Vegt es presenta!!
+4
Aska
Aliena
Rei Bardock
VEGT
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Vegt es presenta!!
Hola!! bones!! ja sóc aqui!!! wjajaaja XD jaja bueno espero pasarm-ho be per aqui!! ^^ jeje
que hi faig aqui? doncs perque vaig veure el missatge del rei bardock i m'ha fet il•llució registrarme espero fer amics per aqui jejeje
em... que anaba a dir jo ara... a si!! que Sóc una noia que li encanta bola de drac >u< es la meva serie preferida!! i sempre intento comentar al dragon ball multiverse perque ho trobo molt encertat!! m'agrada molt com esta organitzat i dibuixat! ^^ per cert el nom de vegt es de tiu... si voleu em podeu dir, si us enrecordeu, Tay ^^ jejeje el nom de vegt el vaig escollir... perque... ~.~ no tinc ni idea! perque, si ja esta, perque no es molt sentit a cap lloc XD perque es invenció meva vaig agafar el nom del personatge preferit de bola de drac i el vaig transformar una mica, saveu qui no?? XD jaja es millor de tots!! en VEGETA!
uff... crec que escrit massa... ^^'
bueno espero que em tracteu be kukukukuuuuu...
Salut!! ^^
que hi faig aqui? doncs perque vaig veure el missatge del rei bardock i m'ha fet il•llució registrarme espero fer amics per aqui jejeje
em... que anaba a dir jo ara... a si!! que Sóc una noia que li encanta bola de drac >u< es la meva serie preferida!! i sempre intento comentar al dragon ball multiverse perque ho trobo molt encertat!! m'agrada molt com esta organitzat i dibuixat! ^^ per cert el nom de vegt es de tiu... si voleu em podeu dir, si us enrecordeu, Tay ^^ jejeje el nom de vegt el vaig escollir... perque... ~.~ no tinc ni idea! perque, si ja esta, perque no es molt sentit a cap lloc XD perque es invenció meva vaig agafar el nom del personatge preferit de bola de drac i el vaig transformar una mica, saveu qui no?? XD jaja es millor de tots!! en VEGETA!
uff... crec que escrit massa... ^^'
bueno espero que em tracteu be kukukukuuuuu...
Salut!! ^^
Re: Vegt es presenta!!
Sigues molt benvinguda!
Ja veuràs com la gent et tracarà molt bé per aquí i coneixeràs molta gent
Jo et seguiré dient Vegt
Salut!
Ja veuràs com la gent et tracarà molt bé per aquí i coneixeràs molta gent
Jo et seguiré dient Vegt
Salut!
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Moltes Gràcies Bardock!! ^^ jaja ok ^^ diguem com vulguis ja m'he acostumat ^^ jajaj
per cert!! si vols que t'ajudi en alguna cosa avisa'm!!
BY: TAY
per cert!! si vols que t'ajudi en alguna cosa avisa'm!!
BY: TAY
Benvinguda!! Segur que ho pases molt bé per aquí, i perdona que jo segurament et diré pel nick perquè no recordaré de dir-te Tay
Aliena- Namekià
- Nombre de missatges : 51
Data d'inscripció : 25/01/2012
Benvinguda siguis, Tay
Espero que realment t'ho passis d'allò més bé aquí ^^
I també espero enrecordar-me'n de dir-te Tay xDDDD
Salut!!
Espero que realment t'ho passis d'allò més bé aquí ^^
I també espero enrecordar-me'n de dir-te Tay xDDDD
Salut!!
Benvinguda Vegt // Tay xDD
M'agrada que s'hi uneixin dones, ja som més!!! bwahahahah
passa-t'ho molt bé i posteja molt!!! i porta'ns amics que els hi agradin DB ^^
Una abraçada
M'agrada que s'hi uneixin dones, ja som més!!! bwahahahah
passa-t'ho molt bé i posteja molt!!! i porta'ns amics que els hi agradin DB ^^
Una abraçada
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Ubicació : Òdena
Waajajajajaj moltes gracies a tots per la vostra benvinguda!!! ^^ intentare portar molta gent que li agradi bola de drac!
Tranquils!!! si no us enrecordeu de dir Tay xD jajaj no passa res!! jo respondre igual! jejeje no us preocupeu! ^^
by:tay
Tranquils!!! si no us enrecordeu de dir Tay xD jajaj no passa res!! jo respondre igual! jejeje no us preocupeu! ^^
Benvinguda, Tay!
A mi també m'agrada que s'uneixin dones, que es noti que Bola de Drac no només ens agrada als nois xD Passa-ho molt bé al fòrum!
PD: Que t'agradi en Vegeta ja era un punt a favor, però que a més t'agradi en Kyo Sohma... Ja em caus bé xD
A mi també m'agrada que s'uneixin dones, que es noti que Bola de Drac no només ens agrada als nois xD Passa-ho molt bé al fòrum!
PD: Que t'agradi en Vegeta ja era un punt a favor, però que a més t'agradi en Kyo Sohma... Ja em caus bé xD
Finn Hudson- Humà
- Nombre de missatges : 23
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Aquí y allà
jajaj moltes gracies per la benvinguda!! >u< xiii que es noti que bola de drac no nomes es per a nois!! ò.ó wojojoj xD jaja
PD: sip!! en kyo soma es el millor!!! >3< es el meu personatge preferit de Fruits Basket! <3<3 m'estic fent tota la collecció de fruits basket! ja en tinc 9 de 23 comics que hi ha XD jaja a veure quan l'acabo! X3 tijijiji
by: Tay
PD: sip!! en kyo soma es el millor!!! >3< es el meu personatge preferit de Fruits Basket! <3<3 m'estic fent tota la collecció de fruits basket! ja en tinc 9 de 23 comics que hi ha XD jaja a veure quan l'acabo! X3 tijijiji
by: Tay
Ostres tú! encantat de coneixer! Ja necesitem noies que les agradi bola de drac!
jaja moltes gracies!! ^^ sip!! jo en conec poques de noies... si sóc sincera no en conec ni una XD jaja tot son nois... ains...que trist... ;A; xD jajaj
ale! mercii!!!
by:Tay
ale! mercii!!!
by:Tay
Benvinguda!!
Benvinguda Tay!!! Jo també sóc una noia i em vaig registrar fa poc (ahir ^^''), he sentit dir per aqui que parlàveu de que si Bola de Drac només els hi agrada als nois ¬¬... Mentidaa ^^. Per cert! El meu personatge preferit... ¿A que no l'endevines? En Vegetaaa!!!! XDDD.
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Ostres moltes gracies per la benvinguda!!!! que bee!!! ja som mes noies!!! yuhuuuuu!!! XD jajaja
Fua!! En vegeta es el millor!!! >3< nyiiiiii!! es un dels meus personatges preferits! >¬< desde sempre!! jeje
espero veure't per aqui!!
Fua!! En vegeta es el millor!!! >3< nyiiiiii!! es un dels meus personatges preferits! >¬< desde sempre!! jeje
espero veure't per aqui!!
Aquí al fòrum ja en som unes quantes eh, ja no pots dir que no en conèixes cap a vere si ens enfadarem ara
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Ubicació : Òdena
>u< jijiji jo no vull pas que us enfadeu!!! ;A; nyaaaaa... pero em fa il·lu, coneixer a mes gent que li agradi el mateix que a mi!!!
tijijiji!!!
tijijiji!!!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum