Proposta: Quin fil obriries nou al fòrum
+4
Kaname
Sakmaister
VEGT
Shindoh
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Proposta: Quin fil obriries nou al fòrum
El fòrum es vostre i l'utilitzeu vosaltres, per tant es just que us demanem l'opinió, digueu, quin fil us faria gràcia incloure al fòrum? ^_^
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Re: Proposta: Quin fil obriries nou al fòrum
Nose si preguntes això pero m'agradaria proposar de posar, un apartat en que serien només noticies de Bola de drac i un altre apartat sobre altres sèries, per així saber les novetats que poden haver més endavant. ^^
nose si us agradarà, però si algú s'entera d'una noticia estaria be que la digues al demes. jeje
by;tay
nose si us agradarà, però si algú s'entera d'una noticia estaria be que la digues al demes. jeje
by;tay
Per notícies de Bola de Drac ja hi ha el fil Bola de Drac, el que si puc proposar al admins es que s'obri un post actiu que sempre aparegui al capdamunt de la pàgina ^^
Referent al altre post també ho comentaré per que penso que es interessant (també es pot incloure el post actiu al apartat de series en general)
Referent al altre post també ho comentaré per que penso que es interessant (també es pot incloure el post actiu al apartat de series en general)
moltes gracies per llegir la meva sugerencia XD jejeje
si se'm acut alguna cosa mes ja ho dire!
by:tay
VEGT escrigué:moltes gracies per llegir la meva sugerencia XD jejeje
gracies a tu per donar la aportació )
Jo tinc una proposta, un apartat permanent per a resolucions de dubtes existencials sobre la sèrie. És clar, dono per descontat que sou uns experts sobre Bola de Drac xd
Un exemple: "Perquè en Majin Vegeta es converteix en pedra després de suicidar-se contra el monstre Buu?"
Que us sembla?
Un exemple: "Perquè en Majin Vegeta es converteix en pedra després de suicidar-se contra el monstre Buu?"
Que us sembla?
Sakmaister escrigué:Jo tinc una proposta, un apartat permanent per a resolucions de dubtes existencials sobre la sèrie. És clar, dono per descontat que sou uns experts sobre Bola de Drac xd
Que us sembla?
Suggerència aplicada
Salutacions!!!
Jo proposo un fil de Videojocs, que de bola de drac n'hi ha molts, i també es podrien comentar les novetats d'aquest sector, quie te X consola etc...
Kaname- Namekià
- Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Ubicació : Mallorca
Kaname escrigué:Jo proposo un fil de Videojocs, que de bola de drac n'hi ha molts, i també es podrien comentar les novetats d'aquest sector, quie te X consola etc...
M'apunto la teva proposta Kaname
Suggerència aplicada
Salutacionsss!!!
Salutacionsss!!!
La meva proposta es posar un reproductor de música el qual reprodueixi musiques de totes les etapes de Bola de Drac.
)DarkBardock(- Humà
- Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 21/02/2012
Ubicació : Catalunya
)DarkBardock( escrigué:La meva proposta es posar un reproductor de música el qual reprodueixi musiques de totes les etapes de Bola de Drac.
Sí! molt bona idea! així mentre llegeixes o escrius pots anar escoltant les cançons de Bola de Drac
Trafalgar Law- Saiyà
- Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 06/02/2012
Ubicació : En algun lloc del món de One Piece
Trafalgar Law escrigué:)DarkBardock( escrigué:La meva proposta es posar un reproductor de música el qual reprodueixi musiques de totes les etapes de Bola de Drac.
Sí! molt bona idea! així mentre llegeixes o escrius pots anar escoltant les cançons de Bola de Drac
Veure que es pot fer al respecte, però no us feu gaires il·lusions, que al ser un fòrum gratuit, ja vé amb unes sines... A veure que hi puc fer xD (bé, tots tres admins )
Intentarem alguna cosa
Que us sembla una seccio "El meu Santuari", on el usuaris del forum podriem ensenyar amb fotos o video el nostre calaix, estanteria, habitacio, casa o mansió jeje dedicada a quelcom especial,com ara les coleccions de comics o animes, figuretes,
no se si m'explico
salutacions
no se si m'explico
salutacions
John Crichton- Namekià
- Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : La nau levyathan Moya,
John Crichton escrigué:Que us sembla una seccio "El meu Santuari", on el usuaris del forum podriem ensenyar amb fotos o video el nostre calaix, estanteria, habitacio, casa o mansió jeje dedicada a quelcom especial,com ara les coleccions de comics o animes, figuretes,
no se si m'explico
salutacions
Hola John;
Secció en construcció, editaré el post per comunicar-vos que està llest
____
Post operatiu, gràcies per l'aportació
Salutacions!!!!!