Bola de Drac Multiverse - Fòrum
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.






Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Afiliats

JohanDark Wordpress


Bola de Drac Multiverse

ALTRES LINKS D'INTERÉS _______________________




D.Gray-Man

3 participantes

Ir abajo

D.Gray-Man Empty D.Gray-Man

Missatge  Aska Dv Gen 27, 2012 2:36 am

Hola a tots, m'agradaria compartir amb vosaltres aquesta sèrie que a mi, personalment, em va agradar força Smile

D.Gray-man (ディー・グレイマン, Dī Gureiman) és un manga escrit i dibuixat per Katsura Hoshino. La trama principal és l'eterna batalla entre el bé encarnat en els exorcistes clergues capaços de sincronitzar-se amb la divina i sobrenatural substància anomenada Inocència i el mal, representat pel comte del mil·leni i de la família dels Noé, visionaris malignes i que busquen aniquilar a la humanitat.
Editat des del 2004 a la revista Shōnen Jump, editat per Shūeisha i imprès per Jump Comics. El Manga fou llicenciat a l'estranger, el febrer del 2006; VIZ Media ha llançat els dotze volums als Estats Units. A Espanya és publicat per l'editorial Glénat. El 3 d'octubre del 2006 es va començar a emetre un anime a TV Tokyo.
Degut a problemes de salut, Hoshino va detenir la seva obra amb un total de 18 volums. L'anime ha tancat amb 103 capítols sense haver acabat la trama.
Katsura havia pensat deixar el manga, però degut al seguiment dels fans, va decidir continuar amb la obra. Això ho insinua al volum 19.
Sobre el títol del manga, s'especula que es tracti a una referència a Dorian Gray, un dels personatges immortals de l'època victoriana més destacats. Segons les paraules de l'autora, l'antagonista de la història, El Comte del Mil·leni, està basat en l' Alquimista viatger del temps, un antic profeta i filòsof que va viure al segle XVIII.

Font

Deixo unes imatges ^^

Spoiler:

Salut!!
Aska
Aska
Administrador Ro Kaioshin
Administrador Ro Kaioshin

Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 34
Ubicació : IN04

https://dbmcat.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

D.Gray-Man Empty Re: D.Gray-Man

Missatge  Shindoh Dv Gen 27, 2012 8:28 am

llàstima que estigui parada, algú sap el motiu formal pel que la sèrie estigui en pausa?

Realment la recomano, a mi em va tenir enganxada moltíssim temps!!
Shindoh
Shindoh
Administradora Kaioshin
Administradora Kaioshin

Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Òdena

Tornar a dalt Ir abajo

D.Gray-Man Empty Re: D.Gray-Man

Missatge  Finn Hudson Dv Gen 27, 2012 2:01 pm

Jo seguía el manga, però la vaig deixar perquè no m'ho podia permetre xD Está molt bé, la veritat. M'encanta la Noah aquella petita que sempre li roba el paraigües al "conde milenario" xD No me'n recordo com es diu.

Shindoh, està parada perquè l'autora està malalta. Ja fa molt que ho està i em sembla que va intentar continuar un parell de vegades, a ritme més lent, però deu ser que no pot... Tot i així, no se si està parada parada o surt un capítol cada X temps. Això ho deus saber millor tu, si la segueixes.
Finn Hudson
Finn Hudson
Humà
Humà

Nombre de missatges : 23
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 33
Ubicació : Aquí y allà

Tornar a dalt Ir abajo

D.Gray-Man Empty Re: D.Gray-Man

Missatge  Aska Dv Gen 27, 2012 9:45 pm

Finn Hudson escrigué:Jo seguía el manga, però la vaig deixar perquè no m'ho podia permetre xD Está molt bé, la veritat. M'encanta la Noah aquella petita que sempre li roba el paraigües al "conde milenario" xD No me'n recordo com es diu.
La Road Camelot *---* Es la meva preferida lol!

Finn Hudson escrigué:
Shindoh, està parada perquè l'autora està malalta. Ja fa molt que ho està i em sembla que va intentar continuar un parell de vegades, a ritme més lent, però deu ser que no pot... Tot i així, no se si està parada parada o surt un capítol cada X temps. Això ho deus saber millor tu, si la segueixes.
Però ara l'autora ja continua el manga de tant en tant... Però jo vull que continui l'animació!! xD
Aska
Aska
Administrador Ro Kaioshin
Administrador Ro Kaioshin

Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 34
Ubicació : IN04

https://dbmcat.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

D.Gray-Man Empty Re: D.Gray-Man

Missatge  Shindoh Ds Gen 28, 2012 1:24 am

de tant en tant si que surt alguna cosa, pero ja fa temps que deixo de mirar perque ultimament no surt res, per això no se si esta definitivament parada o no
Shindoh
Shindoh
Administradora Kaioshin
Administradora Kaioshin

Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Òdena

Tornar a dalt Ir abajo

D.Gray-Man Empty Re: D.Gray-Man

Missatge  Finn Hudson Dg Gen 29, 2012 6:32 am

Aska escrigué:La Road Camelot *---* Es la meva preferida lol!

Aquesta! xD És la millor.

Aska escrigué:Però ara l'autora ja continua el manga de tant en tant... Però jo vull que continui l'animació!! xD

Això ho veig difícil... Em sembla que l'anime tenia poc èxit i la van cancel·lar xD Sol passar amb moltes series... No esperen el temps suficient per fer l'anime, enganxen el manga i es comencen a inventar parides. Llavors han de cancel·lar la serie. Va passar amb Full Metal Alchemist (que després van haver de fer un altre anime que seguís completament el manga), amb Gantz, amb D.Gray-man i amb moltes més.
Finn Hudson
Finn Hudson
Humà
Humà

Nombre de missatges : 23
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 33
Ubicació : Aquí y allà

Tornar a dalt Ir abajo

D.Gray-Man Empty Re: D.Gray-Man

Missatge  Shindoh Dg Gen 29, 2012 11:34 pm

La cagada de full metal realment no te nom xD
Shindoh
Shindoh
Administradora Kaioshin
Administradora Kaioshin

Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Òdena

Tornar a dalt Ir abajo

D.Gray-Man Empty Re: D.Gray-Man

Missatge  Aska Dl Gen 30, 2012 3:06 am

Shindoh escrigué:La cagada de full metal realment no te nom xD
Sí que en té :O afro
Aska
Aska
Administrador Ro Kaioshin
Administrador Ro Kaioshin

Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 34
Ubicació : IN04

https://dbmcat.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

D.Gray-Man Empty Re: D.Gray-Man

Missatge  Shindoh Dl Gen 30, 2012 12:19 pm

Aska escrigué:
Shindoh escrigué:La cagada de full metal realment no te nom xD
Sí que en té :O afro

Sí, mer** xD
Shindoh
Shindoh
Administradora Kaioshin
Administradora Kaioshin

Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Òdena

Tornar a dalt Ir abajo

D.Gray-Man Empty Re: D.Gray-Man

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum