El meu tresor.
+9
Neith
Sakmaister
SokuShageta
)DarkBardock(
Son Bra
Kaname
Aska
Shindoh
VEGT
13 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: El meu tresor.
Deu nidó quina colecció, quan de temps t'ha dedicat fer-la?
Super Vegeta- Namekià
- Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac
Re: El meu tresor.
jajajajaja doncs si que es nota que li té carinyo >v<
Super Vegeta -
Doncs la veritat.. si te de ser sincera.. no ho sé quan de temps vaig estar per aconseguir tot això... pero si fa no fa.. crec.. que va ser gràcies a ma mare que em va comprar el primer manga de bola de drac de la edició vermella ja que la anunciaven per televisió o no se que.. no m'hen enrecordo la veritat.. vaig estar dos anys esperan cada mes a que m'arrives el dos mangas... XD al meu poble no hi ha RES de tendes de comics ni manga...
mm.. potser desde que tenia uns 10 anys... ara tinc 18 tirant cap als 19.. doncs... 9 anys! XDD no t'ho se dir del tot jajaja
Salut! ;D
Super Vegeta -
Doncs la veritat.. si te de ser sincera.. no ho sé quan de temps vaig estar per aconseguir tot això... pero si fa no fa.. crec.. que va ser gràcies a ma mare que em va comprar el primer manga de bola de drac de la edició vermella ja que la anunciaven per televisió o no se que.. no m'hen enrecordo la veritat.. vaig estar dos anys esperan cada mes a que m'arrives el dos mangas... XD al meu poble no hi ha RES de tendes de comics ni manga...
mm.. potser desde que tenia uns 10 anys... ara tinc 18 tirant cap als 19.. doncs... 9 anys! XDD no t'ho se dir del tot jajaja
Salut! ;D
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum