Faig firmes!
+3
Vegeta_Saiyan
Botifarra Carcolh
Trafalgar Law
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Faig firmes!
Vinga obro aquest fill perquè crec que se fe servir una mica el Photoshop3 i vull posar els meus coneixements en pràctica.
Per això si algú vol tenir una firma personalitzada només cal que em digui com vol que sigui: Que em digui un personatge o em passi l'imatge base, el nom que hi ha de constar, els colors que i vol... etc... i faré el que podré!
D'aquí poc penjaré la meva firma que ja està casi llesta perquè pogeu veure com queda mes o menys
Però no us hi fixeu massa... que la imatge base es moolt dolenta i he tingut problemes al pujar-la.. quan pugi la milloraré (les vostres quedaran millor )
Vinga Botifarra a veure si t'agrada sino encara la puc modificar no et tallis
Botifarra Carcolh:
Aquesta firma si que puc afirmar que n'estic moolt orgullós
Rei Bardock:
Una altra cap a la col·lecció, i a veure si t'agrada TrunkSword
Per això si algú vol tenir una firma personalitzada només cal que em digui com vol que sigui: Que em digui un personatge o em passi l'imatge base, el nom que hi ha de constar, els colors que i vol... etc... i faré el que podré!
D'aquí poc penjaré la meva firma que ja està casi llesta perquè pogeu veure com queda mes o menys
Però no us hi fixeu massa... que la imatge base es moolt dolenta i he tingut problemes al pujar-la.. quan pugi la milloraré (les vostres quedaran millor )
Vinga Botifarra a veure si t'agrada sino encara la puc modificar no et tallis
Botifarra Carcolh:
- Spoiler:
Aquesta firma si que puc afirmar que n'estic moolt orgullós
Rei Bardock:
- Spoiler:
Una altra cap a la col·lecció, i a veure si t'agrada TrunkSword
- Spoiler:
Editat per darrera vegada per Trafalgar Law el Dj Mar 29, 2012 12:17 pm, editat 5 cops en total
Trafalgar Law- Saiyà
- Nombre de missatges : 117
Data d'inscripció : 06/02/2012
Ubicació : En algun lloc del món de One Piece
Re: Faig firmes!
T'ha quedat molt be, felicitats.
Jo vull una firma d'en Gast Carcolh que es el meu personatge favorit de Multiverse. Ho deixo a la teva eleccio
Moltes gracies per endavant.
Jo vull una firma d'en Gast Carcolh que es el meu personatge favorit de Multiverse. Ho deixo a la teva eleccio
Botifarra Carcolh- Humà
- Nombre de missatges : 22
Data d'inscripció : 26/01/2012
Botifarra Carcolh escrigué:T'ha quedat molt be, felicitats.
Perfecte ara m'hi poso! Ja tinc un idea a veure com queda
Trafalgar Law- Saiyà
Per si no ho havies vist, ja tens la firma de llesta
Trafalgar Law- Saiyà
jo vull una pero no em deixa pujar la imatge grr http://www.animextremist.com/mangas-online/one-piece/capitulo-597/onepiece.html et deixo el link de la pagina, espero que tinguis en compte els colors xddd, el shirohige es jove aquí, els cabells son rossos i el bigoti blanc xdddd graciess
Vegeta_Saiyan- Humà
- Nombre de missatges : 35
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Planeta Vegeta
Doncs a mi també m'agradaria una firma. Quan tinguis temps, em podries fer una. No tinc cap foto pensada, només estaria bé que fos d'en Trunks Espassa (Sense se super sayan)
SORPRENDEME!!! JAJAJA
SORPRENDEME!!! JAJAJA
TrunkSword- Humà
- Nombre de missatges : 28
Ubicació : Barcelona
Jo voldria una d'en Vegeta, però sense l'estat de SuperGuerrer, si pot ser... La imatge pot ser una qualsevol, però que sigui de l'estil de la meva imatge de perfil
Se t'acumula la feina
Un petit detall a la firma d'en Botifarra: és Carcolh i no Caracolh.
Rei Bardock- Administrador Dai Kaioshin
- Nombre de missatges : 185
Data d'inscripció : 24/01/2012
Rei Bardock escrigué:Se t'acumula la feina
Ufff si sii pro: Yes, I can! upss no m'en havia adonat, que ruc TT ja està arreglat demà al matí la re-pujo
La resta ja aniré fent les firmes (1 al dia mes o menys) pot ser us pregunto alguna cosa per Missatge personal així que atens XD
Trafalgar Law- Saiyà
Ooooh gràcies! M'agrada encara que arreglaria les orelles del Gast perque surten com mig tallades. Ara com faig per posar-me-la?
Botifarra Carcolh- Humà
Botifarra Carcolh escrigué:Ooooh gràcies! M'agrada encara que arreglaria les orelles del Gast perque surten com mig tallades. Ara com faig per posar-me-la?
Sí esque no vaig trobar una imatge de la cara tota complerta, però la segueixo buscant!
Per posar-te-la click dret, i pos còpia URL de l'imatge. Llavors vas a perfil, firma, i a la barra d'eines de dalt veuras una què es diu: Imatge, l'obres i poses enganxar.
Trafalgar Law- Saiyà
Ja esta! Gracies aveure que tal es veu!
Botifarra Carcolh- Humà
Botifarra Carcolh escrigué:Ja esta! Gracies aveure que tal es veu!
Upss... massa gran :S ara el faig petit
Trafalgar Law- Saiyà
Ei, jo també en vull una!
Si pot ser que contingui la següent imatge (sense el fons marró):
Si pot ser que contingui la següent imatge (sense el fons marró):
See perfi em sembla que ja podem dir que està acabada (sento el retras, he estat malat i amb exàmens...)
I a veure ara ens posem amb: Vegeta_Saiyan:
Vols que pinti jo la imatge oi? serà una mica difícil però res imposisble
He pensat de posar el barbablanca i el Gol D. Roger un a cada banda de la firma mirant-se i al mig el teu nom Si la idea t'escau ara mateix m'hi poso
I a veure ara ens posem amb: Vegeta_Saiyan:
Vegeta_Saiyan escrigué:jo vull una pero no em deixa pujar la imatge grr http://www.animextremist.com/mangas-online/one-piece/capitulo-597/onepiece.html et deixo el link de la pagina, espero que tinguis en compte els colors xddd, el shirohige es jove aquí, els cabells son rossos i el bigoti blanc xdddd graciess
He pensat de posar el barbablanca i el Gol D. Roger un a cada banda de la firma mirant-se i al mig el teu nom Si la idea t'escau ara mateix m'hi poso
Trafalgar Law- Saiyà
Trafalgar Law escrigué:See perfi em sembla que ja podem dir que està acabada (sento el retras, he estat malat i amb exàmens...)
I a veure ara ens posem amb: Vegeta_Saiyan:Vegeta_Saiyan escrigué:jo vull una pero no em deixa pujar la imatge grr http://www.animextremist.com/mangas-online/one-piece/capitulo-597/onepiece.html et deixo el link de la pagina, espero que tinguis en compte els colors xddd, el shirohige es jove aquí, els cabells son rossos i el bigoti blanc xdddd graciess
Vinga va!!! a veure que et surt xd, tens el anime per fixar-te en els colors, barbablanca surt a marineford, lo unic que de jove tenia cabell ros xd, Gold D Roger hi ha el episodi on el vell Raileygh parla amb tots parlant de la vida del capità xddd
Vegeta_Saiyan- Humà
- Nombre de missatges : 35
Data d'inscripció : 25/01/2012
Ubicació : Planeta Vegeta
Ho sento Vegeta_Saiyan, m'he trencat el cap un munt de dies i no l'he aconseguit pintar (de manera que quedés bé) així ho sento però abandono... si em dius una altre imatge o algu... ja m'ho diràs, de moment amb poso amb el següent de la llista...
Trafalgar Law- Saiyà
Vinga Rei Bardock ja tens la teva firma llesta M'agrada força el resultat
Ara segurament faré la teva Princep Vegeta i Trunksword si trobo imatges (no en trobo gaires xD) el faré després mateix.
Ara segurament faré la teva Princep Vegeta i Trunksword si trobo imatges (no en trobo gaires xD) el faré després mateix.
Trafalgar Law- Saiyà
Trafalgar Law escrigué:Vinga Rei Bardock ja tens la teva firma llesta M'agrada força el resultat
Merci, crack!!! Per cert, la del Príncep Vegeta esperaria a fer-se-la perquè fa dies que no dóna senyals de vida, ni per aquí ni pel facebook.
Doncs mireu avui estic ON FIRE! i també he fet la firmeta d'en Trunksword, ja saps qualsevol queixa digamo i ho intento arreglar
Trafalgar Law- Saiyà
Trafalgar Law escrigué:Doncs mireu avui estic ON FIRE! i també he fet la firmeta d'en Trunksword, ja saps qualsevol queixa digamo i ho intento arreglar
Perfecte. M'ha encantat lo bé que està fet, està molt ben fet.
Només donar-te les gràcies i desitjo que seguixis fent aquestes obres d'art.
TrunkSword- Humà
- Nombre de missatges : 28
Ubicació : Barcelona
De res i gràcies per l'afalagament :3 I m'agrada que t'agradi ^^
Princep Vegeta, si dones senyals de vida et vaig la teva amb un pim pam també
Princep Vegeta, si dones senyals de vida et vaig la teva amb un pim pam també
Trafalgar Law- Saiyà
Hem podríes fer una que sortís en super vegeta en super guerrer de fons, l'explorador a l'esquerra i el SSJ2 Maligne a la dreta, i al mig el meu nom (Super Vegeta), si no pots, no passa res, fes el que puguis.
Salutacions del gran Príncep dels guerrers de l'espai.
Super Vegeta- Namekià
- Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac
Bé!! Per fi torno a tenir feina!! Estaré encantat per a treballar per al príncep dels Super Guerrers de l'Espai!!Super Vegeta escrigué:Hem podríes fer una que sortís en super vegeta en super guerrer de fons, l'explorador a l'esquerra i el SSJ2 Maligne a la dreta, i al mig el meu nom (Super Vegeta), si no pots, no passa res, fes el que puguis.
Avui quan torni de l'institut intentaré posar-m'hi! Seguim en contacte!
Salut!
Trafalgar Law- Saiyà
Gràcies Trafalgar Law, si pot ser aprofitant el disseny podríes possar "Prince Vegeta", es que és per al meu canal de youtube, però si és demanar massa no eh, salutacions del gran príncep dels guerrers de l'espai
Super Vegeta- Namekià
- Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 31/12/2012
Ubicació : Univers 18 de Bola de Drac
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum