Capítol especial- Univers 7: L'últim Namekià
+7
Lupus Sigarrensis
Príncep Vegeta
xavu
Sakmaister
Botifarra Carcolh
Lasombradenox
Rei Bardock
11 participantes
Pàgina 1 de 1
Capítol especial- Univers 7: L'últim Namekià
Aquest tema és per parlar o teoritzar sobre l'especial d'en Gast Carcolh, el Súper Namekià.
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Re: Capítol especial- Univers 7: L'últim Namekià
La veritat és que he passat una mica d'ànsia aquests dies pensant que el Gast liquidaria en Son Gohan, en Krilin i la Bulma... Per sort, sembla que s'han fet amics.
Ara suposo que en Gast matarà en Vegeta i potser anirà a la Terra a fer de Totpoderòs, creant noves boles de drac i fent front a les futures amenaces dels androides i en Babidí i companyia. Tot i que una part seva és guerrera, no oblidem que els namecks són, per naturalesa, gent molt pacífica (si un sol d'ells ja estima la pau quasi per damunt de tot, quant l'estimarà la fusió de tots ells? XD).
Encara que hi ha un detall que no m'acaba de quadrar en la meva teoria: Si en Gast arribés a ser el Totpoderòs de la Terra i amic de'n Gokuh i els altres, bé que hi haurien d'aparèixer si més no com a espectadors del seu univers... No sé que pensar ja. Què hi penseu vosaltres?
Ara suposo que en Gast matarà en Vegeta i potser anirà a la Terra a fer de Totpoderòs, creant noves boles de drac i fent front a les futures amenaces dels androides i en Babidí i companyia. Tot i que una part seva és guerrera, no oblidem que els namecks són, per naturalesa, gent molt pacífica (si un sol d'ells ja estima la pau quasi per damunt de tot, quant l'estimarà la fusió de tots ells? XD).
Encara que hi ha un detall que no m'acaba de quadrar en la meva teoria: Si en Gast arribés a ser el Totpoderòs de la Terra i amic de'n Gokuh i els altres, bé que hi haurien d'aparèixer si més no com a espectadors del seu univers... No sé que pensar ja. Què hi penseu vosaltres?
Lasombradenox- Namekià
- Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : El Carmelo, Barcelona
Aquest especial val molt la pena de moment i espero poder coneixer la historia d'en Gast.
Botifarra Carcolh- Humà
- Nombre de missatges : 22
la part més interessant serà si es compleix tal i com se diu a les presentacions, que en Gast acaba amb el Cèl·lula i el monstre Buu, i també com vaig postejar a DBM, si acaba com a nou totpoderós de la Terra..
PD: Perque una vegada derrotats, no crec que s'en torni tot sol cap a Namek altre cop... encara que mai se sap.
PD: Perque una vegada derrotats, no crec que s'en torni tot sol cap a Namek altre cop... encara que mai se sap.
Sakmaister escrigué:
Home, sempre hi ha la possibilitat que en Gast, un cop passades totes les lluites, possi ous de namekià tal com va fer el Gran Ancià...
Lasombradenox- Namekià
Lasombradenox escrigué:Sakmaister escrigué:
Home, sempre hi ha la possibilitat que en Gast, un cop passades totes les lluites, possi ous de namekià tal com va fer el Gran Ancià...
Esperarem a veure com continua i acaba el tema xd
xavu- Humà
- Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 01/02/2012
En aquesta imatge, que se suposa que està bevent? xD
Està molt bé aquest especial, encara que la primera vegada que vaig veure la portada no em va agradar gaire. Però a mida que vaig llegint les pàgines cada cop m'agrada més el còmic! Els dibuixos s'assemblen molt als originals i aquest color que té la pàgina es molt diferent als altres especials que hi ha hagut. La meva valoració? Un 10!
Està molt bé aquest especial, encara que la primera vegada que vaig veure la portada no em va agradar gaire. Però a mida que vaig llegint les pàgines cada cop m'agrada més el còmic! Els dibuixos s'assemblen molt als originals i aquest color que té la pàgina es molt diferent als altres especials que hi ha hagut. La meva valoració? Un 10!
Príncep Vegeta escrigué:En aquesta imatge, que se suposa que està bevent? xD
Aigua. Els namekians només necessiten aigua per viure.
Hi ha un relleno molt gros quan arriva la capsula del vegeta...
Esper que mostrin com s'enfrenta al Cèlula i al monstre Bu, pero tal i com van les coses de lentes, no ho tinc clar... xD Pero el concepte mola, que els febles busquin solucions en lloc de deixarse esclafar per el dolent de torn o confiar en el Goku xD Ah no crec que en Gasth pugui crear boles de drac, la base es un guerrer com el cas de'n Corp Petit i Déu.
Kaname- Namekià
- Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Ubicació : Mallorca
Un dels debats que hi ha al webcomic és que en Nail + Venerable Ancià pugui fer front a en Freezer quan aquest té les 530.000 unitats.
Què en penseu?
Què en penseu?
M'atreveixo a avançarme i dir que en "Nail+venerable ancià" les passarà una mica magres ara que en Freezer a agafat la 2a forma (1.000.000 de força)
Estic d'acord, suposo que serà llavors que es fusionarà amb els altres habitants de Namek... Encara en queden molts, almenys el poblet que es carrega en Vegeta xDSakmaister escrigué:M'atreveixo a avançarme i dir que en "Nail+venerable ancià" les passarà una mica magres ara que en Freezer a agafat la 2a forma (1.000.000 de força)
Kaname- Namekià
Ahir dilluns va sortir una pàgina nova per sorpresa i es va revelar l'incògnita si en Nail + Venerable Ancià destruiria a en Freezer després d'haver-se transformat.
Doncs bé, ha quedat clar que en Nail ara mateix és superior al Freezer de les 530.000 unitats però inferior al d'1.000.000 unitats i que encara queda camí perquè pugui vèncer al Governador Freezer.
Doncs bé, ha quedat clar que en Nail ara mateix és superior al Freezer de les 530.000 unitats però inferior al d'1.000.000 unitats i que encara queda camí perquè pugui vèncer al Governador Freezer.
Doncs el nameks ja s'han fusionat tots i ens hem quedat igual que abans de començar el capítol xD Han quedat com ninots que fan tot el que fa el Gran ancià. M'esperava drama, que algú no s'hi volgues fusionar, almenys el mes inteligent era que en Dende no s'hi fusionas i axí tenir noves boles de drac, aixo era el forat argumental mes gran que tenía aquest univers i sembla que ni l'autor el sap resoldre xD
Kaname- Namekià
Doncs ja tenim l'especial acabat. Sorpresa d'en Vegeta i en Kiwi que hauran de fer de criats al Senyor Gast Carcolh, fins que tinguin l'oportunitat d'escapar-se o el que s'esdevingui.
Respecte els terrícoles sembla que s'ho prenen força bé això que ja no podran ressuscitar els seus amics?
Que creieu doncs que passarà amb els morts, en Ten, en Chaoz, en Yamcha, en Cor Petit i Déu?
Tot semblaria indicar que es quedaran com a simples animes, no tindria sentit segons jo que anessin a veure el Sr. Kaio, a no sé que per que tenen mèrits com a herois de la Terra doncs els hi coincideixin aquest dret, que no ho veig així...
Respecte els terrícoles sembla que s'ho prenen força bé això que ja no podran ressuscitar els seus amics?
Que creieu doncs que passarà amb els morts, en Ten, en Chaoz, en Yamcha, en Cor Petit i Déu?
Tot semblaria indicar que es quedaran com a simples animes, no tindria sentit segons jo que anessin a veure el Sr. Kaio, a no sé que per que tenen mèrits com a herois de la Terra doncs els hi coincideixin aquest dret, que no ho veig així...
Crec que desde el punt de vista del protagonisme d¡en Gast, m'agradaria saber que acaba passant amb el futur d'aquest univers, pensem també que en Goku es viu a la Terra recuperant-se de les seves ferides (pel combat amb en Vegeta), també que el Dr. Gero acabarà apareixent amb tota la "cuadrilla" d'androides, i per acabar-ho de rematar en Babidi s'instalarà amb la seva nau sota terra per ressucitar el monstre Bu XDDD
En definitiva, crec que el paper d'en Gast no acaba aquí....
En definitiva, crec que el paper d'en Gast no acaba aquí....
Jo trobo que a en Vegeta se li planta així un Namekià i li planta cara, tot i que signifiqui morir...
M'ha deixat una mica amb mal sabor de boca, aquesta pàgina, però bé...
Que hi farem? xD
Ara a esperar el torneig i a veure que passa amb en Freezer i les seves intencions!!
Que hi farem? xD
Ara a esperar el torneig i a veure que passa amb en Freezer i les seves intencions!!
Home, aquest namek s'ha carregat al Freezer com si fos una mosca, es normal que el Vegeta estigui en "shock" XDAska escrigué:Jo trobo que a en Vegeta se li planta així un Namekià i li planta cara, tot i que signifiqui morir...
Vist això, puc especular un poc i fer de Baba la vident:
- El Goku mor de l'enfermetat del cor, no hi ha Trunks que vingui del futur en teoria (sembla que de moment en Vegeta no anirà a la Terra)
-Si no hi ha Goku, sembla que a ningú se li ocorr entrenar en la Sala de l'esperit i el temps xD
No se exactamente el nivell de força del Gast, pero sabem que esta per damunt d'un ssj2 mes o manco, aixi que el Célula i el Bu grasonet no serien un obstacle molt gran. Mmm per jo tenc un dubte, no es suposa que el Célula del laboratori apareix al ser el Trunks del futur gran, i el monstre bu apareix sent el Trunks un nen... XD Aixi que toca apareixer primer en Bu abans que en Célula si en Célula no viatja a traves del temps.
Kaname- Namekià
Kaname escrigué:
. Mmm per jo tenc un dubte, no es suposa que el Célula del laboratori apareix al ser el Trunks del futur gran, i el monstre bu apareix sent el Trunks un nen... XD Aixi que toca apareixer primer en Bu abans que en Célula si en Célula no viatja a traves del temps.
En Babidí el que buscava eren guerrers excepcionalment forts (nivell ssj2) als qui prendre l'energia per a ressucitar en Bu. Això el va portar a amagar-se a la Terra. Però en aquest univers, es deuria trobar amb en Gast en un altre lloc i temps...
Lasombradenox- Namekià
El gran dubte existencial es PERQUÈ en Gast és l'unic representant de l'univers 7... Desapareixeran tots els personatges amb el canvi de la història¿ No sé si s'explicarà més endavant...
Si fan un altre especial ensenyant com en Gast es carrega a en Cèl·lula i a en Buu serà el millor especial de tots.
)DarkBardock(- Humà
- Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 21/02/2012
Ubicació : Catalunya