Hola!!! Sóc nova per aquí ^^
+2
Aska
Aliena
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola!!! Sóc nova per aquí ^^
Holaaaa!!
Bé, suposu que per aquest nick no m'heu reconegut però es el que uso habitualment als fòrums xD També us demanaria que perdonesiu el meu català, no escric gaire bé en aquest idioma, potser al final em paso a parlar en castellà... no se Bé al que importa, em dic Vanessa (segur que ara potser us sono pel fan del fb, o potser no, no ho se) i tinc 22 anys. Vaig créixer amb bola de drac (com tots) i feia anys que no la veia, fins que van dir que tornava que vaig començar a llegir el manga i descargar capítols. Els meus personatges preferits son en Trunks i l'A-18. Encara que també m'agraden en Gohan, l'A-17, en Yamcha (encara que li agrada més a la meva germana xD), en Freezer i més personatges. A part de bola de drac els meus animes preferits son Saint Seiya (a seques, res del Lost Canvas xD), Death Note, Naruto i Slam Dunk, encara que també m'agraden d'altres com Yu Yu Hakusho. I més sobre mi no se... M'agrada molt escriure i soc molt friki. Bé això es tot que no se que més dir xD
Bé, suposu que per aquest nick no m'heu reconegut però es el que uso habitualment als fòrums xD També us demanaria que perdonesiu el meu català, no escric gaire bé en aquest idioma, potser al final em paso a parlar en castellà... no se Bé al que importa, em dic Vanessa (segur que ara potser us sono pel fan del fb, o potser no, no ho se) i tinc 22 anys. Vaig créixer amb bola de drac (com tots) i feia anys que no la veia, fins que van dir que tornava que vaig començar a llegir el manga i descargar capítols. Els meus personatges preferits son en Trunks i l'A-18. Encara que també m'agraden en Gohan, l'A-17, en Yamcha (encara que li agrada més a la meva germana xD), en Freezer i més personatges. A part de bola de drac els meus animes preferits son Saint Seiya (a seques, res del Lost Canvas xD), Death Note, Naruto i Slam Dunk, encara que també m'agraden d'altres com Yu Yu Hakusho. I més sobre mi no se... M'agrada molt escriure i soc molt friki. Bé això es tot que no se que més dir xD
Aliena- Namekià
- Nombre de missatges : 51
Data d'inscripció : 25/01/2012
Re: Hola!!! Sóc nova per aquí ^^
Benvinguda Aliena
Espero que t'hi sentis com a casa teva i poguem compartir bones estones en aquest fòrum.
Si necessites res, sempre pots enviar mp o postejar-ho al fòrum de "feedback" (preferiblement tot en posts, així en queda constància pública )
Salut!!
Espero que t'hi sentis com a casa teva i poguem compartir bones estones en aquest fòrum.
Si necessites res, sempre pots enviar mp o postejar-ho al fòrum de "feedback" (preferiblement tot en posts, així en queda constància pública )
Salut!!
Benvinguda, Vanessa! Jo sí que sé qui ets t'he anat llegint pel facebook de Bola de Drac al 3XL, aviam si la teva germana també apareix per aquí
Salut!
Salut!
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
hola Vaneee xddd, bienvenida al foroooo, xddd pd: como ves soy muy malo en esto de dar bienvenidas jajajaja, dales caña mujerrrrrr demuestra tus conocimientos dragonbolerosss xDDDDD
Vegeta_Saiyan- Humà
- Nombre de missatges : 35
Ubicació : Planeta Vegeta
Gràcies per les benvingudes!!
Si, li pasaré l'enllaç perquè vingui que segur que estarà encantada
Descuida Vegeta ho intentaré, encara que aquí hi ha gent que en sap més ^^
Rei Bardock escrigué:Benvinguda, Vanessa! Jo sí que sé qui ets t'he anat llegint pel facebook de Bola de Drac al 3XL, aviam si la teva germana també apareix per aquí
Salut!
Si, li pasaré l'enllaç perquè vingui que segur que estarà encantada
Descuida Vegeta ho intentaré, encara que aquí hi ha gent que en sap més ^^
Aliena- Namekià
- Nombre de missatges : 51
Aliena escrigué:Si, li pasaré l'enllaç perquè vingui que segur que estarà encantada
Això!! A fer spam, a veure si aconseguim que la comunitat creixi ràpidament ^^
Benvinguda!!! I no et tallis alhora de postegar!!! Comenta i abruma'ns amb els teus coneixements!! XD
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum