Presentació al món DBM
+3
Aliena
Rei Bardock
Sakmaister
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Presentació al món DBM
Hoola a tots!
Em presento, encara que aquest no sigui el menu nom real (Sak). Segueixo Bola de drac desde ben petit, Multiverse desde fa temps (quan es va publicar la lluita Vegeku SSJ3 vs Broly) i es un plaer formar part de la vostra comunitat.
Salutacions a tothom!!!!
Em presento, encara que aquest no sigui el menu nom real (Sak). Segueixo Bola de drac desde ben petit, Multiverse desde fa temps (quan es va publicar la lluita Vegeku SSJ3 vs Broly) i es un plaer formar part de la vostra comunitat.
Salutacions a tothom!!!!
Re: Presentació al món DBM
Benvingut Sakmaister! Em sembla que alguna vegada has pestejat al webcomic amb el nick de Sak, oi?
Precisament seguim DBM des del mateix moment (jo vaig començar dues o tres pàgines abans que en Vegeku ens deleités amb la seva transformació en tercer nivell).
Salut!
Precisament seguim DBM des del mateix moment (jo vaig començar dues o tres pàgines abans que en Vegeku ens deleités amb la seva transformació en tercer nivell).
Salut!
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Sigues benvingunt, segur que tots ho pasem molt bé ^^
Aliena- Namekià
- Nombre de missatges : 51
Data d'inscripció : 25/01/2012
Hola Sakmaister
El plaer es nostre, per poder comptar amb gent com vosaltres en aquest fòrum.
Desitjo que això creixi, per poder coneixer molta més gent meravellosa i xerrar de tot el qué és DB (y el que no es DB)
Salut!!
El plaer es nostre, per poder comptar amb gent com vosaltres en aquest fòrum.
Desitjo que això creixi, per poder coneixer molta més gent meravellosa i xerrar de tot el qué és DB (y el que no es DB)
Salut!!
Benvingut al fòrum Sak
El teu nick no vindrà pas del Stefan Saigmeister per casualitat? (Bé, com a minim seria molt curiós xD)
Passa-t'ho genial ^^
El teu nick no vindrà pas del Stefan Saigmeister per casualitat? (Bé, com a minim seria molt curiós xD)
Passa-t'ho genial ^^
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Perfecte, gràcies per les benvingudes ;D
Shindoh: No, no vé d'aqui el meu nom d'usuari, es una llarga història i utilitizo sempre aquest nom o el de `Sak´per a forums y altres llocs de l'estil.
Bardock: Sí, tens raó, soc el mateix que posteja de tant en tant a les pàgines de DBM com bé has dit. I per cert, perque sapigues qui soc exactament, ahir a la nit cap a la 1:30 em vas enviar la URL del forum pel xat del fb Jajajajaja
Salutacions!!!!!!
Shindoh: No, no vé d'aqui el meu nom d'usuari, es una llarga història i utilitizo sempre aquest nom o el de `Sak´per a forums y altres llocs de l'estil.
Bardock: Sí, tens raó, soc el mateix que posteja de tant en tant a les pàgines de DBM com bé has dit. I per cert, perque sapigues qui soc exactament, ahir a la nit cap a la 1:30 em vas enviar la URL del forum pel xat del fb Jajajajaja
Salutacions!!!!!!
Sakmaister escrigué:Bardock: Sí, tens raó, soc el mateix que posteja de tant en tant a les pàgines de DBM com bé has dit. I per cert, perque sapigues qui soc exactament, ahir a la nit cap a la 1:30 em vas enviar la URL del forum pel xat del fb Jajajajaja
Salutacions!!!!!!
Ja sé qui ets, doncs Gràcies per registrar-te!
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Uooooo, en Sakmaister!!! Aquest dibuix que tens d'avatar l'has fet tu?! Mola molt! ^.^ Que no és en Son Gohan?? Bueno, espero que ens veiem per aquí i que t'ho passis molt bé postejantt!! Benvingut siguis ^^!!
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Son Bra escrigué:Uooooo, en Sakmaister!!! Aquest dibuix que tens d'avatar l'has fet tu?! Mola molt! ^.^ Que no és en Son Gohan?? Bueno, espero que ens veiem per aquí i que t'ho passis molt bé postejantt!! Benvingut siguis ^^!!
Gràcies Son Bra!! Es un dibuix inspirat en Vegeta i en Son Gohan xd un dels personatges que hi surten a un còmic que estic fent amb una altra persona Ens anem veient per aqui, salutacions!!!!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum