Bola de Drac Multiverse - Fòrum
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.






Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Afiliats

JohanDark Wordpress


Bola de Drac Multiverse

ALTRES LINKS D'INTERÉS _______________________




Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs

+2
SokuShageta
Lasombradenox
6 participantes

Ir abajo

Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs Empty Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs

Missatge  Lasombradenox Ds Feb 18, 2012 4:27 am

Aprofitant que som a Carnastoltes per a obrir aquest post per a que possem fotos de les nostres disfresses. També es poden pujar fotos de cosplays saloners. Va, que comenci la rua del Fòrum Multiverse!
Lasombradenox
Lasombradenox
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 38
Ubicació : El Carmelo, Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs Empty Re: Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs

Missatge  SokuShageta Ds Feb 25, 2012 4:29 am

quin d'exit! Laughing
(jo no em vaig disfraçar)
SokuShageta
SokuShageta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Aqui, a casa meva home!

http://sokushageta.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs Empty Re: Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs

Missatge  TrunkSword Ds Feb 25, 2012 8:47 am

Doncs trencaré jo el gel... Al meu Institut ens vam disfressar de LMFAO (un grup de música molt conegut pel que no ho sàpiga). També van fer un ball i els vam imitar a la cançó "I'm Sexy and I know it". Ja intentaré posar el vídeo. geek
TrunkSword
TrunkSword
Humà
Humà

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 25
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs Empty Re: Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs

Missatge  SokuShageta Ds Feb 25, 2012 1:50 pm

A tomar por culo, por cortesia de Aska


Editat per darrera vegada per SokuShageta el Dc Mar 28, 2012 2:06 am, editat 1 cop en total
SokuShageta
SokuShageta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Aqui, a casa meva home!

http://sokushageta.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs Empty Re: Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs

Missatge  Shindoh Ds Feb 25, 2012 2:36 pm

SokuShageta escrigué:No es veu molt be, perque esta "rescatada" del movil de la meva mare. Però aquest cosplay el vaig fer ara fa 2 anys:
Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs Cosplay%20Goku
La perruca es un barret de lana negre al que vaig cosir cartró fixantme en el pel d'en Goku del joc de "Dragon Ball Z: Infinite World" de PS2. El resultat era bastant bo, ja que es veia be desde quasi tots els angles (l'ombra que feia la figura era genial)


Molt millor això que els gorros de peluix que la gent comprava pels péls del goku i vegeta
Shindoh
Shindoh
Administradora Kaioshin
Administradora Kaioshin

Nombre de missatges : 235
Data d'inscripció : 25/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Òdena

Tornar a dalt Ir abajo

Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs Empty Re: Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs

Missatge  Kaname Dg Feb 26, 2012 8:11 am

SokuShageta escrigué:No es veu molt be, perque esta "rescatada" del movil de la meva mare. Però aquest cosplay el vaig fer ara fa 2 anys:
Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs Cosplay%20Goku
La perruca es un barret de lana negre al que vaig cosir cartró fixantme en el pel d'en Goku del joc de "Dragon Ball Z: Infinite World" de PS2. El resultat era bastant bo, ja que es veia be desde quasi tots els angles (l'ombra que feia la figura era genial)
On eres cuant feien el casting de Evolution? XD Quedes millor de Goku que el paio que la va fer! ^^ Deu ser el primer cosplay de Bola de drac que veig amb uns cabells dignes i currats! ^^
Kaname
Kaname
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Edad : 35
Ubicació : Mallorca

Tornar a dalt Ir abajo

Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs Empty Re: Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs

Missatge  SokuShageta Dg Feb 26, 2012 11:30 pm

gràcies nois! Very Happy
SokuShageta
SokuShageta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Aqui, a casa meva home!

http://sokushageta.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs Empty Re: Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs

Missatge  Lucy Liberty Dl Feb 27, 2012 1:03 am

És genial el cosplay d'en Goku! Maravillosos cabells, de veritat. Ens dediques un Kamehame?

Va, jo també poso un cosplay, no de Bola de Drac però... va, a veure qui coneix al personatge!

Spoiler:
Lucy Liberty
Lucy Liberty
Humà
Humà

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 26/01/2012
Edad : 28
Ubicació : Vila-real, Castelló

Tornar a dalt Ir abajo

Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs Empty Re: Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs

Missatge  SokuShageta Dl Feb 27, 2012 2:02 am

Lucy Liberty escrigué:És genial el cosplay d'en Goku! Maravillosos cabells, de veritat. Ens dediques un Kamehame?

Va, jo també poso un cosplay, no de Bola de Drac però... va, a veure qui coneix al personatge!

Spoiler:
Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs FalconPunchFix
Watashi-wa shinen! shinenszooo!
SokuShageta
SokuShageta
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 34
Ubicació : Aqui, a casa meva home!

http://sokushageta.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs Empty Re: Disfresses de Carnastoltes/Halloween i Cosplays salonencs

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum