Tendes físiques o online bones per a comprar material manga?
+2
Sakmaister
Shindoh
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Tendes físiques o online bones per a comprar material manga?
Coneixeu botigues físiques o online amb varietat de material manga? Deixant a part la varietat de còmics, m'arrefereixo a art-books, shonens, merchandising en general...
Ultimament em passo per norma comics bastant però se m'ha quedat curt, en quant a còmics està prou bé pero de art-books que ara mateix es de gran interès per mi, més aviat es pobre.
Merci per l'ajut!!
Ultimament em passo per norma comics bastant però se m'ha quedat curt, en quant a còmics està prou bé pero de art-books que ara mateix es de gran interès per mi, més aviat es pobre.
Merci per l'ajut!!
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Re: Tendes físiques o online bones per a comprar material manga?
Shindoh escrigué:Coneixeu botigues físiques o online amb varietat de material manga? Deixant a part la varietat de còmics, m'arrefereixo a art-books, shonens, merchandising en general...
Merci per l'ajut!!
Post ben pensat, a mi també m'interessa , així que les futures respostes les esperaré amb molt bona gana, sobretot concretament amb Bola de Drac
Mmh... per a material manga, hi ha una tenda per Internet que és la TokyoShop (http://tokyoshop.es/). Té gran varietat de productes relacionats amb el manga, anime i la cultura japonesa... practicament totes les coses relacionades amb aquest món les he aconseguit a aquesta tenda.
Dins de Bola de Drac, crec que hi ha una promoció de figura de Vegeta i Dr. Gero ara mateixa... això i la del set de DBZKai de figures (4 figures, van) per 50€.
No és fer publicitat, però m'agrada molt aquesta web i la vull compartir amb vosaltres!
Dins de Bola de Drac, crec que hi ha una promoció de figura de Vegeta i Dr. Gero ara mateixa... això i la del set de DBZKai de figures (4 figures, van) per 50€.
No és fer publicitat, però m'agrada molt aquesta web i la vull compartir amb vosaltres!
Lucy Liberty- Humà
- Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Vila-real, Castelló
Arkham Comics
C/ Xuclà, 16, 08001 Barcelona
Chunichi Comics
Travesera de Corts, 283, 08014 Barcelona
Republica Manga S.c.p.
C/ Ros de Olano, 21, 08012 Barcelona
Antifaz
C/ Gran de Gràcia, 239, 08012 Barcelona
Mon Mitic Comics
c/ Camil Fabra nº 5 local 2, BARCELONA ( BARCELONA ), 08030 Barcelona
Comics Aventura
Rambla Guipúscoa, 13, 08018 Barcelona
Cosmic Comics & Merchandising
C/ Castillejos, 272, 08025 Barcelona
Totcomics
C/ Jocs Florals, 106, 08014 Barcelona
No he estado en todas las tiendas porque me han pasado la lista esta semana y tengo que investigarlas, pero en alguna encontrarás fijo, esta tarde voy a ir a ver alguna a ver que tal xddd
Vegeta_Saiyan- Humà
- Nombre de missatges : 35
Ubicació : Planeta Vegeta
Arkham comic ya he estado basicamente por el tema de que la eoi donde voy está relativamente cerca, y bueno si, en comics está bastante bien pero a mi actualmente lo que me interesa son artbooks
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Ubicació : Òdena
Et deixo un enllaç de Tokio Shop centrat en Bola de Drac:
http://www.tokyoshop.es/b2c/index.php?page=pp_productos.php&tbusq=1&ref=1002&md=1
http://www.tokyoshop.es/b2c/index.php?page=pp_productos.php&tbusq=1&ref=1002&md=1
Super Vegeta- Namekià
- Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac
Holes
A barcelona A via laietana teniu "continuara comics" una planta de comic europeu( tintin, cap trueno etc)
I al soterrani... manga per doquier!!!! Tenen coses noves y antigues. Fins i tot gashapon i maquina de cartes. Fa molt que no hi vaig, pero es del les milllors.
Salutacions
A barcelona A via laietana teniu "continuara comics" una planta de comic europeu( tintin, cap trueno etc)
I al soterrani... manga per doquier!!!! Tenen coses noves y antigues. Fins i tot gashapon i maquina de cartes. Fa molt que no hi vaig, pero es del les milllors.
Salutacions
John Crichton- Namekià
- Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 03/02/2012
Ubicació : La nau levyathan Moya,