volia fer una pregunta ^^
4 participantes
Pàgina 1 de 1
volia fer una pregunta ^^
no se on posar això jeje i ho he posat aqui.. U..U
volia preguntar una cosa, he vist que hi ha gent que te que es humà, en hi ha d'altres que posa que es namekià això? perque es? perque es un "rango" especial o que? jeje esque tinc curiositat...
moltes gracies per l'atenció ^w^
fins aviat!
by:tay
volia preguntar una cosa, he vist que hi ha gent que te que es humà, en hi ha d'altres que posa que es namekià això? perque es? perque es un "rango" especial o que? jeje esque tinc curiositat...
fins aviat!
Re: volia fer una pregunta ^^
VEGT escrigué:no se on posar això jeje i ho he posat aqui.. U..U
fins aviat!
Un admin ho faira millor, però: Pel que se els rangs son determinats pel numero de missatges que escrius, es a dir, quan has escrit 50 missatges en aquest fórum el teu rang passa a ser Namekià als 100 Saiyà... no en se més però va així
espero haver ajudat ^^
Trafalgar Law- Saiyà
- Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 06/02/2012
Ubicació : En algun lloc del món de One Piece
aaaaaa okey!! XD jajaj m'imaginaba una cosa per l'estil pero ho volia comprobar xD jajajaa moltes gracies!! t'ho agraiexo!!
fins aviat!
fins aviat!
Com diu el Trafalgar, el rang depèn directament del nombre de posts, no es res especial, es com una motivació més per a que postegeu. Recorda però, que el flood no es permès i per tant preferim pocs posts pero substanciosos
Salutacionss!!
Salutacionss!!
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
ok, moltes gracies ^W^, si ja ho se que el flood ni l'spam no està permès, ^w^ ni tampoc donar respostes curtes o sense sentit, jeje això es igual a molt forums.
moltes gracies!
fins àviat!
moltes gracies!
fins àviat!
Veus, ara que els dos em enviat 51 missatges ja som Namekians! mu muahahahahha, que dèbils que son els humans eh VEGT, quina pena que em fan muahahahah XD
Trafalgar Law- Saiyà
jajaj sii!! son molt debils!! XD jaja som els millors!! XD jaja els namekians!! >w< jajaj espero arribar mes lluny!! weeeeaaaa!
>w<
fins àviat!
>w<
fins àviat!
I espereu a pujar més que flipareu xDD
El Bardock s'ha currat els rangs així que disfruteu-los tant com pogueu!!
El Bardock s'ha currat els rangs així que disfruteu-los tant com pogueu!!
MuaHaHahahaha Veus Namekiana dèbil! ara sóc un Saiyà des d'aquí dalt us veieu tant dèbils els Namkians i el Humans Hehehe
Per cert com que sóc el primer Saiyà de fòrum em podeu considerar el vostre rei.
(aquest missatge no va pels Kaitoxins XD, que a vosaltres us aprecio molt )
Per cert com que sóc el primer Saiyà de fòrum em podeu considerar el vostre rei.
Trafalgar Law- Saiyà
Mira aquest saiyà merdós! ò.ó com farda! se se... aqui fen-te el xulo! ja veuràs! com t'atraparé!
wajajajjaaaaa!!!
wajajajjaaaaa!!!
Trafalgar Law escrigué:MuaHaHahahaha Veus Namekiana dèbil! ara sóc un Saiyà des d'aquí dalt us veieu tant dèbils els Namkians i el Humans Hehehe
Vale! ^v^ No passa pas res! Si a nosaltres això, ens és igual, oi que sí ...? Hi hem de treure importància a això... No passa absolutament res.. I la Tay segurament està d'acord amb mi pel que veig... Oi que si...? No ens preocupa lo més mínim... Ni s'ens havia passat pel cap contractar un sicari i tal per treure't el tro... Oi que no Tay?
Uwahahahahahaha...
-Merrda, merrrda, merrrrda, merrrrrda, merrdaaaaaa!!!!
(De bon rotllu! )
Son Bra- Namekià
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Ubicació : Spain is different ^^
Postegeu molt i sereu uns saiyans molt macus *_*
Pàgina 1 de 1