Us heu llegit les normes?**
+2
Aska
SokuShageta
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: Us heu llegit les normes?**
Les he llegit per que qui realment les va escriure vaig ser jo, l'Aska les va revisar i introduir aquí, i de tant en tant els hi faig un cop d'ull per renovar coses!!!
Els que no les hagiu llegit no passa res, pero les heu de llegir!!!
Saluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Els que no les hagiu llegit no passa res, pero les heu de llegir!!!
Saluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Shindoh escrigué:Les he llegit per que qui realment les va escriure vaig ser jo, l'Aska les va revisar i introduir aquí, i de tant en tant els hi faig un cop d'ull per renovar coses!!!
Jajaja! Aska ets un mentider!
Tècnicament, al fòrum les vaig escriure joSokuShageta escrigué:Shindoh escrigué:Les he llegit per que qui realment les va escriure vaig ser jo, l'Aska les va revisar i introduir aquí, i de tant en tant els hi faig un cop d'ull per renovar coses!!!
Jajaja! Aska ets un mentider!
Les normes sòn aprofitades d'un altre fòrum que va obrir la Shindoh fa anys xDDDDD
Tècnicament, al fòrum les vaig escriure jo
Les normes sòn aprofitades d'un altre fòrum que va obrir la Shindoh fa anys xDDDDD
si ho mires així si xD
Jo sí!!!
Sí! abans de registrar-me i tot
Per cert si les llegeixes hi posa que cal una mica d'ortografia... no per res eh
Per cert si les llegeixes hi posa que cal una mica d'ortografia... no per res eh
Trafalgar Law- Saiyà
- Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 06/02/2012
Ubicació : En algun lloc del món de One Piece
Trafalgar Law escrigué:Sí! abans de registrar-me i tot
+1 xD
No cal que poseu tots els accents, però estaria bé cuidar una mica "l'estetica" de l'idioma xDDD
Millor exposeume, no la milloraré, no es per res eh...Trafalgar Law escrigué:Sí! abans de registrar-me i tot
Tranquil ^^ Cadascú ho fa com bonament pot ^^SokuShageta escrigué:Millor exposeume, no la milloraré, no es per res eh...Trafalgar Law escrigué:Sí! abans de registrar-me i tot
jo les he llegit una mica per sobre, pero esque son molts anys de respecte cap els altres el que realment et fa ser un bon "Forero". per molt llegir no seras millor co-tertulia.
per ami l' ortografia pot ser un poblema, ja que fa mes de 15 anys que no escric sense corrector ortografic, i quant ho feia era per entregar un trebal o quelcom semblant.
i realment pel "mon" en el que em "move" es porta l'angles o el castellà.(per desgracia)
salutacions!
per ami l' ortografia pot ser un poblema, ja que fa mes de 15 anys que no escric sense corrector ortografic, i quant ho feia era per entregar un trebal o quelcom semblant.
i realment pel "mon" en el que em "move" es porta l'angles o el castellà.(per desgracia)
salutacions!
John Crichton- Namekià
- Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : La nau levyathan Moya,
no es que sigui desgràcia i que escriguis perfecte no significa que siguis l'amo, es més per respecte als altres, que puguin llegir tot el que escrius, per que de vegades et troves verdaderes "joies de la corona"
Llegides! Esper no incumplirles jejee, soc una persona normalment respectuosa si no em toquen "allò" i per internet miro de no enfadarme per tonteries XD Això si, perdó per les faltes que pugui fer!!
Kaname- Namekià
- Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Ubicació : Mallorca
Kaname escrigué:Llegides! Esper no incumplirles jejee, soc una persona normalment respectuosa si no em toquen "allò" i per internet miro de no enfadarme per tonteries XD Això si, perdó per les faltes que pugui fer!!
com ja he dit avans, ningú es perfecte, no diré res si les faltes no son garrafals i si ho son, jo mateixa editaré o un altre admin la falta
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum