Vilallops I: Bola de drac – Baby saga
+2
Shindoh
Aska
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Aquí deixo el link a les normes genèriques que vaig escriure
Abans de tot. EN CAP MOMENT podeu dir quin rol teniu assignat xD
Rols:
Ciutadans de la Terra (vilatans): Són gent que viu al món de bola de drac. Creuen en el seu president del món i en el seu criteri. Aquesta gent han descobert que hi ha infiltrats al seu poble i, evidentment, volen desfer-se’n, ja que estan matant als seus veïns i amics.
Baby (H. Llop): Es l’únic Home llop de la partida (en aquesta versió serà així). En Baby podrà tenir com a molt 5 aliats. Per la nit tindrà les següents possibles accions:
Matar algú.
Convertir algú en el seu deixeble.
Convertir algú en un Tsufur autèntic. (només 1, es una acció que durarà dues nits)
Mudar-se de cos.
Quan mori un deixeble seu, en podrà fer una altre (sense passar-se de 5 incloent el Ts. Aut.).
Ell, pot canviar de cos quan vulgui (passar-se a un altre deixeble).
Si mor en Baby, guanyen els vilatans.
Cor petit (vident): Es un vilatà normal, la gran diferència es que té una acció nocturna, i es que mitjançant el seu poder de concentració, pot descobrir el rol d’un jugador que ell trií.
Dende (àngel de la guarda): Pot triar una persona per vetllar per ella aquella nit i fer-la immune a l’atac dels Tsufurs.
President del món (alcalde): Triat per votacions el primer dia. L’únic paper que té es que en cas d’empat per la crema de deixebles, ell tria a qui es crema. Si mor, jo en triaré un de nou.
Pot ser tant un humà com un Tsufur.
Tsufur autèntic (H. Llop artificial): Aquest segon Tsufur serà una mena d’Home Llop.
Les seves accions seràn:
Matar algú.
Mudar-se de cos.
Si mor un dels dos Tsufurs, la partida no s’acaba, ja que encara en queda un altre que fuig, i per tant, els infectats segueixen matant.
Tot i que en Baby mori, aquest no hereta el poder de transformar ningú.
Transformats (maleïts): En aquest cas tots els jugadors poden caure en aquest ROL.
La seva única acció es matar.
Déu maligne (Bruixot): Cada nit pot decidir de qui vol saber el rol. Ell no sabrà mai qui son els Tsufurs, però els admira, i els hi vol donar un cop de mà. Pot dir els rols que descobreix (com en Cor Petit).
Mr. Satàn (Líder): Pot canviar el resultat d’una purga. Ho pot fer fins a dues vegades per setmana. Tothom el coneixerà en quant doni la cara per fer-ho, ja que en principi estava de vacances d’incògnit
Una persona salvada de ser cremada, no pot ser cremada al dia següent.
Son Goku (Van Helsing): Pot matar a qui vulgui a la nit. Si es un Tsufur, dormirà tranquil, si mata un innocent, morirà.
Les accions especials TOTES es realitzen mitjançant els MP amb el master. No es realitzen obertament a cap fil.
Deixar clar què, Si en Baby juga sol, ell tria a qui mata, però si hi ha més llops, la votació ha de ser unànime. Es a dir, només es pot matar una persona a la nit. Si no es queda d’acord amb qui mor, jo ho triaré.
Si teniu dubtes pregunteu
Qui s’hi vulgui apuntar, que ho digui a aquest fil. Obriré un fil de votacions quan siguem suficients jugadors.
Si no som prous mai, doncs no s’hi juga i apa xD
Salut!!
Aquí deixo el link a les normes genèriques que vaig escriure
Abans de tot. EN CAP MOMENT podeu dir quin rol teniu assignat xD
Rols:
Ciutadans de la Terra (vilatans): Són gent que viu al món de bola de drac. Creuen en el seu president del món i en el seu criteri. Aquesta gent han descobert que hi ha infiltrats al seu poble i, evidentment, volen desfer-se’n, ja que estan matant als seus veïns i amics.
Baby (H. Llop): Es l’únic Home llop de la partida (en aquesta versió serà així). En Baby podrà tenir com a molt 5 aliats. Per la nit tindrà les següents possibles accions:
Matar algú.
Convertir algú en el seu deixeble.
Convertir algú en un Tsufur autèntic. (només 1, es una acció que durarà dues nits)
Mudar-se de cos.
Quan mori un deixeble seu, en podrà fer una altre (sense passar-se de 5 incloent el Ts. Aut.).
Ell, pot canviar de cos quan vulgui (passar-se a un altre deixeble).
Si mor en Baby, guanyen els vilatans.
Cor petit (vident): Es un vilatà normal, la gran diferència es que té una acció nocturna, i es que mitjançant el seu poder de concentració, pot descobrir el rol d’un jugador que ell trií.
Dende (àngel de la guarda): Pot triar una persona per vetllar per ella aquella nit i fer-la immune a l’atac dels Tsufurs.
President del món (alcalde): Triat per votacions el primer dia. L’únic paper que té es que en cas d’empat per la crema de deixebles, ell tria a qui es crema. Si mor, jo en triaré un de nou.
Pot ser tant un humà com un Tsufur.
Tsufur autèntic (H. Llop artificial): Aquest segon Tsufur serà una mena d’Home Llop.
Les seves accions seràn:
Matar algú.
Mudar-se de cos.
Si mor un dels dos Tsufurs, la partida no s’acaba, ja que encara en queda un altre que fuig, i per tant, els infectats segueixen matant.
Tot i que en Baby mori, aquest no hereta el poder de transformar ningú.
Transformats (maleïts): En aquest cas tots els jugadors poden caure en aquest ROL.
La seva única acció es matar.
Déu maligne (Bruixot): Cada nit pot decidir de qui vol saber el rol. Ell no sabrà mai qui son els Tsufurs, però els admira, i els hi vol donar un cop de mà. Pot dir els rols que descobreix (com en Cor Petit).
Mr. Satàn (Líder): Pot canviar el resultat d’una purga. Ho pot fer fins a dues vegades per setmana. Tothom el coneixerà en quant doni la cara per fer-ho, ja que en principi estava de vacances d’incògnit
Una persona salvada de ser cremada, no pot ser cremada al dia següent.
Son Goku (Van Helsing): Pot matar a qui vulgui a la nit. Si es un Tsufur, dormirà tranquil, si mata un innocent, morirà.
Les accions especials TOTES es realitzen mitjançant els MP amb el master. No es realitzen obertament a cap fil.
Deixar clar què, Si en Baby juga sol, ell tria a qui mata, però si hi ha més llops, la votació ha de ser unànime. Es a dir, només es pot matar una persona a la nit. Si no es queda d’acord amb qui mor, jo ho triaré.
Si teniu dubtes pregunteu
Qui s’hi vulgui apuntar, que ho digui a aquest fil. Obriré un fil de votacions quan siguem suficients jugadors.
Si no som prous mai, doncs no s’hi juga i apa xD
Salut!!
Llista de participants:
1.- Shindoh
2.- Trafalgar Law
3.- AGF_LAW
4.- TrunkSword
5.- Bardock
Editat per darrera vegada per Aska el Dt Feb 21, 2012 11:16 pm, editat 2 cops en total
Re: Vilallops I: Bola de drac – Baby saga
Jo m'apuntu
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Vinga som-hi anem a provar-ho!
Trafalgar Law- Saiyà
- Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 06/02/2012
Ubicació : En algun lloc del món de One Piece
Animeu-vos, que pot prometre molt!!
Esperarem a que hi hagi prou jugadors
Esperarem a que hi hagi prou jugadors
Vinga va m'apunto!!! Sembla divertit
Salut!
Salut!
AGF_LAW- Humà
- Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 31/01/2012
Jo també m'apuntaré, encara que em costi entendre-ho del tot. Igualment, sembla molt divertit.
TrunkSword- Humà
- Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Barcelona
Recomano que davant de qualsevol dubte pregunteu ara, abans de començar la partida
Una vegada començi, veureu que és més fàcil jugar-hi que explicar-ho xDDDDDD
Aquest fil servirà per fer acusacions com "XXX es un Tsufur, que se li nota molt" o cosas del planm "Jo sóc el rei dels Tsufurs" i coses així xDDDD
En fi, espero els vostres dubtes abans de començar :3
Una vegada començi, veureu que és més fàcil jugar-hi que explicar-ho xDDDDDD
Aquest fil servirà per fer acusacions com "XXX es un Tsufur, que se li nota molt" o cosas del planm "Jo sóc el rei dels Tsufurs" i coses així xDDDD
En fi, espero els vostres dubtes abans de començar :3
Jo tinc un dubte, que te que veure el llop normal (Baby) i l'artificial?
TrunkSword- Humà
- Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 26/01/2012
Ubicació : Barcelona
Els descrits a cada rol. En baby pot infectar gent, matar, aconseguir crear un Tsufur artificial i mudar de cos i el segón Tsufur més pur només pot matar i mudar-se. Per altre banda tenim els Tsufurs que només son infectats, que només poden matarTrunkSword escrigué:Jo tinc un dubte, que te que veure el llop normal (Baby) i l'artificial?
Espero haver-me explicat bé ^^
Si tens més dubtes, relatius a això o no, diga-ho :3 no et tallis
ànim nois, com més millor
quin es el minim de jugadors?
Shindoh- Administradora Kaioshin
- Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Òdena
Lo ideal seria ser-ne més de 10. Jo havia pensat en ser entre 15 i 20, i baixar el nombre de tsufurs màxim si no arrivem a 20...Shindoh escrigué:ànim nois, com més millor
A veure si en una o un parell de setmanes recompilem prous jugadors ^^
Jo també jugaré, però no sé gaire bé de què tracta...
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Bé no ho sap ningú, perqué es la primera partida per a tots.Rei Bardock escrigué:Jo també jugaré, però no sé gaire bé de què tracta...
Si t'has llegit els dos totxos (cosa recomanable) veureu que es un simple joc de "Polis y cacos" amb petites modificacions
Cadascú te un rol (un paper) que ha de acomplir. Hi han rols bons (que els tindran els vilatans) i rols dolents (fets per als seguidors d'en Baby o els seus convertits).
Pel día es fan votacions per decidir a qui es crema (un habitant diari) y per la nit els rols especials s'activen.
Guanyen els Tsufurs (llops) si queden a proporció 1:1 amb els vilatans.
Guanyen els vilatans si maten al Baby y l'altre Tsufur (qeue pot existir o no).
Si només hi ha en Baby fent de les seves, amb caçar-lo a ell ha s'ha acabat.
Els rols els repartiré jo quan ja hi hagin prou persones inscrites
Si hi ha cap dubte, pregnteuuuuu!!!
Jo ja he jugat en aquest joc a la vida real i suposu que estarà bé jugar-hi online
Per cert m'ha agradat molt la idea de fer en Baby amb tants poders
Però jo tinc un dubte: En Baby té forces poders.... els pot utilitzar tots en una nit? O només un per nit? Com va això més o menys?
Però jo tinc un dubte: En Baby té forces poders.... els pot utilitzar tots en una nit? O només un per nit? Com va això més o menys?
Trafalgar Law- Saiyà
El sistema de poder es de "un per nit". En cas del poder de crear un segón Tsufur, son dues nits (es a dir, la primera nit m'ha de dir per MP que vol fer servir aquest poder y la segona nit no te dret a fer servir els seus poders)Trafalgar Law escrigué:Jo ja he jugat en aquest joc a la vida real i suposu que estarà bé jugar-hi online
Aska escrigué:El sistema de poder es de "un per nit". En cas del poder de crear un segón Tsufur, son dues nits (es a dir, la primera nit m'ha de dir per MP que vol fer servir aquest poder y la segona nit no te dret a fer servir els seus poders)Trafalgar Law escrigué:Jo ja he jugat en aquest joc a la vida real i suposu que estarà bé jugar-hi online
Hehehehe està molt currat doncs! Al qui li toqui ser Baby s'ho passarà bé XD
Trafalgar Law- Saiyà