Sabeu sobre Tabletes gráfiques?
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Sabeu sobre Tabletes gráfiques?
A tomar por culo, por cortesia de Aska
Editat per darrera vegada per SokuShageta el Dc Mar 28, 2012 2:05 am, editat 1 cop en total
Re: Sabeu sobre Tabletes gráfiques?
Les tablets no son economiques, precissament. Jo faig servir una Wacom Bamboo.
Et recomano que xafardeijis la web de wacom i miris. Les bamboo son la gamma baixa, però n'hi han de diferents mides, preus i qualitats ^^
Et recomano que xafardeijis la web de wacom i miris. Les bamboo son la gamma baixa, però n'hi han de diferents mides, preus i qualitats ^^
Wacom en teoria es la marca que ofereix més qualitat tècnica pero si no tens un pressupost assequible hi han altres marques també bones que pots consultar al mercat, en qualssevol botiga especialitzada en trobaràs, això si, et recomano que tinguis sempre com a referència wacom. No cal que et compris una intuos si justament comences per que potser no li sabràs treure el partit, pero una bamboo normaleta es perfecte i pràctica
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Aprofitant el post, si se em permitix, tinc un dubte sobre això, sobre la meva Wacom Bamboo.
Tinc la tableta instalada, totalment utilitzable però... quan dibuixe o escric o qualsevol altra cosa, no em detecta mai la pressió. He buscat mil maneres de fer-ho funcionar però, algú sap quin és el problema? Perquè no només em passa amb el SAI (programa que gaste per a dibuixar), sinó també al Photoshop i altres programes.
Gràcies :3
Tinc la tableta instalada, totalment utilitzable però... quan dibuixe o escric o qualsevol altra cosa, no em detecta mai la pressió. He buscat mil maneres de fer-ho funcionar però, algú sap quin és el problema? Perquè no només em passa amb el SAI (programa que gaste per a dibuixar), sinó també al Photoshop i altres programes.
Lucy Liberty- Humà
- Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Vila-real, Castelló
Lucy Liberty escrigué:Aprofitant el post, si se em permitix, tinc un dubte sobre això, sobre la meva Wacom Bamboo.
Busca els drivers oficials del teu model i instal·lals.
Probablement això sol·lucioni el teu problema.
Googleijant una mica segurament els trobarás.
Si no saps quina bamboo tens del cert, mira-ho a la caixa i a la seva documentació
Jo vaig fer-ho en comprar-la xD
Salut!!
Jo tinc una Wacom Bamboo també i va força bé. No hi entenc gaire, però tinc amics dibuixants que també l'utilitzen o pensen que està molt bé per la seva relació qualitat-preu. En resum, és molt bona i no és excessivament bona. Te la recomano!
Lasombradenox- Namekià
- Nombre de missatges : 65
Ubicació : El Carmelo, Barcelona
Lasombradenox escrigué:Jo tinc una Wacom Bamboo també i va força bé. No hi entenc gaire, però tinc amics dibuixants que també l'utilitzen o pensen que està molt bé per la seva relació qualitat-preu. En resum, és molt bona i no és excessivament bona. Te la recomano!
suposo que volies dir que no es excessivament cara xDD
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Exacte! Un petit lapsus
Lasombradenox- Namekià
- Nombre de missatges : 65
Ubicació : El Carmelo, Barcelona