La Lucy Liberty és aquí!
+5
Aliena
Rei Bardock
Aska
Melao
Lucy Liberty
9 participantes
Pàgina 1 de 1
La Lucy Liberty és aquí!
Bona nit a tothom! Alguns de vosaltres em coneixereu baix el nom de Capitana Zelda, però en alguns altres llocs em coneixen així, com a Lucy Liberty. Em podeu dir Lucy!
Segueixo Multiverse en Català des de fa molt de temps, però només he comentat una vegada... mai sé què escriure! Això sí, m'encanta. Gran treball per part dels traductors.
Ara que hi ha un fòrum, no he dubtat en registrar-me. Però és hora de presentar-me com toca. Em diuen Paula i sóc de Vila-real (Castelló). Tinc 15 anys i, per la vostra informació, el personatge que més m'agrada de Bola de Drac sempre ha sigut en Vegeta.
I prou rotllos, que ja pareixo una persiana!
PD: Si algunes formes verbals us sonen malament, és per el canvi aquí a la Comunitat Valenciana, però com tots sou, majoritàriament, de parla catalana oriental, intento adaptar-me a la forma d'escriptura.
Salutacions a tots!
Segueixo Multiverse en Català des de fa molt de temps, però només he comentat una vegada... mai sé què escriure! Això sí, m'encanta. Gran treball per part dels traductors.
Ara que hi ha un fòrum, no he dubtat en registrar-me. Però és hora de presentar-me com toca. Em diuen Paula i sóc de Vila-real (Castelló). Tinc 15 anys i, per la vostra informació, el personatge que més m'agrada de Bola de Drac sempre ha sigut en Vegeta.
I prou rotllos, que ja pareixo una persiana!
PD: Si algunes formes verbals us sonen malament, és per el canvi aquí a la Comunitat Valenciana, però com tots sou, majoritàriament, de parla catalana oriental, intento adaptar-me a la forma d'escriptura.
Salutacions a tots!
Lucy Liberty- Humà
- Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Vila-real, Castelló
Re: La Lucy Liberty és aquí!
No et preocupis,ho fas perfectament,millor que molts Catalans xDD.
Benvinguda,passa't ho bé,a mi també m'agrada molt en Vegeta i fes molts amics .
Benvinguda,passa't ho bé,a mi també m'agrada molt en Vegeta i fes molts amics .
Melao- Humà
- Nombre de missatges : 6
Holahola!!
Sembla que en Vegeta aixeca passions xDD
No pateixis per com escrius, cadascú ho fa com sap ^^
Es un plaer tenir-te entre nosaltres
Sembla que en Vegeta aixeca passions xDD
No pateixis per com escrius, cadascú ho fa com sap ^^
Es un plaer tenir-te entre nosaltres
Benvinguda, Capi!!! Me n'alegro moltíssim de tenir-te per aquí!
Una abraçada!
Una abraçada!
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Benvinguda!!!! Espero que t'ho passis molt bé per aquí. I això de l'escritura... segur que escrius millor que jo que sóc catalana XD
Aliena- Namekià
- Nombre de missatges : 51
Data d'inscripció : 25/01/2012
Benvinguda, no importa en quin registri escriguis, tots t'entendrem i si no t'entenem alguna paraula ja es preguntara, parlant la gent s'enten i si no.... a prendre un got de llet ben calentona!!
Salut!!
Salut!!
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Moltes gràcies a tots per la vostra benvinguda! :3
Melao: Gràcies! Els fans d'en Vegeta i sobre tot del català d'en Vegeta dominarem algun dia el món. Teniu-ho ben clar!
Aska: Les frases d'en Vegeta són èpiques des de sempre. Però jo, que igualment vaig veure Kai en japonés, sóc fan d'en Ryo Horikawa (veu també d'en Captain Falcon, un dels meus personatges preferits de videojocs) i del personatge en sí.
Bardock: Una abraçada per a tu també!
Aliena: Nah! Això de l'escriptura en català no és el meu fort, tinc menys faltes en castellà... i crec que només vindre aquí em farà millorar. Bola de Drac em va ajudar molt en aquest tema, recordo quan em van preguntar què era un baliga-balaga en classe de Valencià!
Shindoh: Ei... em dones un got de llet calentona? Tinc la gola una mica fotuda i necessite alguna cosa calenta!
Melao: Gràcies! Els fans d'en Vegeta i sobre tot del català d'en Vegeta dominarem algun dia el món. Teniu-ho ben clar!
Aska: Les frases d'en Vegeta són èpiques des de sempre. Però jo, que igualment vaig veure Kai en japonés, sóc fan d'en Ryo Horikawa (veu també d'en Captain Falcon, un dels meus personatges preferits de videojocs) i del personatge en sí.
Bardock: Una abraçada per a tu també!
Aliena: Nah! Això de l'escriptura en català no és el meu fort, tinc menys faltes en castellà... i crec que només vindre aquí em farà millorar. Bola de Drac em va ajudar molt en aquest tema, recordo quan em van preguntar què era un baliga-balaga en classe de Valencià!
Shindoh: Ei... em dones un got de llet calentona? Tinc la gola una mica fotuda i necessite alguna cosa calenta!
Lucy Liberty- Humà
- Nombre de missatges : 28
Ubicació : Vila-real, Castelló
Hooola Lucy!!!! El meu personatge preferit també és en Vegeta!! (Ostres, si em sentís el pobre Vegeku... Tú també moles pare! ^^'') XD. Bueno! Espero que t'ho passis molt bé pel fòrum, i no et preocupis que ningú se't menjarà per aquí, i si ho fan doncs els estovem i llestos! ^^ Fins aviaat!
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum