Encàrrecs -Dibuixants
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Encàrrecs -Dibuixants
Hola grans guerrers de l'espai (uh yea. xD)!!
Com veig que molts de vosaltres esteu fets un artistes m'agradaria obrir aquest fil per proposar-vos una activitat a vere que us sembla:
Es tracta de fer uns encàrrecs de fanarts, per exemple, ficaré aquí una llista per que em digueu qui vol ser dibuixant de fanart i de oc's (personatges originals propis), i els altres anireu fent encàrrecs de les il·lustracions que volgueu, les penjarem al fil i les comentarem entre tots, que es pot millorar o que ens transmet etc...
Si la cosa tira podriem parlar de petits concursos i tal, així que animeu-vos eh!!
Deixo aquí la llista, aneu postejant per demenar apuntar-vos (i els que demaneu si us plau no us passeu tampoc, que això es fa per amor a l'art xD)
Dibuixants:
- Aska
- Shindoh
-
-
-
-
-
-
Demandants xDD:
- Itram (ara has d'escollir o simplement descriure el encàrrec i que algú dels dibuixants l'accepti a no ser com he dit avans que tu mateixa diguis qui vols que sigui l'artista)
SI TENIU CAP DUBTE, NOMÉS CAL QUE HO DIGUEU
Com veig que molts de vosaltres esteu fets un artistes m'agradaria obrir aquest fil per proposar-vos una activitat a vere que us sembla:
Es tracta de fer uns encàrrecs de fanarts, per exemple, ficaré aquí una llista per que em digueu qui vol ser dibuixant de fanart i de oc's (personatges originals propis), i els altres anireu fent encàrrecs de les il·lustracions que volgueu, les penjarem al fil i les comentarem entre tots, que es pot millorar o que ens transmet etc...
Si la cosa tira podriem parlar de petits concursos i tal, així que animeu-vos eh!!
Deixo aquí la llista, aneu postejant per demenar apuntar-vos (i els que demaneu si us plau no us passeu tampoc, que això es fa per amor a l'art xD)
Dibuixants:
- Aska
- Shindoh
-
-
-
-
-
-
Demandants xDD:
- Itram (ara has d'escollir o simplement descriure el encàrrec i que algú dels dibuixants l'accepti a no ser com he dit avans que tu mateixa diguis qui vols que sigui l'artista)
SI TENIU CAP DUBTE, NOMÉS CAL QUE HO DIGUEU
Editat per darrera vegada per Shindoh el Dl Jun 18, 2012 10:37 am, editat 2 cops en total
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Re: Encàrrecs -Dibuixants
Doncs jo m'apunto com a artista mediocre que soc xD
I potser demano algún encàrrec
I potser demano algún encàrrec
Re: Encàrrecs -Dibuixants
Interesant, jo m'apunto com a demanador de encarrecs desafiants.
Itram- Humà
- Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 06/03/2012
Ubicació : Univers 21
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum