• Proves demostren que no hi som sols...
2 participantes
Pàgina 1 de 1
• Proves demostren que no hi som sols...
ELS EXTRATERRESTRES,
LA LLUNA, LA RESTA DE PLANETES
I TERRÍCOLES TRANSPORTATS ALLÀ...
• Els hi deixo una font d’informació sobre temàtica OVNI.
foros.cuatro.com/topic/187743-los-extraterrestres-la-luna-y-el-resto-de-planetas/
• Espero les que els hi sigui del seu interès...
...(degut a la gran quantitat de missatges, no puc resumir-los en un de sol).
• Aquí els hi deixo la transcripció que he fet d’un fragment de vídeo que podran veure...
...on es mostra clarament l’existència d’una QUARTA DIMENSIÓ.
• Degut a la gran quantitat d’informació, no puc plasmar-la amb la seva totalitat en només aquest missatge.
“(…) One of the things you see, over and over again, it’s you see UFOs materialize into the ultraviolet while you watch.
You see them come from nowhere to the point where they are returning a response to the camera.
You also see them dematerialize while you have them under observation.
There are two at the central things that have gone on with the UFOs since they one: materialization and dematerialization.
It’s going on in this film: three hundred miles about the Earth photographed by your government with your astronauts superintending a whole thing. (…)”
••• ACLARIMENT •••
• Els ET utilitzen la quarta dimensió per a realitzar els seus llarguíssims viatges.
• Si no fos per això, seria impossible anar-hi a planetes anys llum de distància.
• Aquí els hi deixo un altre fragment, però ja no d’aquest vídeo:
"(...) la Terra té una Quarta Dimensió, i això comença a esbrinar-ho la Ciència Oficial. ¿Què diríem, per exemple, sobre el Mesó-K? ¿Per què no obeeix a la Llei de la Paritat? Se’ns ha dit que això es déu, precisament, a la interferència d’una Quarta Dimensió, d’un Univers Paral•lel. Aquí hi ha Universos Paral•lels, uns dintre dels altres.
(…) Per a navegar a través de l’espai infinit, per a conquerir precisament l’espai, es necessita quelcom més que combustible líquid, es necessita, veritablement, de conquerir la Quarta Dimensió.
No hi ha dubte que més enllà de la Zona Tridimensional d’Euclides, està la Quarta Vertical. Y mentre no conquistem la Quarta Vertical la conquesta de l’espai, serà quelcom més que impossible.
Més enllà de la barrera de la velocitat de la llum hi ha la Quarta Dimensió. Naus meravelloses, tetradimensionals, viatjant enmig de la Quarta Dimensió i propulsades por Energia Solar, podran arribar a qualsevol galàxia. (…)"
••• LES DUES CARES DE LA LLUNA •••
V.M.Rabolú: La Lluna, miri, fixis que els científics, la Lluna, han escalat una cara de la Lluna. La Lluna té dues cares. La que vénen escalant els científics ara amb els seus coets està deshabitada, és un desert, diguem-l’hi, un desert, amb cràters, quantitat de cràters. Però l’altra cara no l’han escalat. I en l’altra cara n’hi ha encara...
• Per a poder veure el vídeo on 5 OVNIs aterren en la cara oculta de la Lluna, així com demés informació al respecte, em remeto a la font d’informació (LINK o enllaç) de dalt.
• Degut a la gran quantitat d’informació que hi deixo (impossible de resumir en un missatge), els hi remeto a l’anomenat enllaç.
• Espero que les hi agradi i que el moderador no ho agafi com “Spam”, doncs no tinc cap intenció de fer "publicitat" de res ni de ningú.
P.D. Si llegeixen amb cura i atenció els missatges, comprendran el significat d’aquestes imatges...
Regeneración- Humà
- Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 22/07/2012
Re: • Proves demostren que no hi som sols...
Mmm esta un poc malament el paio que parla dels llibres a l'enllaç que has posat xD
No dic que potser hi hagi altres formes de vida (que si son com els de la peli Alien etc, es poden quedar on son xD) pero posarse a parlar que si poden modificar la natura, que si el karma per amunt i la maldad de la gent... sona mes a secta que a persona instruida.
No dic que potser hi hagi altres formes de vida (que si son com els de la peli Alien etc, es poden quedar on son xD) pero posarse a parlar que si poden modificar la natura, que si el karma per amunt i la maldad de la gent... sona mes a secta que a persona instruida.
Kaname- Namekià
- Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Ubicació : Mallorca
• Responent...
Kaname escrigué:Mmm esta un poc malament el paio que parla dels llibres a l'enllaç que has posat xD
Bon vespre Sr./Sra."Kaname",
Primer. En relació a l'autor del llibre, el V.M.Rabolú, personalment no el conec, però porto més de 20 anys estudiant i practicant les seves Ensenyances.
El que descriu és fruit de la seva própia pràctica en l'experimentació en la cinquena dimensió (pla astral). En el llibre que ell mateix escriguè explica com cada un de nosaltres (SENSE EXCEPCIÓ I INDEPENDENTMENT DE SEXE, EDAT, CREÈNCIES, STATUS SOCIAL, NIVELL INTEL·LECTUAL...) practicar el desdoblament astral i investigar tot el que ell escriu.
Una de les seves "frases" és que creure i no creure... és el mateix; el que s'ha de fer és practicar per experimentar i extreure així el veritable coneixement (no de llibres, sinó de la práctica personal).
Conec gent que el va conèixer personalment i la seva impressió és que era una persona (ara ja morta) molt senzilla, humil (era camperol, per això el seu llenguatge és molt de "poble") i completament entregada en la difussió desinteressada d'aquesta Ensenyança.
Ell no volia que la gent que llegís el llibre "Hercòlubus o Planeta vermell" (també n'hi ha de traduit al català) s'ho creguès a "fe cega" sino que, per aixó explica en ell dues fòrmules, per arribar a tenir EXPERIÈNCIA PRÒPIA, és a dir, de cada un de nosaltres a partir de la pràctica.
El V.M.Rabolú va èsser un fèrrim OPOSITOR de tots aquells qui fan negoci de l'esoterisme, així com també de les sectes destructives i de les màfies de drogues...
...motiu pel qual va estar molts cops a punt d'èsser assassinat per defensar els seus principis i per la seva llluita contra qui fa comerç i negoci d'aquestes Ensenyances.
Segon. Em sembla perfecte que vostè tingui una impressió o opinió personal del que ha llegit.
El motiu per el que vaig deixar el missatge no és per a que la gent se'l cregui o se'l deixi de creure, sino que...
...CADA UN REFLEXIONI I TREGUI LES SEVES PRÒPIES CONCLUSIONS...
...no les que els demés (inclosa la meva persona) en poguem tenir.
Tercer. El V.M.Rabolú fou coordinador internacional (per votació dels seus membres) d'una Institució que poc després de la seva mort va desaparèixer.
De manera que aquesta Ensenyança, i això és molt importan, no té relació amb cap secta, institució, escola, etcètera.
Quart. Els humans, d'alguna manera, hem pogut modificar el clima del planeta Terra (encara que a pitjor), no?
Per què els ET, si "teòricament" són més desenvolupats que nosaltres (espiritual i tècnicament) no han pogut èsser capaços de fer-ho però a "l'engròs" i en la milora de l'habilitat del seu planeta?
Agraeixo la seva opinió. Si vol aconseguir el llibre, hi ha associacions que el distribueixen, com ja he dit, de forma gratuïta gràcies a donatius.
Al final d'aquest vídeo n'hi apareixen els links...
Regeneración- Humà
Ehm, en primer lloc em disculpo per dir que el señor està malament, suposo que no m'agrada molt aquest llenguatje tant de "telepredicador". Aixó de dir que s'acosta un cataclisme i que només els que es purifiquin serán salvats, que els extraterrestres ens observen etc doncs... es bastant com el que canta la Iglesia Católica, també aixó de dir que la humanitat esta pervertida. Si hi ha essers d'inteligencia que ens observen rollo Mercedes Milá, doncs em sembla que els pervertits son ells que deixen que la humanitat es pudri i despres intervenir, no se, es la meva opinió. A mi la temàtica m'agrada, sobre la cuarta dimensió i els poders interns que poguem tenir ocults, pero no m'agrada que s'intenti espantar a la gent, la por es una manera de control social i es el que veig al video. Estic obert al debat sobre el tema, no vull ofendre a ningú ni imposar el meu criteri.
Kaname- Namekià
• Responent...
Bon dia Sr."Kaname",
Primer de tot: Gràcies per mantenir un to respectuós.
En molts fòrums la gent comença a insultar i blasfemar. No sé què guanyen amb això.
Segon: Potser vostè, com la meva persona, viu en un entorn estable, amb relativa serenor... però malauradament no és així a la resta del món, on s'agredeix constantment els drets més bàsics dels èssers humans així com de la natura: guerres, esclavantge (disfressat, evidentment, però esclavatge a la fi), màfies de proxenetisme, pobresa, pol·lució atmosfèrica "in cresendo", 7000 mil·lions d'habitants i un "modus vivendi" que s'està carregant literalment les fonts energètiques i minerals...
Tercer. Li deixo aquest enllaç. És un documental on es mostra que la interacció humanitat-ET ha sigut tota la història.
Però no la història esbiaixada que ens ensenyen al col·legi doncs, com el que passa anb la medicina, no tot és el que només apareix als llibres "oficials" (en el cas de la medicina seria la fitoteràpia, acupunctura, auriculopunctura o el reiki -aquest darrer es practica, per exemple, a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona-)...
(premer aquí per a veure el vídeo)
Editat per darrera vegada per Regeneración el Dg Ago 05, 2012 7:31 pm, editat 1 cop en total
Regeneración- Humà
• Més proves...
Per a qui li pugui interessar...
• A continuació deixo una vídeo-conferència on...
...ex-alts carrègs de l'exèrcit d'aire americà desclassifiquen...
...desenes d'arxius i experiències personals amb relació als avistaments O.V.N.I.
(premer aquí per a veure la vídeo-conferència)
(premer aquí per a veure la pàgina web "Disclosure-Project")
Regeneración- Humà
Regeneración escrigué:
Bon dia Sr."Kaname",
Primer de tot: Gràcies per mantenir un to respectuós.
En molts fòrums la gent comença a insultar i blasfemar. No sé què guanyen amb això.
[/center]
De res. Pero m'atreviria a dir que el motiu pel cual la gent li reacciona així, es per els "tochos" que posa, citant a un senyor i crec que valdría mes que vosté expresasi la seva opinió, i no tot el temps fer propaganda de llibres. Que esta molt be, pero a mi m'agrada la gent que ensenya amb les seves paraules el que predica, i no simplement es limita a llegir o exposar el text.
Per exemple, com explica que doni per bona la historia de un senyor que diu que ha estat a Venus en el llibre "Yo estuve en el planeta Venus" i detalli tota una civilitazació amb modus de vida i costums etc... i el que sabem la gent vulgar i corrent com jo es que Venus es el 2n planeta mes proper al Sol i per tant es inhabitable... ???
I
Tot aixó, tot aquests missatges catastrofistes, em semblen tristisims. Si que hi ha esperança, si que hi ha futur. Per quin motiu les paraules d'aquest V.M. Rabolú han de ser la veritat?Pregunta: El futuro de la humanidad, ¿cuál es?
V.M.Rabolú: Mire, el futuro de la humanidad, de esta humanidad, de esta raza es lamentable decirlo pero es muy cierto.
El futuro es sucumbir… todos.
(...)
Pregunta: ¿Y no se puede impedir?
V.M.Rabolú: ¿Cómo?
Pregunta: Con su trabajo, por ejemplo.
V.M.Rabolú: Prácticamente ése se está haciendo pero ya es muy tarde.
(...)
Pregunta: Entonces, ¿por qué proseguir en su trabajo si es muy tarde?
V.M.Rabolú: Porque, fíjese, el que empieza a trabajar… empieza a ser dirigido por otras leyes superiores. Y todo esto pasa como pasó en la Atlántida, en la Lemuria… que vienen los extraterrestres, casualmente, con sus naves a sacar las pocas semillas que estén preparadas... pocas semillas. Estoy hablando de pocos.
Pregunta: ¿Las semillas son como personas?
V.M.Rabolú: ¡Personas!, que se han preparado para trasladarlos a otro sitio, fuera de peligro, para de ahí se siga intentando dar instrucciones.
Pregunta: Ésas no van a morir…
V.M.Rabolú: ¿Cómo?
Pregunta: Éstas no van a morir.
V.M.Rabolú: Esas personas están fuera de peligro. Eso es lo que se llama… dicen que el “Arca de Noé”.
Pregunta: Ya, ¿que son muchas?
V.M.Rabolú: Muy pocos.
Pregunta: ¿Muy pocos?
V.M.Rabolú: En la actualidad muy pocos.
Pregunta: Pero es como un… una pasaje del Evangelio, ¿no?, del Apocalipsis. Unas pocas personas que…
V.M.Rabolú: ¡Muy pocas!
Pregunta: …serán vivas.
V.M.Rabolú: Muy pocos. El que esté preparado, lo sacan en las naves a otros lugares.
Pregunta: En las naves, pero ¿a qué pueblo y de qué, de qué planeta? ¿No se sabe?
V.M.Rabolú: No se sabe, pero lo sacan de ahí mientras que pasa todo. Eso, er… al hundirse este continente, surge una nueva tierra, porque esto es como una balanza, se hunde un platillo y sale el otro. Entonces la nueva tierra se ocupa por otra humanidad.
Pregunta: ¿Va venir otra…?
V.M.Rabolú: Otra humanidad.
(Fragmento de entrevista realizada en Brasil, agosto de 1989 - LINK - ))
En definitiva, no m'agrada com parla aquest "mestre". Pero si com parla el senyor Regeneración, aixi que si vol compartir la seva opinió sobre el tema que ha obert, endavant.
Kaname- Namekià
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum