el Dv Feb 24, 2012 11:00 am, editat 1 cop en total
SokuShageta escrigué:O sento, es que crec que ets una noia pero no o veig en lloc.
Es pura curiositat per que la majoria dels teus dibuixos son noies, a mes les fas amb molta roba i no profunditzes en la figura femenina. La majoria de noies que conec que dibuixen o fan així.
PD: per cert ¿com eu posat l'imatge de perfil?
Soku, això no te res a veure, es depèn de la tècnica, jo faig noies (ultimament) amb la figura femenina bastant exagerada (tot sigui influència d'en Katsura) i els nois més aviat els faig poc fibrats xDD
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Moltes gràcies pel dibuix que m'has dedicat! M'ha fet moltíssima il·lusió, de debò! Aquest tipus de detalls són impagables
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
jajaja, nooo gràcies a tu rei bardock!!! ^w^
i shindoh tens raó, jo crec que influeix molt l'anime, o les coses que t'envoltes, perque per exemple quan estic veient una pelicula disney, faig coses bufones rodonetes, XD i quan veig bola de drac, o animes faig altres coses.
fins aviat!
i shindoh tens raó, jo crec que influeix molt l'anime, o les coses que t'envoltes, perque per exemple quan estic veient una pelicula disney, faig coses bufones rodonetes, XD i quan veig bola de drac, o animes faig altres coses.
fins aviat!
VEGT escrigué:jajaja, nooo gràcies a tu rei bardock!!! ^w^
fins aviat!
Jejej a veure si m'animo (i tinc 5min de temps xD) i pujo alguna mer**** de les meves a veure que us sembla xD
Shindoh escrigué:SokuShageta escrigué:O sento, es que crec que ets una noia pero no o veig en lloc.
Es pura curiositat per que la majoria dels teus dibuixos son noies, a mes les fas amb molta roba i no profunditzes en la figura femenina. La majoria de noies que conec que dibuixen o fan així.
PD: per cert ¿com eu posat l'imatge de perfil?
Soku, això no te res a veure, es depèn de la tècnica, jo faig noies (ultimament) amb la figura femenina bastant exagerada (tot sigui influència d'en Katsura) i els nois més aviat els faig poc fibrats xDD
Mai vaig pensar d'aquesta manera, però trobo que sí que tens molta raó, és ben lògic.
Encara que d'alguna manera podria estar relacionat amb el fet que les noies llegeixen i veuen més shojo que shonen.
Molt bufó en Bardock! T'ha quedat molt bé eh! Però si t'hi fixes el seu braç esquerra queda mig flotant... es perquè has aconseguit que tot la figura quedes en 3D (jo que vaig a dibuix hi veig lo currat que està) però la part del cos que està tocant aquest braç t'ha quedat en 2D, crec que és perquè no li has fet la part de les costelles... No sé si m'entens :S
Però ja et dic a part d'això mooolt bé!
I una altra coseta... estaria bé que recollissis tots els dibuixis a la portada, seria més àgil contemplar el teu art no res una suggerència
I una altra coseta... estaria bé que recollissis tots els dibuixis a la portada, seria més àgil contemplar el teu art no res una suggerència
Trafalgar Law- Saiyà
- Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 06/02/2012
Ubicació : En algun lloc del món de One Piece
Trafalgar Law escrigué:Molt bufó en Bardock! T'ha quedat molt bé eh! Però si t'hi fixes el seu braç esquerra queda mig flotant... es perquè has aconseguit que tot la figura quedes en 3D (jo que vaig a dibuix hi veig lo currat que està) però la part del cos que està tocant aquest braç t'ha quedat en 2D, crec que és perquè no li has fet la part de les costelles... No sé si m'entens :S
jeje si ja m'hi he fixat que te el braç extrany, me donat compte quan ja el tenia escanejat xD jajaja mm... 3D?? ô.ò XD jajaja mm..nose el que em dius pero jo el faig com puc, ningu m'ha ensenyat a dibuixar ni a pintar, nomes les classes de plastica del cole i ja esta, no he anat cap any a dibuix ni res. ^^' jeje es a dir que he apres tota sola. tot això de les sombres etc.. he anat mirant como ho feia la gent amb tutorials i videos del youtube. ^^' no se si se enten...
jeje moltes gràcies. ^w^
mm no estaria malament, si m'hen enrecordo ho faig així ^w^
ara porto un dibuix que porto tot el dia fen-lo >w<
es un personaje d'un grup de DA >w< pero aquest no es el que he presentat, aquest le retocat una mica posant mes tenebrositat (?) XD jaja no se ni que escric XD. apa! a veure si us agrada!
- Spoiler:
fins aviat! i a veure shindoh si veiem els teus dibuixos!! ^W^
VEGT escrigué:Trafalgar Law escrigué:Molt bufó en Bardock! T'ha quedat molt bé eh! Però si t'hi fixes el seu braç esquerra queda mig flotant... es perquè has aconseguit que tot la figura quedes en 3D (jo que vaig a dibuix hi veig lo currat que està) però la part del cos que està tocant aquest braç t'ha quedat en 2D, crec que és perquè no li has fet la part de les costelles... No sé si m'entens :S
jeje si ja m'hi he fixat que te el braç extrany, me donat compte quan ja el tenia escanejat xD jajaja mm... 3D?? ô.ò XD jajaja mm..nose el que em dius pero jo el faig com puc, ningu m'ha ensenyat a dibuixar ni a pintar, nomes les classes de plastica del cole i ja esta, no he anat cap any a dibuix ni res. ^^' jeje es a dir que he apres tota sola. tot això de les sombres etc.. he anat mirant como ho feia la gent amb tutorials i videos del youtube. ^^' no se si se enten...
jeje moltes gràcies. ^w^
es un personaje d'un grup de DA >w< pero aquest no es el que he presentat, aquest le retocat una mica posant mes tenebrositat (?) XD jaja no se ni que escric XD. apa! a veure si us agrada!
- Spoiler:
Joder O.O en aquest últim t'hi has lluït bastant ehh Molt guapuu ^^
I això que et deia del 3D és senzillament aquestes convinacions de Clar-Obscur
I si pel que dius no has anat mai a cap escola de Dibuix doncs un 10 eh! dibuixes fantàstic i sense profe
Trafalgar Law- Saiyà
Trafalgar Law escrigué:VEGT escrigué:Trafalgar Law escrigué:Molt bufó en Bardock! T'ha quedat molt bé eh! Però si t'hi fixes el seu braç esquerra queda mig flotant... es perquè has aconseguit que tot la figura quedes en 3D (jo que vaig a dibuix hi veig lo currat que està) però la part del cos que està tocant aquest braç t'ha quedat en 2D, crec que és perquè no li has fet la part de les costelles... No sé si m'entens :S
jeje moltes gràcies. ^w^
- Spoiler:
Joder O.O en aquest últim t'hi has lluït bastant ehh Molt guapuu ^^
I això que et deia del 3D és senzillament aquestes convinacions de Clar-Obscur
I si pel que dius no has anat mai a cap escola de Dibuix doncs un 10 eh! dibuixes fantàstic i sense profe
jajja moltes gràcies! he fet el que he pogut! ^w^
aaaa.. jeje es per això ningú m'ha ensenyat i necesitaria algunes clases de sombres proporcions etc.. jej ^^'
merci..
fins aviat!
bby:tay
Si em permeteu, jo crec que es la millor manera d'aprendre, un sol, les bases estan bé. pero si tens un ensenyament acurat acabes fent más de lo mismo, i d'aquesta manera més auto-didacta (jo fai com tu vegt) es capta millor la essència del dibuixant, tot i que alguns estem més infectats que altres d'influències, de totes maneres noia, impressionant
PD: Quan tinguis cinc minutets si us plau si, posa els teus dibuixos millor al primer post, així es més còmode :3
Salutacions!!!
PD: Quan tinguis cinc minutets si us plau si, posa els teus dibuixos millor al primer post, així es més còmode :3
Salutacions!!!
Molt ben fet aquest!VEGT escrigué:Trafalgar Law escrigué:Molt bufó en Bardock! T'ha quedat molt bé eh! Però si t'hi fixes el seu braç esquerra queda mig flotant... es perquè has aconseguit que tot la figura quedes en 3D (jo que vaig a dibuix hi veig lo currat que està) però la part del cos que està tocant aquest braç t'ha quedat en 2D, crec que és perquè no li has fet la part de les costelles... No sé si m'entens :S
jeje moltes gràcies. ^w^
- Spoiler:
Shindoh escrigué:Si em permeteu, jo crec que es la millor manera d'aprendre, un sol, les bases estan bé. pero si tens un ensenyament acurat acabes fent más de lo mismo, i d'aquesta manera més auto-didacta (jo fai com tu vegt) es capta millor la essència del dibuixant, tot i que alguns estem més infectats que altres d'influències, de totes maneres noia, impressionant
Salutacions!!!
jeje ja els he posat al primer post! ^w^
em.. avui no es cap dibuix pero es algo que he fet jo mateixa bueeno amb ajuda de ma mare XD jaja que no se que faria sense ella
el disseny de les bosses le fet jo i retallar les lletres tambe, i el cosí mamare ^^' jejje.. >/////<
- Spoiler:
- Spoiler:
me'n emporatare una al videoforum... pero quina??? jo havia pensat en la nomes posa vegt perque es mes discreta perque la de la bola de drac sembla una bandera o una samarreta de propaganda X'DD jajaja nose que n'opineu vosaltres! ^w^
fins aviat! i gràcies!
VEGT escrigué:Son Bra escrigué:OOh... Què monus que són :3!!!! Et surten molt bé els animalets!!!!! ^^ I amb quin programa ho has pintat ?? És increïble! Segueix així Tay !!!! Per cert, ja que hi estic: Feliç St Valentí a tothom! <3
jajaja merci bonica!!! ^w^ el programa que utilitzo es el photoshop, es el que sempre he fet servir jejeje. ^w^ pero l'scketch (l'esborrany) el faig a ma i despres el paso al ordinador, així es mes sencill. ^w^
aqui porto el dibuix que he fet per a en bardock, ^u^, perque a fet moltes coses per nosaltres! es una mica pessim pero bueno... U..U nose fer res mes, es en forma chibi, perque en normal em sortia amb cara de assessí jejeje
- Spoiler:
espero que us agradi!!!
fins aviat!
MER**! Taay; sóc l'única que no pot veure el dibuiiix...... T.T L'imatge no es veu per molt que recarrego la pàgina.. T.T Què faig ?
Son Bra- Namekià
Son Bra escrigué:VEGT escrigué:Son Bra escrigué:OOh... Què monus que són :3!!!! Et surten molt bé els animalets!!!!! ^^ I amb quin programa ho has pintat ?? És increïble! Segueix així Tay !!!! Per cert, ja que hi estic: Feliç St Valentí a tothom! <3
- Spoiler:
espero que us agradi!!!
fins aviat!
MER**! Taay; sóc l'única que no pot veure el dibuiiix...... T.T L'imatge no es veu per molt que recarrego la pàgina.. T.T Què faig ?
jajaja ha vegades pasa que no es carrega... no se perque... et paso el link ^w^ esta a la meva pagina de DA XD jaja. http://vegt.deviantart.com/gallery/#/d4qot94
es aquest, si hi ha algun dibuix que no puguis veure m'ho dius que t'ho paso per privat ^w^
fins aviat! i gràcies!
Gràcies Tay!!! Per fi el podré veureee!! ^^ ¡¡És increïbleble lo monu que t'ha quedat :3!!... L'has pintat tu mateixa amb colors de fusta??? És genial!!! >.<
Son Bra- Namekià
hola bon dia bona hora bon mati bona tarda bona nit... x'DDDD jajaja estic bolada... UwU ains... xDDD
doncs he aqui un dibuix nou!! jajaja esta tret d'una foto que vaig fer al videoforum >w< tijijiji
espero que us agradi!! son alguns dels administradors i alguns dobladors! que es van posar per fer la foto jajaja apa!
he aqui!
petonets!
doncs he aqui un dibuix nou!! jajaja esta tret d'una foto que vaig fer al videoforum >w< tijijiji
espero que us agradi!! son alguns dels administradors i alguns dobladors! que es van posar per fer la foto jajaja apa!
he aqui!
- Spoiler:
petonets!
.w. estava aburrideta per casa i he feta aquesta coseta!! <3<3<3 direu que estic obsesionada però m'encantaa! xD jajaja
espero que us agradi! ^W^ la del mig representa que sóc jo... pero bueno... ¬¬' no sóc tan bufona XD jajaja per cert! les imatges d'en vegeta les he tret d'internet.. -w- ale ale!
petonets per a tots!! :3
- Spoiler:
espero que us agradi! ^W^ la del mig representa que sóc jo... pero bueno... ¬¬' no sóc tan bufona XD jajaja per cert! les imatges d'en vegeta les he tret d'internet.. -w- ale ale!
petonets per a tots!! :3
Tal i com ja t'han dit en facebook (jo ho dic per aquí, que així generem comments ) t'ha quedat molt bé!!
De conya!! ^^
Segueixo insistint que m'encanta com pintes :3
De conya!! ^^
Segueixo insistint que m'encanta com pintes :3
Molt, molt, molt currat! VegtMajin mola! no sé com t'ho fas, però aquests mosaics et queden brutals
Trafalgar Law- Saiyà
Moltes Gràcies als dos!!! *w*
Trafalgar Law, son molt sencills. ^^ no tenen cap secret jajaja Moltes gràcies! ^W^
Petonets per a tots!
Trafalgar Law, son molt sencills. ^^ no tenen cap secret jajaja Moltes gràcies! ^W^
Petonets per a tots!
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 2 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum