Bola de Drac Multiverse - Fòrum
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cercar

Resultados por:

Rechercher Búsqueda avanzada

Afiliats

JohanDark Wordpress

Bola de Drac Multiverse

ALTRES LINKS D'INTERÉS _______________________

Propera veu promocional per DBM català.

+12
jordi_xala
Gogeta
VEGT
Botifarra Carcolh
Finn Hudson
Lasombradenox
Shindoh
Lucy Liberty
Aliena
Lupus Sigarrensis
Aska
Rei Bardock
16 participantes

Qui us agradaria que gravés la propera promoció de DBM català?

Propera veu promocional per DBM català. Vote_lcap8%Propera veu promocional per DBM català. Vote_rcap 8% 
[ 2 ]
Propera veu promocional per DBM català. Vote_lcap35%Propera veu promocional per DBM català. Vote_rcap 35% 
[ 9 ]
Propera veu promocional per DBM català. Vote_lcap23%Propera veu promocional per DBM català. Vote_rcap 23% 
[ 6 ]
Propera veu promocional per DBM català. Vote_lcap0%Propera veu promocional per DBM català. Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Propera veu promocional per DBM català. Vote_lcap0%Propera veu promocional per DBM català. Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Propera veu promocional per DBM català. Vote_lcap4%Propera veu promocional per DBM català. Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
Propera veu promocional per DBM català. Vote_lcap12%Propera veu promocional per DBM català. Vote_rcap 12% 
[ 3 ]
Propera veu promocional per DBM català. Vote_lcap18%Propera veu promocional per DBM català. Vote_rcap 18% 
[ 5 ]

Vots Totals : 26

Propera veu promocional per DBM català. Empty Propera veu promocional per DBM català.

Missatge  Rei Bardock Dt Gen 24, 2012 7:19 pm

Voteu quina us agradaria que fos la propera veu promocional de Dragon Ball Multiverse en català i s'intentarà fer tot el possible perquè en faci una gravació. Espero que us agradi l'iniciativa! Penseu que els que surten a l'enquesta són els que més o menys tenen protagonisme.

Editat per darrera vegada per Rei Bardock el Dj Gen 26, 2012 9:49 am, editat 1 cop en total
Rei Bardock
Rei Bardock
Administrador Dai Kaioshin
Administrador Dai Kaioshin

Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Propera veu promocional per DBM català. Empty Re: Propera veu promocional per DBM català.

Missatge  Aska Dc Gen 25, 2012 11:07 pm

A mi m’agradaria que ho fes en Josep María Mas... Sóc fan de la veu d’aquest home desde que el vaig sentir fent de Touga Kiryuu a Utena.
M’encanta la seva veu i la seva interpretació a Kai com a follet tortuga em sembla molt bona Wink

Salut!!
Aska
Aska
Administrador Ro Kaioshin
Administrador Ro Kaioshin

Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 24/01/2012
Ubicació : IN04

https://dbmcat.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Propera veu promocional per DBM català. Empty Re: Propera veu promocional per DBM català.

Missatge  Lupus Sigarrensis Dj Gen 26, 2012 7:28 am

Per la meva banda com ja havia dit al FB doncs l'Enric Isasi, el narrador.
Lupus Sigarrensis
Lupus Sigarrensis
Humà
Humà

Nombre de missatges : 43
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Calaf - Alta Segarra

http://planetasigarra.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Aliena Dj Gen 26, 2012 9:44 am

No hi es a la llista. Como no podria ser d'altra manera tractan-se de mi... M'agradaria per l'Aleix Estadella, la veu d'en Trunks i en Zarbon. El meu vot va per altres llavors.

Però si no es pot doncs per en Marc Zanni o l'Oscar Muñoz.
Aliena
Aliena
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 51
Data d'inscripció : 25/01/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lucy Liberty Dj Gen 26, 2012 9:50 am

Personalment, crec que si hi ha un un vídeo promocional de Multiverse fet pel Joan Sanz (Vegeta) i per la Mònica Padrós (Goku xicotet), el candidat més important hauria de ser en Marc Zanni, per fer d'en Goku major.
En tot cas, m'agradaria molt escoltar la veu de l'Enric, el narrador, perfecta per a anunciar el torneig de Multiverse.
Lucy Liberty
Lucy Liberty
Humà
Humà

Nombre de missatges : 28
Ubicació : Vila-real, Castelló

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shindoh Dj Gen 26, 2012 10:38 am

He votat pel Zanni que a la seva veu li tinc un carinyo especial xDD
pero per mi seria igual d'espatarrant un enric isasi o un marc zanni Razz
Shindoh
Shindoh
Administradora Kaioshin
Administradora Kaioshin

Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lasombradenox Dj Gen 26, 2012 11:50 am

A mi m'agradaria que ho fés l'home que posava la veu al Satan de Z, o el doblador del Trunks adult (com suggerien més amunt). Dels que hi ha a la llista "oficial", em decanto per l'Enric Isasi Smile
Lasombradenox
Lasombradenox
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 65
Ubicació : El Carmelo, Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Finn Hudson Dj Gen 26, 2012 4:56 pm

Jo crec que si es pensa un bon diàleg, el més èpic seria l'Enric Isasi bounce
Finn Hudson
Finn Hudson
Humà
Humà

Nombre de missatges : 23
Ubicació : Aquí y allà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Botifarra Carcolh Dj Gen 26, 2012 10:13 pm

M'agradaria molt la veu del Cor Petit per que m'agraden molt els nameks.
Botifarra Carcolh
Botifarra Carcolh
Humà
Humà

Nombre de missatges : 22

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  VEGT Dg Gen 29, 2012 2:28 am

mmm... a mi m'agradaria la veu d'en cor petit! >u< nose perque pero es la tercera veu que m'agrada de bola de drac ^^ la trobo nose.. com explicar-ho jeje jo voto per en cor petit! ^^

by;tay
VEGT
VEGT
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 97
Data d'inscripció : 28/01/2012
Ubicació : en un lloc molt lluny d'aqui planejant el meu pla malefic...

http://vegt.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gogeta Dl Gen 30, 2012 9:39 am

jo ho veig clar, en cor petit
Gogeta
Gogeta
Humà
Humà

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 30/01/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jordi_xala Dl Gen 30, 2012 10:29 am

a mi m'agradaria que fos en vegeku
jordi_xala
jordi_xala
Humà
Humà

Nombre de missatges : 5

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Senyor Satân Dl Gen 30, 2012 1:25 pm

Desitjaria de bon grat que fos en Joan Pau Piqué (veu d'en Satan a BDZ) però, al no ser possible, aposto per l'Enric Isasi.
Senyor Satân
Senyor Satân
Humà
Humà

Nombre de missatges : 3

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  )DarkBardock( Dc Feb 22, 2012 7:07 am

Voto per en Marc Zanni, té una bona veu, apart de que és la veu adulta del nostre Goku.
)DarkBardock(
)DarkBardock(
Humà
Humà

Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 21/02/2012
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shen Dv Ago 31, 2012 1:15 am

La veu d'en Jaume Mallofré (Cèl·lula) amb les imatges de fons d'en Cèl·lula als estudis de televisió anunciant el torneig de DBM crec que serien especialment persuasives.
Shen
Shen
Humà
Humà

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 31/08/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Itram Dv Oct 05, 2012 5:18 am

Molt bones suggerencies pero el meu vot es per al Narrador de Bola de drac i la seguent veu si no pot ser la primera seria en Celula.
Itram
Itram
Humà
Humà

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 06/03/2012
Ubicació : Univers 21

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum