Bola de Drac Multiverse - Fòrum
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cercar

Resultados por:

Rechercher Búsqueda avanzada

Afiliats

JohanDark Wordpress

Bola de Drac Multiverse

ALTRES LINKS D'INTERÉS _______________________

El meu tresor.

+9
Neith
Sakmaister
SokuShageta
)DarkBardock(
Son Bra
Kaname
Aska
Shindoh
VEGT
13 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

El meu tresor. Empty El meu tresor.

Missatge  VEGT Dj Feb 23, 2012 7:58 am

ostres, ostres ostres!!! >W< jejeje aquest post m'agrada molt! X3 així podem enseñar el que tenim a les nostres habitacions!!! weee weeee!!! cheers

aquesta imatge ja la vaig publicar als meus dibuixos, ^W^ pero bueno es part de la meva habitacio! jejje espero que us agradi nois i noies! Very Happy

Spoiler:

Spoiler:

EDITO:

*A* avui me he decidit i he buscat totes les coses que tinc de bola de drac i les he fotografiat totes!!!! crec que no m'he deixat res XD jajaja espero.. (?) XD

bueno bueno comeeeencem!! ^w^ despres ho publicare a la primera publicació tranquils ^w^

Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:

fins aviat!!

d'aqui a uns dies publicare, els meus comics entre altres! Very Happy

by:tay

Editat per darrera vegada per VEGT el Dl Feb 27, 2012 6:06 am, editat 1 cop en total
VEGT
VEGT
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 97
Data d'inscripció : 28/01/2012
Ubicació : en un lloc molt lluny d'aqui planejant el meu pla malefic...

http://vegt.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

El meu tresor. Empty Re: El meu tresor.

Missatge  Shindoh Dj Feb 23, 2012 8:18 am

Aquesta tela de la segona foto es bestial de guapa *_*, jo no tinc cap poster de BdD... TT____TT
I la manteta es total *_*
Shindoh
Shindoh
Administradora Kaioshin
Administradora Kaioshin

Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Aska Dj Feb 23, 2012 8:49 am

Jo ja et vaig dir el que al DA xDD
Aska
Aska
Administrador Ro Kaioshin
Administrador Ro Kaioshin

Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 24/01/2012
Ubicació : IN04

https://dbmcat.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Kaname Dj Feb 23, 2012 11:25 am

Ostres com mola! M'encanta la tovallola! I el llit!! T__T ho vull jajaja Que maca tens l'habitació ^^ Hauré de fer fotos pero tinc un problema xD De bola de drac es del que tenc menys merchandising i cosetes.
Kaname
Kaname
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Ubicació : Mallorca

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  VEGT Dv Feb 24, 2012 12:57 am

jajaja tothom que veu la toballola flipa xD jajaja me la vaig endur, a la platja nomes un dia, i tothom es parava a mirarla xD jaja i una de les petites me la van agafar i tot jajaja. ^w^

jo crec que al final tindre que sortir de casa per que hi capiguen mes coses de bola de drac XD jajaja

avui no es cap foto de cap paret son dos figures que em vaig comprar al salo del manga de barcelona de 2011 >w< (per cert es el primer any que hi vaig anar >¬<)

aquesta va ser la primera que vaig comprar, era la ultima que quedava i vaig dir... aquesta es per mi! D< jajaa
Spoiler:

aquesta va ser una de les ultimes, aquelles ofertees que fan que si t'hen portes 5, una de gratis pero les altres estaven deformes jaja i l'unica que m'agradava va ser aaquesta >w< jejeje
Spoiler:

per ara no tinc cap foto mes, al DA xD jajaja dema a veure si en faig i les pujo jajaja >w<

fins aviat!

VEGT
VEGT
Namekià
Namekià

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shindoh Dv Feb 24, 2012 1:08 am

M'agrada molt molt la del Vegeta Smile capta la seva essència de em c*** en tot xD
Shindoh
Shindoh
Administradora Kaioshin
Administradora Kaioshin

Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Son Bra Dv Feb 24, 2012 1:15 am

Uaaaaaaaaaaostres!!! En Vegetaaaaaa!!! affraid bounce Com molaa T.T...
Son Bra
Son Bra
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  )DarkBardock( Dv Feb 24, 2012 6:27 am

La teva habitació es una passada de guai se't pot considerar una autèntica boladedracmaníaca.

waw com mola la figura d'en Vegeta han plasmat la seva imatge i sembla que m'hagi de llençar un Final Flash XD.
)DarkBardock(
)DarkBardock(
Humà
Humà

Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 21/02/2012
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  VEGT Dl Feb 27, 2012 6:02 am

*A* avui me he decidit i he buscat totes les coses que tinc de bola de drac i les he fotografiat totes!!!! crec que no m'he deixat res XD jajaja espero.. (?) XD

bueno bueno comeeeencem!! ^w^ despres ho publicare a la primera publicació tranquils ^w^

Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:

eyyy eyyy!! ja esta!!! crec... ^^'' no ho se segur que estigui tot aqui... pero bueno espero que us agradi la meva petita colecció! adfadfsafd...

fins aviat!

VEGT
VEGT
Namekià
Namekià

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  SokuShageta Dl Feb 27, 2012 8:09 am

Quina pasada noia!
No deixa de sorprendem les similituds de algunes posesions XD
La foto de l'estanteria fins i tot s'asembla a la meva foto XD
Escolta, aixó de "La Biblia de Bola de Drac" ja oh he vist en mes d'un lloc. Que redimonis es? i perqué jo no oh tinc? XD
SokuShageta
SokuShageta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 100
Ubicació : Aqui, a casa meva home!

http://sokushageta.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  VEGT Dl Feb 27, 2012 11:32 pm

jajaja ^W^ gràcies, i perque ma mare no va guardar tot el que es va comprar quan era mes jove que sino.. no podria entrar ni a la habitació XDD jaja
doncs la biblia de dragon ball, emm.. a veure com ho explicoo.. scratch reuneix tota la informació de bola de drac, explica tots els personatges, reuneix tots els titols de tots els capitols, pelicules, tambe explica anecdotes, etc. es diguem un recorregut historic de l'anime bola de drac, desde els seus origens fins al GT mes pelicules, perque el dragon ball kai i l'especial del 2008 no hi surt ^^'
i no ho tens perque... perque.. no t'ho has comprat! XDD jajjaa jo me'l vaig comprar a barcelona, una de les excursions amb l'institut (em vaig escapar Twisted Evil ) XDD jajaja pero crec que ho pots trobar en qualsevol tenda de comics, no ho se cert perque aqui on visc no en hi ha de tenda de comics X'D TAT pobreta de mi... U..U

fins aviat! i gràcies!

VEGT
VEGT
Namekià
Namekià

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Kaname Dl Mar 05, 2012 3:07 am

Jeje es simpàtic veure totes les petites coses que tenim en comú de merchandidisng els fans de bola de drac jejeje ^^ Molt chules les coses, tens figures de cuasi tots els personatges ^^
Kaname
Kaname
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Ubicació : Mallorca

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Sakmaister Dl Mar 05, 2012 11:34 pm

Crec que la paraula "tresorR es queda curta amb tot el que ens has ensenyat xd Jo crec que en tinc una vuitena part de coses que tens tu, si es que hi arribo XDDDD
A veure sin un dia amb temps us ensenyo jo les meves petites coleccions!
Salut!!!!
Sakmaister
Sakmaister
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2012

https://www.facebook.com/sak90bcn

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  VEGT Dt Mar 06, 2012 3:59 am

jajaja moltes gràcies!!! >//////////<

kaname: ^W^ intento tenir tots els personatges pero les figures que tinc mes son les del vegeta *A* jajajaj

Sakmaister: si! es veritat pero no se com es podria nombrar... -w- jejeje com no em posi com en golum 'mi tesoooorooo es miiiioooo...' X'DDD jajajaja ^W^sera divertit veure la teva coleccio ni que sigui petitona segur que li tens molt d'apreci! com jo a la meva! jijijij

bueno això no ho he comprat ni res pero crec que es la posesio que mes li tinc de carinyo! es l'ho ultim que he adquirit!

son algunes de les firmes dels meus dobladors preferits de bola de drac!!! >w< tijijiji em va fer molta ilució!! la que em va fer mes il·lució va ser d'en Joan Sanz >w< es un dels que els hi tinc mes apreci! jejeje

Spoiler:
he editat una mica la imatge per ferla una mica mes bonica jajajaja pero en realitat nomes es un full amb les firmes! que esta ven guardat Twisted Evil jajja

*A*

by :tay
VEGT
VEGT
Namekià
Namekià

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Sakmaister Dt Mar 06, 2012 6:58 am

Van firmar-te sobre els dibuixos o era un full en blanc? Jo em vaig imprimir l'entrada i en el full amb tot l'espai que hi habia disponible van signant-me Smile Van estar especialment molt agradables amb el tracte i l'atenció en Joan Sanz, la Monica Padrós i en Quim Sota Very Happy
Sakmaister
Sakmaister
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 84
Data d'inscripció : 26/01/2012

https://www.facebook.com/sak90bcn

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  VEGT Dt Mar 06, 2012 7:45 am

jajaj no no X'DD jaja portava fulls en blanc, i ells em van firmar en aquell full i jo despres amb el photoshop he fet una mica de magia (?) xDDD jajaj ok no... pero le editat lleugerament perque quedes mes bufo XDD jajaja
si que van ser amables si!!! i simpatics!! >w<

gràcies

VEGT
VEGT
Namekià
Namekià

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Son Bra Dv Mar 09, 2012 12:59 am

Ostres tu! M'has deixat ben parada! affraid Tan de bo jo tingués temps per fer aquest tipus coses "made in house" de Bola de Drac com les capsetes i bosses que tens ^_^. Els coomics i aalbuums T.T sense parauless! XDD. Per cert, ¿¡D'on has tret tanta figura??!! O.O affraid Em sembla que les tens gairebé totes!!... Laughing Ostres i els autògrafs T.T... Ja m'agradaria tenir-ne ni que fos uun jehjehjehjeeh @.@... Guarda bé totes aquestes reliqui- Bueno, més ben dit, hauries de guardar bé tota l'habitació en sí X'D.. (Es podria fer??? Razz ) Un saluut! bounce

Editat per darrera vegada per Son Bra el Ds Abr 28, 2012 3:26 am, editat 1 cop en total
Son Bra
Son Bra
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 77
Ubicació : Spain is different ^^

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Neith Ds Mar 10, 2012 4:58 am

VEGT! Quina pasada, noia!!! Lo teu sí que és afició!! Tens tota la habitació plena!! Deus dormir bé per les nits amb tots els personatges de bola de drac protegint la teva habitació! hahahahah^^ Laughing
Aquest full amb les firmes l'hauries d'enmarcar i penjar-lo a l'habitació! Així encara la tindries més decorada! Wink
I la figura del goku petit en gran m'encanta!! On l'has conseguit? I la vitrina amb totes les figures és genial!
I la biblia de dragon ball jo també la vaig trobar! La vaig veure un dia a l'Fnac i la vaig comprar per en Sakmaister (pel cumple). Està bastant bé! A mi em va agradar!
I per cert, una pregunta, no tens les boles de drac tal qual? Jo al videofòrum vaig veure a algun noi que tenia les boles de drac (concretament la de 4 estrelles)

Neith
Neith
Humà
Humà

Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 04/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Itram Ds Mar 10, 2012 6:03 am

Doncs et farà falta el Robot-Pirata per protegir-lo com cal.

El meu tresor. Pirate_Robot-620x

Es un bon guàrdia d'immensos tresors.
Itram
Itram
Humà
Humà

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 06/03/2012
Ubicació : Univers 21

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  VEGT Ds Mar 10, 2012 7:05 am

Son Bra: jajajaj siii tinc moltes figures pero hi ha gent que em supera ^^ jaja i si! tindria que posar totes les dos habitacions que tinc posar-les en una caixa forta! X'DDD jajaja

Neith: jajaja no ho tinc tot en una sola habitació, tinc dues habitacion una per dormir que tinc tots els peluxos (mes de 150 ^^' soc una aficionada si... jajaja) i tambe tinc la toballola i el drac sheren i a l'altre habitació tinc mes aviat tots els comics figures etc.. jaja comparteixo l'habitació de les figures amb les maquines de cosí de ma mare XD jaja que en te 7 jajjaa ja et pots imaginar jajaj. i no... no tinc les boles de drac perque les que son de vidre em costaven totes per 30 pero en aquells moment nomes tenia 20 € ;A; i no me les vaig poguer comprar... pero segur! que les tindre! no perdo les esperances! jajaja. ^w^

itram: jaja em vindria be aquest robot-pirata!! seria genial! pero en tindria que comprar dos jaja per les dos habitacions X'DD l'habitació del drac i la del ordinador jajajaj. ^w^

m'hen alegro que us agradin totes les meves coses!! :DDD tot això ho aconseguit durant 9 anys sort de mamare wjajaj que sempre que ha pogut m'ha comprat alguna coseta ^w^ tijijijiji...

apa! que us vagi be! a veure si arriba aviat el expotaku de tarragona!! >W<

fins aviat!

VEGT
VEGT
Namekià
Namekià

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Jeanne Lladre Kamikaze Dc Mar 14, 2012 12:26 am

Vaja, sí que tens coses! ^^ Jo d'aquí només tinc la figura d'en Son Gokui el penjoll de la "Z".
El barret es molt xulu! Digali a la teva mare que cus molt bé ejejeje xDDD
Jo no tinc tantes coses de Bola de Drac com vosaltres, perquè el meu pressupost no dóna per tant... xDD
Em feu molta enveja xDD
Jeanne Lladre Kamikaze
Jeanne Lladre Kamikaze
Humà
Humà

Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 09/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Itram Dc Mar 14, 2012 3:26 am

Jo l'únic que tinc de bola de drac en son els records d'infància però això si espero que surti una reedició de Nekomajin i adquirir-lo amb bones o males arts la qüestió mes important per mi es llegir-mel.
Itram
Itram
Humà
Humà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paul Teason Ds Maig 05, 2012 8:59 pm

Mare de Dende... S'ha de ser molt fan-nàtic de Bola de Drac per tenir tot això... (Jo només tinc figuretes, un calendari que em va regalar l'usuari AGF_LAW, alguns còmics (del 1 al 10 i del 27 al 34) i una disfressa que em va fer la meva àvia de Goku (Ja em va petita) a més dels "LEGO customitzats")
Paul Teason
Paul Teason
Humà
Humà

Nombre de missatges : 18
Data d'inscripció : 30/01/2012
Ubicació : Planeta Terra

http://sites.google.com/site/paulteason

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  VEGT Dl Maig 07, 2012 3:02 am

Jeanne: x'DD que presupost??? poster totes les coses que tinc de bola de drac fa uns 8 anys que vaig començar a poc a poc ma mare m'ha anat comprant cosetes!! *A* es que tinc sort que m'ha mare també sigui una fanatica de bola de drac si no no tindria gairbé res ;_;

Itram: jajaj te'l recoman-ho! es una passada! jo vaig riure moltissim! >w<

Paul Teason: jaja mare de Dende.. xD no ho havia pensat mai així xD, jaja ho soc de fanatica de bola de drac! doncs a vegades penso que tinc poques coses XDDD imaginat! jajaja

una del es ultimes coses que he adquirit eees.... xD un clauer per al movil d'en vegeta! como no! xDDD he de pujar dos figures mes d'en vegeta que ara no les he fotografiat algun dia les penjare ara em fa pal xDD apa!

Spoiler:

apa! fins un altre! :3

VEGT
VEGT
Namekià
Namekià

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Itram Ds Maig 12, 2012 5:43 am

Ya tinc i eh llegit Nekomajin, m'agradat molt tot i que no eh rigut gaire, segurament culpa del manga curt d'en Toriyama Go! Go! Ackman! si voleu riure de debo amb una historia d'en Toriyama jo us recomano aquesta.

Sobre Nekomajin com es nota el carinyo tan especial que li te en Vegeta.
Itram
Itram
Humà
Humà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo