Special en construcció
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Special en construcció
Quan tinc temps, em trobo escrivint i començant a dibuixar una continuació de l'especial d'en Bardock a la revolta dels superguerrers contra el tirà Freezer.
La història consisteix en que els principals antagonistes són en Cooler i el Rei Cold que reclamen venjança per la derrota d'en Freezer... Amb totaixò tindrem de nou com a protagonista en Bardock, amb els seus 2 fills crescuts (entre d'altres personatges com en Vegeta que voldrà reclamar el tron del rei XDDDD) Creieu que perilla la meva història i ja estigui en ment dels dibuixants de Multiverse? Jo la veritat que a vegades ho penso XDDDD
I bé, si algú ha sentit curiositat, la meva imatge es la d'un dels guerrers que hi surten ^^ Agafant com a patró en Vegeta amb els cabells d'en Son Gohan, és un dibuix innacabat encara
Proximament pot caure algun dibuix per aqui.
La història consisteix en que els principals antagonistes són en Cooler i el Rei Cold que reclamen venjança per la derrota d'en Freezer... Amb totaixò tindrem de nou com a protagonista en Bardock, amb els seus 2 fills crescuts (entre d'altres personatges com en Vegeta que voldrà reclamar el tron del rei XDDDD) Creieu que perilla la meva història i ja estigui en ment dels dibuixants de Multiverse? Jo la veritat que a vegades ho penso XDDDD
I bé, si algú ha sentit curiositat, la meva imatge es la d'un dels guerrers que hi surten ^^ Agafant com a patró en Vegeta amb els cabells d'en Son Gohan, és un dibuix innacabat encara
Re: Special en construcció
Sakmaister escrigué:Quan tinc temps, em trobo escrivint i començant a dibuixar una continuació de l'especial d'en Bardock a la revolta dels superguerrers contra el tirà Freezer.
Amb moltes ganes de llegir el teu fanfic! I sí, les històries les escriu íntegrament en Salagir, ell és qui dóna el guió als dibuixants dels especials.
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
De moment només tenim amb una altra persona que l'ha fet, llesta la portada, la imatge central la ocupa el guerrer de la meva imatge i 2 personatges més, i de fons en gran, en l'espai i la nau d'en Freezer, un primer pla del Rei Cold Tot això sobre una portada de Bola de Drac Multiverse "Special". Es pot preparar així posant-hi a la portada en negre (par de dalt) els agraiments a Salagir i Gogeta Jr. per la creació ¿? Es que no vull liarla amb el tema dels "drets" XDDDDDD
Proximament la pujaré, que ara no em trobo a l'ordinador on tinc tot el material fresc xD
Proximament la pujaré, que ara no em trobo a l'ordinador on tinc tot el material fresc xD
Editat per darrera vegada per Sakmaister el Dl Feb 06, 2012 10:25 am, editat 1 cop en total
Més endavant si tireu la iniciativa pensarem en obrir un apartats de fancomic del fòrum així que endavant nois!!
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Sakmaister escrigué:De moment només tenim llesta la portada, la imatge central la ocupa el guerrer de la meva imatge i 2 personatges més, i de fons en gran, en l'espai i la nau d'en Freezer, un primer pla del Rei Cold Tot això sobre una portada de Bola de Drac Multiverse "Special". Es pot preparar així posant-hi a la portada en negre (par de dalt) els agraiments a Salagir i Gogeta Jr. per la creació ¿? Es que no vull liarla amb el tema dels "drets" XDDDDDD
ok! do worst!
Hem moro de ganes per veure l'especial, si voleu podría ajudar en el guió....
Super Vegeta- Namekià
- Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum