[TP] [O] Dragon Ball NO
+17
Carla Van de Bra
Déu Vegeku U16
Juanki Krilín
Trafalgar Law
Sakmaister
Shindoh
Mark_Edogawa
Lucy Liberty
Aska
Jeanne Lladre Kamikaze
TrunkSword
Lupus Sigarrensis
Aliena
eriha
VEGT
Monkey D. Dani Son Gohan
Rei Bardock
21 participantes
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: [TP] [O] Dragon Ball NO
Ja teniu el capítol 4!
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Bones, sóc un nouvingut
Vui participar! estic fusionat amb en Krilín
Juanki Krilín- Humà
- Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 29/03/2012
Ubicació : TARRAGONA
jajajja es molt boo!!! X'DDD no he parat de riure!! jajaja t'ho estas curran bardock!! si senyor!
salut!
salut!
Juanki Krilín escrigué:Vui participar! estic fusionat amb en Krilín
Ja et tenia en compte des d'un començament, company
Capítol 4: Gran combat si senyor!!! Ara bé el millor és "Avui és dia de vaga..."
jajajajajajajajajajajaja molt bo els capitols, seguiu aixi
Déu Vegeku U16- Humà
- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 30/01/2012
Ubicació : Barcelona
Gran el combat d'en Lopen i meu xDD
Llàstima que hagi perdut
Aquesta me la guardo per la pròxima lluita ^^
Llàstima que hagi perdut
Aquesta me la guardo per la pròxima lluita ^^
Capítol 5:
M'encanten els anàlisis d'aquest tal Lupus.
Bon combat, Poder Cànid sempre endavant!!!
M'encanten els anàlisis d'aquest tal Lupus.
Bon combat, Poder Cànid sempre endavant!!!
Demà m'ho miro, ho prometo >__< !
Carla Van de Bra- Humà
Data d'inscripció : 27/03/2012
Ostres, jo també sóc fan de Extremodurooo!!!! >.<
Jeanne Lladre Kamikaze- Humà
- Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 09/03/2012
Jeanne Lladre Kamikaze escrigué:Ostres, jo també sóc fan de Extremodurooo!!!! >.<
Així doncs tenim més coses en comú a part de Bola de Drac xDDDD
L'Álex (Zanni-chan) també n'es un gran seguidor, per això el vaix voler posar la suadera d'Extremoduro
Quina es la teva cançó preferida?? La meva es "otra canción inútil para la paz"...
En tinc moltes, però tampoc es plan de parlar-ho en aquest fil, que ens anem d'offtopic per la vida xDDDJeanne Lladre Kamikaze escrigué:Quina es la teva cançó preferida?? La meva es "otra canción inútil para la paz"...
Aquest fil es per parlar del fanfic d'en Bardock
Pots obrir-ne un per parlar de música, si vols
Aska escrigué:En tinc moltes, però tampoc es plan de parlar-ho en aquest fil, que ens anem d'offtopic per la vida xDDDJeanne Lladre Kamikaze escrigué:Quina es la teva cançó preferida?? La meva es "otra canción inútil para la paz"...
Aquest fil es per parlar del fanfic d'en Bardock
Pots obrir-ne un per parlar de música, si vols
D'acord, d'acord xDD
Dragon Ball NO
Prepareu-vos que donaré òsties jejeje
Juanki Krilín- Humà
T___________________________________________________________T
Pobre ocellet de Aska T_T
Pobre ocellet de Aska T_T
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Tard, però ja he actualitzat el capítol 6. Perdoneu-me la meva ignorància en matèria de One Piece, hi ha coses que encara no hi he arribat.
jajajaja, primer nyanyo, quin Atxússss més fortuit de Joan Sanz
Juanki Krilín- Humà
Uoooooooooooooooo !!!! No sabia d'on treure el temps i ara mateix m'ho acabo de llegir tot ^^!! Segueix així Bardock, t'està quedant genial !
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Per quan el següent episodi? :3
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Potser li fare una llegida i sembla que en el primer capitol sigui l'unic personatge serios de la colla.
Itram- Humà
- Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 06/03/2012
Ubicació : Univers 21
Rei Bardock escrigué:CAPÍTOL 5: LES MASCOTES TAMBÉ SABEN LLUITAR![/hide]
- Spoiler:
- Piccola: Ara que els operaris ja han reconstruït el terreny de combat, procedirem a continuar amb el torneig!
- Miquel: Si només han trigat uns minuts... qui ho diria que hi ha hagut vaga...
- Vegeku: Això és perquè he estomacat (de nou) a en Coyona, aquesta vegada disfressat de piquet!
- Miquel: NO. Ehem, ehem. Vinga, el proper combat enfrontaran a en Lopen (també conegut com a Zanni chan) i l’Aska!
- Piccola: Ambdós de l’univers 1!
- Aska: Ei, heu vist a en Lopen?
- Lorenzo: Des que hem arribat no l’he vist...
- Shindoh: Jo tampoc...
Tots miren a en Bardock. Aquest, recolzat sobre la paret, assenyala cap a la porta de la sala de l’espai de l’Univers 1.
- Miquel: Si no pugeu al ring quedareu tots dos desqualificats!
- Aska: 5 minuts! No demano més!
L’Aska pica a la porta. Ningú contesta. Posa l’orella a la porta. No escolta res degut a que la sala és insonoritzada... Intrigat pel que estava passant allà dins, abaixa el pany de la porta i amb por obre una petita escletxa i mira l’interior a través d’aquesta. Gairebé l’habitació és fosca , però està il•luminada per algunes espelmes. Fa una olor a estranya, com d’encens i es sent música que a l’Aska li és familiar. “Què collons passa aquí?! Quin lloc més tenebrós!” –pensa l’Aska. “I si està fent alguna mena de ritual? O si algú l’ha posseït? Bé, tant se val, l’he de salvar perquè és el meu amic”. I amb decisió obre la porta i impacta contra la paret. De cop i volta, a l’obrir la porta s’escolta en tot l’estadi la música de la sala de l’espai de l’Univers 1:
“Sueña que sueña con ella,
si en el infierno espera,
quiero fundirme en tu fuego,
como si fuese de cera.
Sueña que sueña la estrella,
siempre en estado de espera,
vuelve a coger la botella,
pasar las noches en vela
Siempre en estado de espera...”
L’Aska somriu. Aquesta cançó li recorda a un dels milers de concerts d’Extremoduro als quals ha assistit. Precisament quan va conèixer la Shindoh sonava aquesta cançó en un concert. Envaït per la nostàlgia, és hora de tornar al món real i aquest és el torneig de DB NO. L’ il•luminació de les espelmes és suficient com per veure per on camina. L’olor a encens li recorda a quan posa ambientador quan va al lavabo. “Deu ser pachuli?” –pensa l’Aska. Observa que en Lopen està escrivint alguna cosa en l’ordinador a una velocitat frenètica. Cada segon que passa en Lopen escriu una pàgina. “Lopen!!! Lopen!!! Que no em sents!!??” –crida l’Aska.
Degut a l’altíssim volum de la música, era impossible que el sentís. S’apropa a ell i li dóna una cleca ben forta.
- Lopen: Però què fots?
- Aska: Hem d’enfrontar-nos al torneig.
- Lopen: M’heu inscrit? Us he dit que havia d’acabar la ressenya de les obres complertes de Proust! Vaig tres mesos enrederit! La Luna em matarà...
- Aska: El guanyador del torneig podrà demanar tres desitjos a les Boles de Drac. Podries demanar que en Proust ressusciti... I totes les obres de tots els autors que vulguis!
- Lopen: No se m’havia acudit! Per què no m’has avisat abans?
- Aska: Perquè...
L’Aska para la música i tanca la porta. En Lopen ja havia pujat al ring i l’Aska fa el mateix.
- KingSuguru: Ahora veremos el patético nivel que tienen los moderadores catalanes.
- RYOGADALFGAN: Será un combate diferente al resto.
- KingSuguru: Ahora que la versión catalana está manca de moderadores, voy a ir a eliminar comentarios y culparé al servidor. ¡Muaaaaaajajaja!
El combat comença i sembla que l’Aska porta l’iniciativa. Li etziba una sèrie de cops a en Lopen que no pot aturar. En Lopen recolza les seves dues mans al terra a l’alçada del seu clatell i s’aixeca per donar-li un fort cop de genoll que pica en tota la barbeta de l’Aska. Tots dos retornen a la posició inicial. Ara en Lopen es dirigeix a l’Aska i qui porta l’iniciativa del combat, clavant-li una sèrie de cops de puny i de peu brutals a l’Aska. Aquest sembla que està indefens i finalment activa la seva barrera protectora. L’Aska s’eleva pel cel de l’estadi preparant un atac...
- Aska: M’has fet molt de mal. Però aquest atac acabarà amb tu. Com amic teu que sóc, et recomano que no t’hi exposis perquè et puc desintegrar totalment.
- Lopen: Ho espero amb candeletes!
- Aska: DELL ALL + BAN!!!!!!!!
- Lopen: Imbècil...
- KingSuguru: Què? ¡Mi especialidad! ¡Y encima potenciada!
- Vegeku: Hahahaha! El famós botó blau!
Sembla que l’Aska prem alguna cosa de la seva mà dreta i immediatament en Lopen és cobert per una gran llum blava que provoca una explosió. Un gran núvol de pols cobreix la zona en què ha anat directe l’atac i quan es dissipa es veu a en Lopen fresc com una rosa.
- Aska: No em puc creure que no t’hagi afectat!
- Lopen: Els banejos no serveixen en contra meva, recorda que també sóc moderador.
- El Rey Broly: Así que con este ataque me han baneado millones de veces en Multiverse...
- Coyona: A mí también. Y cada vez regreso más strong.
L’Aska torna a la superfície del ring, nerviós perquè la seva tècnica no li havia funcionat. El que no sap l’Aska és que en Lopen havia utilitzat el seu escut per protegir-se del seu atac i havia exhaurit molta energia.
- Lupus Sigarrensis: Ningú guanyarà aquest combat.
- SokuShageta: Per què? En Lopen té avantatge clar.
- Lupus Sigarrensis: Estan igualats en força, agilitat i rapidesa. I tots dos tenen un estil de lluita molt semblant. El primer que agafi una mica d’avantatge guanyarà.
- Shindoh: Vinga, Aska! Si no guanyes aquesta nit et deixo sense... Ja saps!
Les paraules de la Shindoh fan reaccionar l’Aska i se’n va directe al seu adversari. Comença una nova onada de cops pel cel per part dels dos rivals a una velocitat increïble. Es donen un cop de cap i ambdós cauen al terra de l’estadi i s’aixequen.
- Lopen: Si seguim així el combat durarà hores.
- Aska: El combat s’ha de decidir d’alguna manera. I seré jo qui el decideixi!
L’Aska comença a recitar unes paraules en veu baixa i mirant el terra “Summoms the Spirits of Light. Aska is the eagle of the rising sun”. Concentra tot el seu poder, surt una llum enorme del seu cos que s’eleva a milions de quilòmetres de la superfìcie de l’estadi i de cop i volta apareix y apareix un ocell gegant que simbolitza l’Esperit de la Llum. Cada cop que l’Aska invoca al que anomena el seu “alterego” acaba esgotat.
- Aska: TSSSUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIEEEEE!!!!!!!
L’Esperit llança un raig molt fi de color groc a en Lopen i aquest només té temps de protegir-se i queda estabornit al terra. L’Aska aprofita la situació per clavar-li un cop de genoll molt fort a l’estómac, en Lopen comença a tossir i escopir sang.
- Lopen: Has jugat brut! No m’ho esperava de tu! Cof, cof!
- Aska: Les regles permeten lluitar d’aquesta manera. Vinga, ataca!
L’ocell gegantí bufa un fort vent amb el qual gran part del terra del ring surt dirigit cap a en Lopen i aquest esquiva com tots totes les ràfegues de pedra que pot. En Lopen s’eleva cap el cel i baixa a una velocitat increïble i clava un fort cop de puny al terra del ring fent un forat gros. Comença a aparèixer un fum de color blanc degut a que en Lopen estava realitzant una tècnica d’invocació. Apareix un gosset molt petit i inofensiu...
- Lopen: Merda, estic tan esgotat que la tècnica m’ha sortit malament...
- Aska: Pobre Maromi... l’has fet venir per res...
- Maromi: Grrrrrrrrrrrr!
- Vegeku: Hahaha! Maromi! Iiiiii, iiiii! Cara de porquet! Hola, microbi! Què fas, esquitx? Estàs tan agallinat que ni et surt la veu per contestar!
L’Aska ordena al seu ocell que ataqui i aquest agafa a en Maromi del cop i el comença a voltejar, donant-li cops brutals contra el terra.
- Aska: Para!!! T’ordeno que paris!!!!
- Lopen: Però què fa el teu ocellot!?
- Aska: S’ha tornat boig!
L’estadi queda esgarrifat degut a l’espectacle tenebrós que estan presenciant. A en Lopen li comencen a caure les primeres llàgrimes perquè sap que el seu gos deixarà d’existir d’aquí uns moments. Molts records li venen al cap, entre ells les llargues nits entrenant amb el seu gos, les estones llançant-li la pilota i en Maromi retornant-li... Decideix posar fil a l’agulla i sacrificar-se perquè el seu gos visqui. Però en Bardock decideix actuar per seu compte des de l’espai de l’Univers 1, cridant amb força:
- Bardock: Maromi! Imagina’t que aquest ocell és el gos que bordes quan passes per davant de la porta d’aquella casa!
- Maromi: GGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
En Maromi escolta les paraules d’en Bardock i comença a créixer desorbitadament fins gairebé la mida d’un Ozaru i l’alterego de l’Aska es veu obligat a deixar anar a en Maromi degut a que molt més gros que ell. En Maromi embogeix, observa el seu contrincant i se’l menja d’una queixalada.
- Lopen: Maromi! Com has gosat atacar sense el meu permís! Ho sento, Aska...
En Maromi es va encongint i fa una mena de rotet que deixa anar una ploma de l’ocell que s’havia menjat fa uns segons. L’Aska salta i fa que la ploma s’uneixi amb el seu cos. En Maromi, per la seva part, torna a la seva mida original.
- Aska: No passa res. Puc invocar l’Aska sempre i quan tingui l’energia suficient i tingui una ploma seva. Has guanyat!
- Lopen: Ha estat un bon combat!
- Aska: Sens dubte! Així doncs. No desinvoques a en Maromi?
- Lopen: NO. Vull que em faci companyia mentre escric la ressenya i a ell li convé prendre aire fresc.
- Miquel: En Lopen de l’Univers 1 és el guanyador!
Els dos participants, juntament amb en Maromi, retornen a l’espai de l’univers 1 ja curats del brutal combat. En Maromi es dirigeix a en Bardock remenant la cua i saltant.
- Bardock: Maromi! Ho has fet molt bé!
- Maromi: Gggrrrr! Bup!!! Grrrr!
- Aska: Hahaha, què li passa a en Maromi?
- Lopen: Res estrany, sempre estan així aquests dos!
- Piccola: Ja arribat l’hora d’anunciar el següent combat! Que es prepari en Zoro de l’Univers 10... contra...
- Miquel: Aviam si ho endevineu!
FI DEL CAPÍTOL 5
Vegeta Príncep Gitano- Humà
- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Tarragona
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3