Videofòrum Bola de Drac
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Videofòrum Bola de Drac
Tinc el plaer d’anunciar-vos que el proper Dissabte 3 de Març, a les 11 del matí, al Teatre de Sants de Barcelona es celebrarà un esdeveniment amb un bon número d'actors de doblatge que han participat a totes les versions Bola de Drac i que han posat veu a alguns dels personatges més rellevants, entre els quals hi aniran en Marc Zanni i en Joan Sanz. L’esdeveniment versarà sobre un homenatge a la sèrie i al doblatge en català i alguna sorpreseta i que l’hem titulat com a “Benvinguts a casa, amics!”.
Com assistir? Enviant un correu electrònic des d’ara mateix i fins el Divendres 10 de Febrer a les 12 del migdia, a l’adreça videoforumbdd@gmail.com, amb el títol Videofòrum i el cos del correu haurà d’incloure els vostres noms i cognoms i número de DNI. Entrareu en un sorteig de 100 entrades dobles i els guanyadors seran avisats per correu electrònic pocs dies després. Rebran les indicacions per procedir a un pagament anticipat de 15€ (que inclouen les dues entrades).
Val a dir que aquest videofòrum serà gravat per una companyia de filmació professional anomenada “Triverso” i que durant l’acte no es podrà utilitzar cap tipus d’aparell que inclogui funcions de gravar o fer fotografies.
També es prega total puntualitat el dia de l’esdeveniment i sobretot silenci perquè l’acte flueixi sense cap mena d’interrupció.
Només es pot enviar un correu electrònic per persona i l’enviament de més d’un comportarà l’exclusió automàtica a entrar en el sorteig.
Tan sols els afortunats podran assistir i entrar al teatre, sempre que acreditin el DNI. No es pot deixar entrar a més gent de les entrades que disposem perquè l'aforament és limitat. Arribat el dia en què fem el sorteig, enviarem més informació sobre qüestions organitzatives. Per qualsevol dubte, podeu contactar amb en Miquel Nieto, Lorenzo Blanquer o amb mi, través del fòrum o del facebook.
Sense res més a dir, us desitgem moltíssima sort i esperem que l’iniciativa us agradi!
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Re: Videofòrum Bola de Drac
es una fantàstica iniciativa ^_^, et deu haver portat molta feina també..
Buenu jo ja he enviat el meu correu i m'han dit que estic dins del sorteig, que el dia 11 es donen les places. >///< Quins nervis!!
Buenu jo ja he enviat el meu correu i m'han dit que estic dins del sorteig, que el dia 11 es donen les places. >///< Quins nervis!!
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Sí, m'ha portat molta feina, però no només he participat jo en aquesta iniciativa, sinó que en Lorenzo i en Miquel també hi formen part i han treballat molt, és a dir, som un equip i seria injust dir que un de nosaltres ha treballat més que d'altres. Hem hagut de treballar molt, però ens ha sigut molt gratificant pel fet de contactar amb els actors de doblatge, malgrat els obstacles amb què hem hagut d'enfrontar-nos. Portem des del Juny del 2011 treballant en això, abans que s'anunciés el retorn de Bola de Drac al 3XL.
La llàstima és no disposar de més aforament perquè ens agradaria que vingués moltíssima gent i si fem sorteig és per evitar cues massives i evitar que la gent es quedi fora tal i com va passar al Saló del Manga.
Encara hi ha temps per participar al sorteig, ja que el divendres dia 10 de febrer acaba el termini a les 12 del migdia! Animeu-vos els que encara no hi heu participat!
La llàstima és no disposar de més aforament perquè ens agradaria que vingués moltíssima gent i si fem sorteig és per evitar cues massives i evitar que la gent es quedi fora tal i com va passar al Saló del Manga.
Encara hi ha temps per participar al sorteig, ja que el divendres dia 10 de febrer acaba el termini a les 12 del migdia! Animeu-vos els que encara no hi heu participat!
Vaig llegir que hi hauria una empresa que s'ocuparia del material audiovisual, sobretot pel tema que la gent que no vingui pugui veure-ho, això serà de pagament després o es penjarà només a la web?
No serà de pagament perquè el videofòrum és totalment sense ànim de lucre, ni els actors de doblatge ni nosaltres cobrarem per això. Però si fem pagar un preu per les entrades és per cobrir les despeses que ens origina el lloger del teatre. El penjaran al youtube i estarà disponible quan l'empresa l'editi.
Perdoneu si porto algun temps desconnectada, es pel tema de connexió, però el tema del muntatge de video com ha quedat? ._.
Se sap alguna cosa del tema video??? No vaig poder assistir!! Molt gran el forum
lingolingo- Humà
- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 10/05/2012