Animes traumàtics
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Animes traumàtics
Parlem aqui d'animes que han provocat trastorns mentals a nosaltres o a persones que ens envolten!
Jo parlaré de com vaig traumatitzar a unes 10 persones que ens haviem reunit per veure una peli... i vaig portar una peli d'anime. La peli d' Utena xD
Es veu que la combinació de morenetes fresques, incest, violacions, noies que es transformen en cotxes i la vaca-Nanami va ser masa per a gent no acostumada als animes xDD De fet em miraven amb cara horroritzada al acabar la peli, una cosa aixi:
Jo parlaré de com vaig traumatitzar a unes 10 persones que ens haviem reunit per veure una peli... i vaig portar una peli d'anime. La peli d' Utena xD
Es veu que la combinació de morenetes fresques, incest, violacions, noies que es transformen en cotxes i la vaca-Nanami va ser masa per a gent no acostumada als animes xDD De fet em miraven amb cara horroritzada al acabar la peli, una cosa aixi:
Kaname- Namekià
- Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Ubicació : Mallorca
Re: Animes traumàtics
Aquesta peli va traumatitzar als veterans que ja ens saviem la sèrie de pe a pa, una bona feina si senyor tot i que... bueno, potser es van fer massa exageracions amb les metàfores xD
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
jo em vaig trauma una mica amb l'anime de school days... es una mica massa tenebros, se que no surten ni fantasmes ni res XD jaja pero estan pirats!! jo no he vist els milers de finals que te nomes n'he vist un, i no em va agradar gaire pero va ser interesant XD jajajaj extranyy... jajaja
qui no l'hagi vista, i li agradi la sang que la miri es bastant extranya XD
fins aviat!
bby:Tay
qui no l'hagi vista, i li agradi la sang que la miri es bastant extranya XD
fins aviat!
bby:Tay
Si VEGT, School days no deixa indiferent xD Que vares veure el final del "nice boat"? XDDD
Kaname- Namekià
- Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Ubicació : Mallorca
no en tinc ni idea, XD jaja no m'hen enrecordo de quin en vaig veure XD jaja pero se que hi havia bastant de sang X'D per dos persones... U...U XD
fins aviat!
by:tay
fins aviat!
by:tay
Jo em vaig espantar en veure l'opening d'Evangelion, abans de mirar una de les pelicules de bola de drac Z ( pero no se quina)
Awesome_Goku- Humà
- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 09/04/2012
Jo no m'he espantat a cap ànime, però miraré la peli d'Utena i l'anime de school days a veure que hem semblen...
Salutacions del gran Príncep Sayià
Salutacions del gran Príncep Sayià
Super Vegeta- Namekià
- Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum