Bola de Drac Multiverse - Fòrum
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.






Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Afiliats

JohanDark Wordpress


Bola de Drac Multiverse

ALTRES LINKS D'INTERÉS _______________________




buster sword o espasa mortal

4 participantes

Ir abajo

buster sword o espasa mortal Empty buster sword o espasa mortal

Missatge  SokuShageta Dg Gen 29, 2012 3:06 am

Veieu, jo no tinc diners, soc estudiant, llavors, els meus amics em fan bons regals (cars), pero jo no puc fero, llavors opto per utilitzar el meu talent per fer regals artesanals: una camiseta pintada a ma, una figura d'un personatge d'una película, etc.

llavors, el meu proxim projecte es fer l'espasa mortal o buster sword de Angeal, Zack i finalment Cloud que apareix en Final Fantasy VII, concretament el model que apareix per primer cop en Final Fantasy VII Crisis Core.
buster sword o espasa mortal Zackfairr

Bé, investigant he trobat aquest model bastant conescut per internet:
buster sword o espasa mortal 23
Però no m'acaba d'agradar, primer que no es el model crisis core, després te els forats per la materia desplasats, no se...

Mes endevant vaig trobar aquesta:
buster sword o espasa mortal Crisis_Core_Buster_Sword_by_Pomjo07
buster sword o espasa mortal Buster_Sword_Ver__1_5_by_Pomjo07
La veritat es que trobo que es un treball increible, (jo faré el que pugui)

Veieu, necesito concells, resulta que traballar amb fusta em resulta una mica difícil perque no tinc un garatge o un taller. Llavors he pensat en utilitzar cartró ploma.

¿Creieu que el cartró ploma es lo suficientment consistent?
¿L'empunyadura s'auria de fer amb fusta? comprant un pal d'escobra de fusta?
SokuShageta
SokuShageta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Aqui, a casa meva home!

http://sokushageta.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

buster sword o espasa mortal Empty Re: buster sword o espasa mortal

Missatge  Rei Bardock Dg Gen 29, 2012 5:46 am

M'encanta la teva idea! Per a mi, el millor regal és una creació pròpia. Malauradament, hi ha molt poca gent que ho entengui, prefereixen que els regalin PlayStation 3, Ordinador portatils, televisions, etc. A mi un nen de 10 anys em va regalar un dibuix d'en Majin Vegeta i em va fer molt feliç.

Llàstima no poder-te ajudar en aquest tema, però et desitjo molta sort i quan tinguis l'espasa acabada espero que pengis una foto Razz
Rei Bardock
Rei Bardock
Administrador Dai Kaioshin
Administrador Dai Kaioshin

Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

buster sword o espasa mortal Empty Re: buster sword o espasa mortal

Missatge  SokuShageta Dg Gen 29, 2012 8:19 am

Rei Bardock escrigué:M'encanta la teva idea! Per a mi, el millor regal és una creació pròpia. Malauradament, hi ha molt poca gent que ho entengui, prefereixen que els regalin PlayStation 3, Ordinador portatils, televisions, etc. A mi un nen de 10 anys em va regalar un dibuix d'en Majin Vegeta i em va fer molt feliç.

Llàstima no poder-te ajudar en aquest tema, però et desitjo molta sort i quan tinguis l'espasa acabada espero que pengis una foto Razz

Grácies per l'interes! Very Happy
SokuShageta
SokuShageta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Aqui, a casa meva home!

http://sokushageta.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

buster sword o espasa mortal Empty Re: buster sword o espasa mortal

Missatge  Trafalgar Law Dl Feb 06, 2012 9:16 pm

un amic li va regalar a un altre la espasa que porta el Link de Zelda, estava feta:

Empunyadura massissa de fusta, que encaixava perfectament amb la fulla i després amb un punt de cola ja estava. La fulla la part més difícil i a més la que no vaig veure com la feia, però: 2 fulloles (uns 70 mm) va retallar la forma que volia, va polir perquè tingues forma còncava, i llavors amb petits llistons que ajuntaven una fullola amb l'altra (la part més difícil segons ell)
I a l'hora de pintar, primer una capa d'imprimació amb tempera blanca (sino també es pot fer amb negre) i llavors la part de la fulla que no talla: amb pintura d'esmalt i un punt de pintura metal·litzada, la fulla que "talla" amb pintura metal·litzada i els adorns amb pintura d'esmlat de color Or.

Saluts, i espero haver ajudat Wink
Trafalgar Law
Trafalgar Law
Saiyà
Saiyà

Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 06/02/2012
Edad : 27
Ubicació : En algun lloc del món de One Piece

Tornar a dalt Ir abajo

buster sword o espasa mortal Empty Re: buster sword o espasa mortal

Missatge  SokuShageta Dt Feb 07, 2012 12:17 am

Trafalgar Law escrigué:un amic li va regalar a un altre la espasa que porta el Link de Zelda, estava feta:

Empunyadura massissa de fusta, que encaixava perfectament amb la fulla i després amb un punt de cola ja estava. La fulla la part més difícil i a més la que no vaig veure com la feia, però: 2 fulloles (uns 70 mm) va retallar la forma que volia, va polir perquè tingues forma còncava, i llavors amb petits llistons que ajuntaven una fullola amb l'altra (la part més difícil segons ell)
I a l'hora de pintar, primer una capa d'imprimació amb tempera blanca (sino també es pot fer amb negre) i llavors la part de la fulla que no talla: amb pintura d'esmalt i un punt de pintura metal·litzada, la fulla que "talla" amb pintura metal·litzada i els adorns amb pintura d'esmlat de color Or.

Saluts, i espero haver ajudat Wink

moltes gràcies per les molèsties.
m'ha semblat entendre que tot estava fet amb fusta, oi?
El pal de fusta per el mànec no seria un problema, però el full haurà de ser d'un altre material, perquè em costa treballar amb fusta.
SokuShageta
SokuShageta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Aqui, a casa meva home!

http://sokushageta.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

buster sword o espasa mortal Empty Re: buster sword o espasa mortal

Missatge  Lucy Liberty Dt Feb 07, 2012 8:21 am

(Parle de la fulla de l'espasa) Sempre es pot fer amb cartolina ben consistent i després, amb fulls de cartolina platejada o pintura també d'aquest color. La cosa es que per a que quede bé sense coses tipo arrugues de la cartolina i això...
L'altra opció casera del mànec és, al menys per a la part de la empunyadura (no "la decoració", sinó per la part per on s'agafa), amb un pal de granera. Després, és clar, donar-li capa d'alguna cosa per a que no semble un pal de granera.

Si se m'acudix alguna cosa, t'avisaré.
Lucy Liberty
Lucy Liberty
Humà
Humà

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 28
Ubicació : Vila-real, Castelló

Tornar a dalt Ir abajo

buster sword o espasa mortal Empty Re: buster sword o espasa mortal

Missatge  SokuShageta Dv Feb 10, 2012 1:26 am

Lucy Liberty escrigué:(Parle de la fulla de l'espasa) Sempre es pot fer amb cartolina ben consistent i després, amb fulls de cartolina platejada o pintura també d'aquest color. La cosa es que per a que quede bé sense coses tipo arrugues de la cartolina i això...
L'altra opció casera del mànec és, al menys per a la part de la empunyadura (no "la decoració", sinó per la part per on s'agafa), amb un pal de granera. Després, és clar, donar-li capa d'alguna cosa per a que no semble un pal de granera.

Si se m'acudix alguna cosa, t'avisaré.

Cartolina en tinc molta! però son caixes de la panaderia de la cantonada, creus que ja va be aixó?
SokuShageta
SokuShageta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Aqui, a casa meva home!

http://sokushageta.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

buster sword o espasa mortal Empty Re: buster sword o espasa mortal

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum