Proposta...
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Proposta...
Em... nose volia col·laborar aqui al forum i m'he ficsat que hi ha un apartat de tallers artistic que ja en tinc un tema bueno això no te res a veure, pero seria interesant tindre un apartat per poder ensenyar les nostres col·leccions de bola de drac i d'altres ^^
a mi em faria ill·lució mostrar-vos la meva col·lecció de Bola de drac i d'altres animes que tinc. ^^ i aniria molt be tindre un apartat a part nomes per això.
això es tot! moltes gràcies per la vostra atenció!
by:tay
a mi em faria ill·lució mostrar-vos la meva col·lecció de Bola de drac i d'altres animes que tinc. ^^ i aniria molt be tindre un apartat a part nomes per això.
això es tot! moltes gràcies per la vostra atenció!
Re: Proposta...
Miraré a veure en quin fil trobo més adient posar un apartat així i quan tingui un moment ho parlo amb en Bardock i ho implementem
Si tens alguna idea més concreta (com a quin apartat posar-ho) pots dir-ho!!
Si tens alguna idea més concreta (com a quin apartat posar-ho) pots dir-ho!!
Okey, gràcies per llegir la meva proposta. ^^
mmm es podria posar en el mateix d'on esta l'apartat de tallers artistics que està dins de offtopic. ^^ jeje
mmm es podria posar en el mateix d'on esta l'apartat de tallers artistics que està dins de offtopic. ^^ jeje
Penso que es podria incloure un foro a l'apartat de Bola de Drac, de només fanart
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum