Bola de Drac Multiverse - Fòrum
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.






Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Afiliats

JohanDark Wordpress


Bola de Drac Multiverse

ALTRES LINKS D'INTERÉS _______________________




Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat

4 participantes

Ir abajo

Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat Empty Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat

Missatge  Kaname Ds Ago 04, 2012 10:14 pm

Teoritzem, parlem o el que sigui sobre aquest especial xD


A mi em sembla aburridisim, pàgines desaprofitades que no ens duen enlloc xD unes 13 pàgines on no pasa casi res, (sembla que parli del manga de Bleach xD)
Rolling Eyes i que pintin la portada d'aquest especial i no la de Deus Ex Machina.... (que per a mi es el mes bo de moment, sin que sigui peloteo xD)
Kaname
Kaname
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Edad : 35
Ubicació : Mallorca

Tornar a dalt Ir abajo

Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat Empty Re: Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat

Missatge  Son Bra Dg Ago 05, 2012 9:01 am

Kaname escrigué:Teoritzem, parlem o el que sigui sobre aquest especial xD


A mi em sembla aburridisim, pàgines desaprofitades que no ens duen enlloc xD unes 13 pàgines on no pasa casi res, (sembla que parli del manga de Bleach xD)
Rolling Eyes i que pintin la portada d'aquest especial i no la de Deus Ex Machina.... (que per a mi es el mes bo de moment, sin que sigui peloteo xD)

No et preocupis Kaname, si ho volen allargar tant es perquè l'historia realment val la pena explicar-la detalladament (això és almenys el que penso jo Laughing ) A més; crec que faràn més d'un especial per aquest univers... Jo crec que l'espera ho mereix Razz Laughing !
Son Bra
Son Bra
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 29/01/2012
Edad : 27
Ubicació : Spain is different ^^

Tornar a dalt Ir abajo

Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat Empty Re: Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat

Missatge  Kaname Dg Ago 05, 2012 10:21 am

Tens raó Son Bra, potser es guarden alguna cosa jeje jo penso que per la manera de vestir del Yamsha es un androide, du el mocador de l'A-17 i el logo de la corporació capsula...
Kaname
Kaname
Namekià
Namekià

Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 13/02/2012
Edad : 35
Ubicació : Mallorca

Tornar a dalt Ir abajo

Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat Empty Re: Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat

Missatge  Aska Dg Ago 26, 2012 3:58 am

Bé, finalment sembla que en Iamxa no era pas un androide, sino que devia dur aquell uniforme perque ell estaria de xicot amb la Bulma, aquesta va morir, i ho du en memoria seva (o alguna moguda així interpreto jo).

L'especial s'ha acabat i ja tinc ganes de saber com continua tot!! Very Happy

Vosaltres no? Smile
Aska
Aska
Administrador Ro Kaioshin
Administrador Ro Kaioshin

Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 24/01/2012
Edad : 34
Ubicació : IN04

https://dbmcat.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat Empty Re: Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat

Missatge  Itram Dv Oct 05, 2012 5:54 am

Jo crec que l'Especial del U13 s'hauria d'haver enfocat i començat desde la infancia d'en Kakarot. Cosa que no ha estat aixi i molts ja saviam que si fa no fa aquest especial mostra 3/4 quarts del mateix que la fan historia del U13 dels seus autors.

Una llastima pero en fi ja veurem si tal com sospito te cert paralelisme amb l'U9.
Itram
Itram
Humà
Humà

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 06/03/2012
Edad : 39
Ubicació : Univers 21

Tornar a dalt Ir abajo

Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat Empty Re: Capítol especial- Univers 13: La fi de la humanitat

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum