Frases que us han marcat de Bola de Drac
+14
Príncep Vegeta
Vegeta_Saiyan
Bacon
AGF_LAW
Déu Vegeku U16
Son Bra
enzo1988
Paul Teason
VEGT
Finn Hudson
vegeku99
Sakmaister
Rei Bardock
Aska
18 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Frases que us han marcat de Bola de Drac
Hola nois!!
He pensat a fer un racó on posar-hi les frases (tant de l'anime com del còmic) de Bola de Drac que més fons ens han pogut calar ^^
No totes han de ser d'en Vegeta, ehh!!
Per exemple, a mi em va fer molta gràcia sentir a en Vegeta (i això que dic que no totes d'en Vegeta xD) dir: "Tots dos tenim uns fills força baliga-balñagues" xDDDDD
Mortal!!
A veure quines frases mítiques surten!!
Salut!!
He pensat a fer un racó on posar-hi les frases (tant de l'anime com del còmic) de Bola de Drac que més fons ens han pogut calar ^^
No totes han de ser d'en Vegeta, ehh!!
Per exemple, a mi em va fer molta gràcia sentir a en Vegeta (i això que dic que no totes d'en Vegeta xD) dir: "Tots dos tenim uns fills força baliga-balñagues" xDDDDD
Mortal!!
A veure quines frases mítiques surten!!
Salut!!
Re: Frases que us han marcat de Bola de Drac
És difícil triar una que no sigui d'en Vegeta
Goku a Freezer: "Viuràs en silenci, amb una ferida al cor que no se't curarà mai".
Goku a Freezer: "Viuràs en silenci, amb una ferida al cor que no se't curarà mai".
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Qualsevol d'en Vegeku al monstre Buu:
"Conec totes les tactiques d'en Gotranks sabatot, les hi vaig enseyar jo, t'aconsello que vagis fer servint alguna de la teva collita, o ja pots anar fent la malaeta si vols estalviar-te el xarop d'estopa!!!!!"
"Conec totes les tactiques d'en Gotranks sabatot, les hi vaig enseyar jo, t'aconsello que vagis fer servint alguna de la teva collita, o ja pots anar fent la malaeta si vols estalviar-te el xarop d'estopa!!!!!"
Sakmaister escrigué:Qualsevol d'en Vegeku al monstre Buu:
Força impressionant, oi? Eh que no t'ho esperaves? No posis aquesta cara de mort de por, home!
Moltes d'en vegeta, per exemple: "Aneu a casa a prendre un got de llet calentona i no em molesteu"
vegeku99- Humà
- Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 28/01/2012
Ho sento, però n'he de dir una d'en Vegeta... "Digueu als jutges que ni ha un que ja ha quedat eliminat".
I ara una boníssima d'en Cèl·lula... "Que et deixes el cotxe!" L'acompanyo de video per si no us en recordeu xD
Edito: Boníssimes les frases d'en Vegeku! No puc parar de riure amb el xarop d'estopa xD
I ara una boníssima d'en Cèl·lula... "Que et deixes el cotxe!" L'acompanyo de video per si no us en recordeu xD
Edito: Boníssimes les frases d'en Vegeku! No puc parar de riure amb el xarop d'estopa xD
Finn Hudson- Humà
- Nombre de missatges : 23
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Aquí y allà
xD jaja es molt bona la d'en cèl·lula que et deixes el cotxee!! XD jajaj
jo en deixo algunes ^^
en vegeta: dooncs.. els estobem i llestos!
en krilin: pero ja sap que a mi no m'agrada gents la llet
en vegeta: els nostres fills son uns baliga balagues.
XD jajaj aqui deixo un video que en hi ha varis moments mitics d'en vegeta XD jaja
by:tay
jo en deixo algunes ^^
en vegeta: dooncs.. els estobem i llestos!
en krilin: pero ja sap que a mi no m'agrada gents la llet
en vegeta: els nostres fills son uns baliga balagues.
XD jajaj aqui deixo un video que en hi ha varis moments mitics d'en vegeta XD jaja
by:tay
Vegeta:
-Ets un mitja merda!
-Ei, Kakarot, no trobes que tots dos tenim uns fills força baliga-balagues?
-Vosaltres torneu a casa a prendre un got de llet calentona!
Cèlula:
-Ei, que et deixes el cotxe!
Jiece:
-A mi no em pot guanyar un mico filós de pa sucat amb oli!
Krilín:
-Potser si que hauria d'haver tornat a casa a prendre un got de llet calentona.
-Ets un mitja merda!
-Ei, Kakarot, no trobes que tots dos tenim uns fills força baliga-balagues?
-Vosaltres torneu a casa a prendre un got de llet calentona!
Cèlula:
-Ei, que et deixes el cotxe!
Jiece:
-A mi no em pot guanyar un mico filós de pa sucat amb oli!
Krilín:
-Potser si que hauria d'haver tornat a casa a prendre un got de llet calentona.
Ningú ha dit aquesta encara!!!!! :
Bardock: Ho canviaré tot... el destí del planeta Vegeta, el meu destí... el destí d'en Kakarot.. I EL TEU DESTÍ! S'ha acabat TOT!!!
Bardock: Ho canviaré tot... el destí del planeta Vegeta, el meu destí... el destí d'en Kakarot.. I EL TEU DESTÍ! S'ha acabat TOT!!!
Us posaré a prova. A veure si sabeu quins 3 personatges diuen aquestes 3 frases.
"És molt més simpatic i per això mateix seria un mal professor. Aixi que et fesis mal et faria tornar als llibres. En canvi jo sere d'un rigor i una severitat empecables".
"Es veu que abans era molt i molt dolent però ara gairebé és tan bo com un anyell. Miri, jo no el trobo tan terrible."
"T'hauries de comprar unes ulleres. I ara deixa'm. Tros de porc! Que ets sord o que!? A partir d'ara procura no trobar-te amb mi. Si no, mira que t'espera. Entesos, eh? Respon quan et parlo!"
Salutacions!
"És molt més simpatic i per això mateix seria un mal professor. Aixi que et fesis mal et faria tornar als llibres. En canvi jo sere d'un rigor i una severitat empecables".
"Es veu que abans era molt i molt dolent però ara gairebé és tan bo com un anyell. Miri, jo no el trobo tan terrible."
"T'hauries de comprar unes ulleres. I ara deixa'm. Tros de porc! Que ets sord o que!? A partir d'ara procura no trobar-te amb mi. Si no, mira que t'espera. Entesos, eh? Respon quan et parlo!"
Salutacions!
enzo1988- Humà
- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 25/01/2012
Les d'en Vegeta són mítiques!!! "Ets un patata!" "Pallassoo!!!" No sé n'hi ha tantes... Ah, sí! Aquesta no podia faltar! "Ets un mitja merda, desgraciat!" Jajajajjaa! A mi em mataven aquestes frases X'DD!!
Per cert, enzo1988, crec que la 1ra frase que has escrit la diu en Cor petit, la segona en Son Gohan i la tercera... Uf, aquesta es difícil, pero crec que la diu la Bulma..
Salutacions a tothom!!! ^^
P.D: M'en vaig a prendre un got de llet ben calentona
Per cert, enzo1988, crec que la 1ra frase que has escrit la diu en Cor petit, la segona en Son Gohan i la tercera... Uf, aquesta es difícil, pero crec que la diu la Bulma..
Salutacions a tothom!!! ^^
P.D: M'en vaig a prendre un got de llet ben calentona
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
enzo1988 escrigué:Us posaré a prova. A veure si sabeu quins 3 personatges diuen aquestes 3 frases.
Salutacions!
Gràcies per passar-te per aquí, amic. Aviam si mica en mica tens més temps i pots aportar coses referents al doblatge i crear un post de la Lamu!
Per cert, si ningú crea un joc d'endevinar frases (tipus trivial), l'acabaré creant jo
Rei Bardock escrigué:enzo1988 escrigué:Us posaré a prova. A veure si sabeu quins 3 personatges diuen aquestes 3 frases.
Salutacions!
Gràcies per passar-te per aquí, amic. Aviam si mica en mica tens més temps i pots aportar coses referents al doblatge i crear un post de la Lamu!
Per cert, si ningú crea un joc d'endevinar frases (tipus trivial), l'acabaré creant jo
M'hi apunto XDDD
Molt bé, Son Bra. Però la tercera no és de la Bulma si no d'un altre personatge.
enzo1988- Humà
- Nombre de missatges : 10
Frases d'en Vegeku a Buu:
- Que et sembla si t'en vas a dormir? J has fet prou el ridicol per avui
- Calla i escolta, no creec que siguis tan ruc per no veure la diferència entre un aprenent i un guerrer veterà, acabem vinga. Tens 10 segons per salvar la pell, el temps just per marxar i guillar cap a l'altre punta de l'univers, ¿ Estas preparat ? Tot seguit començare a comptar, 1....2....3... si vols anar parar de dret a l'infern i ha prou que m'ataquis ara, et fare desapareixer en una dècima de sgon, tu mateix noi.
- Hee, em sap greu pero no obeeixo ordres de ningu, si pero jo te tancat com una mena de presó que no et deixa escampar-te pel meu cos, ja veus que sóc jo el que et controlu, ¿ Que et decideix a sortir o parem el combat ? Gràcies, nomes em queda mal sabor de boca noi ets repugnant.
Desprès una frase d'en Vegeta cuant està amb en Goku dins del cos d'en Buu i aquest es ica dins del seu mateix cos, Frase d'en Vegeta:
- Jo de tu no ho faria, en Son Goku no i vol tornar pàs, perque l'hi has d'enviar? Si no el deixes estar et tallarè per aqui, hem sembla que no et fa gens de gràcia que es toqui aquest capoll oi? Que passara si l'alliber-ho? Et tornaràs una boleta de greix com avans? Si no recordo malament l'antic Buu era inufensiu, i a prou que l'alliberi perque la teva força caigui en picat mira que divertit, el teu interès per defensar aquest capoll m'ha resultat prou suspitós, ja veig que he ficat el dit al forat, allà on et puc er més mal oi que si? Hehehehehehehe t'hauries de veure la cara que posses, sembla que estiguis a punt d'explotar.
- Que et sembla si t'en vas a dormir? J has fet prou el ridicol per avui
- Calla i escolta, no creec que siguis tan ruc per no veure la diferència entre un aprenent i un guerrer veterà, acabem vinga. Tens 10 segons per salvar la pell, el temps just per marxar i guillar cap a l'altre punta de l'univers, ¿ Estas preparat ? Tot seguit començare a comptar, 1....2....3... si vols anar parar de dret a l'infern i ha prou que m'ataquis ara, et fare desapareixer en una dècima de sgon, tu mateix noi.
- Hee, em sap greu pero no obeeixo ordres de ningu, si pero jo te tancat com una mena de presó que no et deixa escampar-te pel meu cos, ja veus que sóc jo el que et controlu, ¿ Que et decideix a sortir o parem el combat ? Gràcies, nomes em queda mal sabor de boca noi ets repugnant.
Desprès una frase d'en Vegeta cuant està amb en Goku dins del cos d'en Buu i aquest es ica dins del seu mateix cos, Frase d'en Vegeta:
- Jo de tu no ho faria, en Son Goku no i vol tornar pàs, perque l'hi has d'enviar? Si no el deixes estar et tallarè per aqui, hem sembla que no et fa gens de gràcia que es toqui aquest capoll oi? Que passara si l'alliber-ho? Et tornaràs una boleta de greix com avans? Si no recordo malament l'antic Buu era inufensiu, i a prou que l'alliberi perque la teva força caigui en picat mira que divertit, el teu interès per defensar aquest capoll m'ha resultat prou suspitós, ja veig que he ficat el dit al forat, allà on et puc er més mal oi que si? Hehehehehehehe t'hauries de veure la cara que posses, sembla que estiguis a punt d'explotar.
Déu Vegeku U16- Humà
- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 30/01/2012
Ubicació : Barcelona
A mi m'encanta tota l'escena dels baliga balagues, està plena de frases molt bones:
Primer el Goten, que diu: havia quedat amb una titi per demà i el meu pare m'ha aixafat la guitarra.
Després en Goku que li respon: tranquil, que hi ha més dies que llangonisses.
I al final el Vegeta quan diu la mítica frase de "tots dos tenim uns fills força baliga balgues oi??
Primer el Goten, que diu: havia quedat amb una titi per demà i el meu pare m'ha aixafat la guitarra.
Després en Goku que li respon: tranquil, que hi ha més dies que llangonisses.
I al final el Vegeta quan diu la mítica frase de "tots dos tenim uns fills força baliga balgues oi??
AGF_LAW- Humà
- Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 31/01/2012
Que et deixes el cotxe xDDD
Bacon- Humà
- Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 31/01/2012
jo de tant veure el anime en japonés se m'ha oblidat les frases catalanes com les que poseu, aixi que posaré una de la traducció de les dvd box de selecta XD:
Ya veo, así que este és él lugar que has elegido como tu tumba.
Deberías sentirte honrado de que él guerrero de élite definitivo, vaya a entretenerse con un guerrero de clase baja como tu,( Vegeta a Goku abans de lluitar per primer cop )
Ya veo, así que este és él lugar que has elegido como tu tumba.
Deberías sentirte honrado de que él guerrero de élite definitivo, vaya a entretenerse con un guerrero de clase baja como tu,( Vegeta a Goku abans de lluitar per primer cop )
Vegeta_Saiyan- Humà
- Nombre de missatges : 35
Ubicació : Planeta Vegeta
Va haver-hi un moment a la saga Bu quan en Goku i en Vegeta estaven dins d'aquest monstre i es troben uns cucs! I que en vegeta deia algo com: "Però què és això?! Perquè m'han de passar aquestes coses, amb lo fàstic que sempre m'han fet els cucs!! >_<"" i també "Quin fàstic, al final vomitaré..." Jajajajja, em va matar del riure!! : "T'adverteixo que com t'acostis més et faig a la brasa, entesos noi??" X''DD Les cares del minut 2:15 són bestials!!
Uooo! He trobat el vídeo!! ^^ A partir del minut 1:00; cares mítiques i frase mítica!! Quin fart de riure x'D!!
Uooo! He trobat el vídeo!! ^^ A partir del minut 1:00; cares mítiques i frase mítica!! Quin fart de riure x'D!!
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Aquí us deixo les meves frases preferides:
VEGETA:
-"Demà m’afeitaràs! Tant m’he fa que sigui el gran déu Neptú, l’únic que m’interessa es combatre amb tu i veure qui guanya. Per això participo en un torneig de mitges merdes com aquest. Què et pensaves?"
-"Pallasso, et donaré una mica més de temps, a veure si tu pots convèncer els curts de gambals de la Terra!"
-“Qui diantre et penses que ets tu, fantasmot?! Ets un ase!”
-“Mira que ets sabatot!”
-“Tots dos tenim uns fills força baliga-balagues, oi?”
-"Pela-canyes"
-"A la porra!"
-"Diuen que el gos feble borda més que el gos fort, si ets capaç d'entendre el significat d'aquesta dita més val que comencis a tremolar perquè no tens escapatòria!"
CÈL·LULA:
-"Ei, que et deixes el cotxe!"
-"Quin aburriment..."
-"Fot el camp d'aqui mitja merda!"
-"Que remugues tu ara, explica't! Que t'encomanes a déu quan t'arribi l'hora o què?"
-"Sembla que tingueu pressa a morir, entesos, us faré aquest favor"
-"No t'hi escarrassis nano, no hi tens res més a fer!"
FREEZER:
-"Ets un mico!"
-"Ja està, la seva ànima descansa en pau"
SON GOKU:
-Viuràs amb silenci, amb una ferida al cor que no se't curarà mai..."
SATANÀS COR PETIT:
-"Jo en seré el vencedor! Baaagh! Jajaja!"
MONSTRE BUU:
-"Deixa estar els diners, la llet es molt més bona!"
TIEN SHIN HAN:
-"Molt divertit, una mica més i et podrien llogar al circ"
-"Pijamajamajama..." xD
VEGEKU:
-"Ja saps que no es pot vendre la pell de gos abans de caçar-lo"
Us he deixat unes quantes... jejeje
Salutacions,
Príncep Vegeta
VEGETA:
-"Demà m’afeitaràs! Tant m’he fa que sigui el gran déu Neptú, l’únic que m’interessa es combatre amb tu i veure qui guanya. Per això participo en un torneig de mitges merdes com aquest. Què et pensaves?"
-"Pallasso, et donaré una mica més de temps, a veure si tu pots convèncer els curts de gambals de la Terra!"
-“Mira que ets sabatot!”
-"Pela-canyes"
-"A la porra!"
-"Diuen que el gos feble borda més que el gos fort, si ets capaç d'entendre el significat d'aquesta dita més val que comencis a tremolar perquè no tens escapatòria!"
CÈL·LULA:
-"Ei, que et deixes el cotxe!"
-"Quin aburriment..."
-"Fot el camp d'aqui mitja merda!"
-"Que remugues tu ara, explica't! Que t'encomanes a déu quan t'arribi l'hora o què?"
-"Sembla que tingueu pressa a morir, entesos, us faré aquest favor"
-"No t'hi escarrassis nano, no hi tens res més a fer!"
FREEZER:
-"Ets un mico!"
-"Ja està, la seva ànima descansa en pau"
SON GOKU:
-Viuràs amb silenci, amb una ferida al cor que no se't curarà mai..."
SATANÀS COR PETIT:
-"Jo en seré el vencedor! Baaagh! Jajaja!"
MONSTRE BUU:
-"Deixa estar els diners, la llet es molt més bona!"
TIEN SHIN HAN:
-"Molt divertit, una mica més i et podrien llogar al circ"
-"Pijamajamajama..." xD
VEGEKU:
-"Ja saps que no es pot vendre la pell de gos abans de caçar-lo"
Us he deixat unes quantes... jejeje
Salutacions,
Príncep Vegeta
En Frízer:
Vinga que no es hora de dormir ara!
esquerra!
dreta!
esquerra!
dreta!
Vinga que no es hora de dormir ara!
esquerra!
dreta!
esquerra!
dreta!
ostres questa es bona!Sakmaister escrigué:Ningú ha dit aquesta encara!!!!! :
Son Gohan super sayan 2!!! un ocell s'en va volant!!!
Hola a tots!!! Doncs a mi més que una frase el que em va marcar va ser una escena.
Aqui la teniu.
A16: És una causa ben noble,fes el que et digui el cor. Allibera la rabia. Deixa que la fúria que sents surti sense impediments. Sé com et sents Son Gohan. Ara ja no cal que et controlis més. Ets l'ùunica esperança del planeta.
Cel.lula: ...mmmm... Molt bon consell...però ho faré a la meva manera. No t'hi escarrassis bola de ferralla.
A16: salva...els animals Son Gohan, si us plau salva les plantes, salva la natura que t'envolta.
Cel.lula: No fiquis el nas on no et demanen...
Un ocell s'en va volant...volant...sempre volant...vaaa.
Ets l'esperança de tots nosaltres,confiem en tu.
Estic amb vosaltres, amics jo us deixaré... Se que si perdo vosaltres també perdeu, valor i força, concentració, tres coses tinc a la meeent!
T'has d'enfrontar amb mi endevant! Miram als ulls, no et tinc cap por,estic segur, vols lluitar? Doncs aqui em tens...jo soc un home, i tu, que et penses? Doncs que et penses? Aqui..aqui...aqui em tens
Aqui la teniu.
A16: És una causa ben noble,fes el que et digui el cor. Allibera la rabia. Deixa que la fúria que sents surti sense impediments. Sé com et sents Son Gohan. Ara ja no cal que et controlis més. Ets l'ùunica esperança del planeta.
Cel.lula: ...mmmm... Molt bon consell...però ho faré a la meva manera. No t'hi escarrassis bola de ferralla.
A16: salva...els animals Son Gohan, si us plau salva les plantes, salva la natura que t'envolta.
Cel.lula: No fiquis el nas on no et demanen...
Un ocell s'en va volant...volant...sempre volant...vaaa.
Ets l'esperança de tots nosaltres,confiem en tu.
Estic amb vosaltres, amics jo us deixaré... Se que si perdo vosaltres també perdeu, valor i força, concentració, tres coses tinc a la meeent!
T'has d'enfrontar amb mi endevant! Miram als ulls, no et tinc cap por,estic segur, vols lluitar? Doncs aqui em tens...jo soc un home, i tu, que et penses? Doncs que et penses? Aqui..aqui...aqui em tens
Vegeta:
-"Demà m’afeitaràs!
-"Pela-canyes"
-"A la porra!
Mireu aquest vídeo que he trobat d'en Vegeta, ja no m'en recordaba que l'havia vist:
https://www.youtube.com/watch?v=xUjojlSsusQ
I una molt coneguda d'en Goku que crec que ningú no l'ha posat, i que és quan en Kaito li diu que li expliqui un acudit:
-Van dos i es cau el del mitx!!
jajaja
Salutacions del gran Príncep dels guerrers de l'espai
-"Demà m’afeitaràs!
-"Pela-canyes"
-"A la porra!
Mireu aquest vídeo que he trobat d'en Vegeta, ja no m'en recordaba que l'havia vist:
https://www.youtube.com/watch?v=xUjojlSsusQ
I una molt coneguda d'en Goku que crec que ningú no l'ha posat, i que és quan en Kaito li diu que li expliqui un acudit:
-Van dos i es cau el del mitx!!
jajaja
Salutacions del gran Príncep dels guerrers de l'espai
Super Vegeta- Namekià
- Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac
Arribo bastant tard, però bé...
Qualsevol de'n Vegeta, totes son boníssimes, més si es traten d' insults però, a més, em maten els insults de Son Gohan quan era petit xD
Son Gohan a Cor Petit: Dolent! Lleig! Fastigós! Camell! Pingüí! Cap de ruc! Monstre! Balena! Rinoceront! Sapastre! Tot i això i més, Satanàs!
Son Gohan a Nappa: La teva mare és una bruixa amb berruga!
i, deixant de banda els insults, m'agrada molt aquesta frase de'n Goku a Freezer: Per tots els guerrers que han viscut sota el tirà Freezer, per tots aquells que han treballat per tu i per qui no has tingut cap compassió, i també pels habitants de Namek aquí presents; en nom d'ells, t'esclafaré!
Un altre cosa, jo som de Mallorca (en Mallorca, "jo soc", és "jo som") i no sé què vol dir: Baliga-Balagues, deu ser una expressió catalana que aqui mai s' ha sentit ("sentir" en mallorquí, és escoltar)
Una traducció literal al castellà???? :S
Qualsevol de'n Vegeta, totes son boníssimes, més si es traten d' insults però, a més, em maten els insults de Son Gohan quan era petit xD
Son Gohan a Cor Petit: Dolent! Lleig! Fastigós! Camell! Pingüí! Cap de ruc! Monstre! Balena! Rinoceront! Sapastre! Tot i això i més, Satanàs!
Son Gohan a Nappa: La teva mare és una bruixa amb berruga!
i, deixant de banda els insults, m'agrada molt aquesta frase de'n Goku a Freezer: Per tots els guerrers que han viscut sota el tirà Freezer, per tots aquells que han treballat per tu i per qui no has tingut cap compassió, i també pels habitants de Namek aquí presents; en nom d'ells, t'esclafaré!
Un altre cosa, jo som de Mallorca (en Mallorca, "jo soc", és "jo som") i no sé què vol dir: Baliga-Balagues, deu ser una expressió catalana que aqui mai s' ha sentit ("sentir" en mallorquí, és escoltar)
Una traducció literal al castellà???? :S
smd89- Humà
- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 24/11/2014
Pàgina 1 de 2 • 1, 2