emoticonos Dragonball
5 participantes
Pàgina 1 de 1
emoticonos Dragonball
soc un friki i e pensat en una frikada XD jo estic registrat a Pirateking es una web de One piece i tenen tots els emoticonos amb les cares dels personatges, no us faria gracia postejar i posar una cara dels protagonistes de bola de drac ???? XDD
Vegeta_Saiyan- Humà
- Nombre de missatges : 35
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Planeta Vegeta
Re: emoticonos Dragonball
Sí! jo també havia tingut aquesta idea... De fet ja en ten¡in un Però en altres Webs n'he forces més, seria un detall força agradable
Trafalgar Law- Saiyà
- Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 06/02/2012
Ubicació : En algun lloc del món de One Piece
Estem pensant en una cosa així, el Bardock, l'Aska i jo o estem parlant, es possible que personalitzem més aviat el tema de fils i categories amb imatges, ja vorem, pero sí, canvis per a millor hi hauràn, no patiu.
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Ubicació : Òdena
Com està aquest tema? Heu trobat alguna coseta més?
Trafalgar Law- Saiyà
Penseu que el fòrum es molt jove i tots tres tenim vides molt diferents i amb horaris molt dispars.
Fer emoticones es molt chungo, però tinc la intenció de no deixar cap dels que venen per defecte. Potser no tots avaben sent de DB, però els que hi ha ara no m'agraden massa xDDD
Per altra banda, els subfòrums tindran una imatge identificativa, això també es va a clarar. Només falta fer la feina (que no es poca) ^^
Fer emoticones es molt chungo, però tinc la intenció de no deixar cap dels que venen per defecte. Potser no tots avaben sent de DB, però els que hi ha ara no m'agraden massa xDDD
Per altra banda, els subfòrums tindran una imatge identificativa, això també es va a clarar. Només falta fer la feina (que no es poca) ^^
Ah d'acord! Així que ja esteu treballant Pel que dius crec que quedarà molta "guapu" enhorabona pel que feu i fareu I també tinc ganes d'utilitzar els nou emoticones
Us pot quedar de PM!
Us pot quedar de PM!
Trafalgar Law- Saiyà
Personalment jo estic buscant coses més enllà de les icones ... pero es dificil per que el fòrum te un límit de "tuneo" xDDD
No ens oblidem, no us preocupeu.
No ens oblidem, no us preocupeu.
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Ubicació : Òdena
RE:moticonos DragonBall
No passa res, jo hem conformo amb uns poquets,XD, mentre surti algún del Goku Vegeta i algún dolent ja està bé, almenys ho haureu intentat.
Salutacions del gran Príncep Saiyà
Salutacions del gran Príncep Saiyà
Super Vegeta- Namekià
- Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum